Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Przewodnik po Google Moja Firma
Opublikowano: 12-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Przedstawiamy Państwu aktualną edycję przewodnika po Google Moja Firma – usłudze, która pozwala zadbać o odpowiednią prezencję swojej firmy nie tylko w największej wyszukiwarce w Polsce, ale także na Mapach Google i w serwisie Google+. Panel Moja Firma powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi do kontroli i analizy obecności firmy w różnych serwisach, z których codziennie korzystają tysiące, jeśli nie dziesiątki tysięcy użytkowników.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Jak składać reklamacje do zakupów w Sieci?
Opublikowano: 08-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Badania opinii społecznej dowodzą, że w Internecie kupuje już co drugi Polak. Sklepy i portale aukcyjne pokochaliśmy za wygodę i oszczędność czasu. Możemy kupować bez wychodzenia z domu, często po cenach bardziej atrakcyjnych aniżeli w stacjonarnych punktach handlowych. Co jednak zrobić, kiedy okazuje się, że towar nie spełnia naszych oczekiwań? Poznaj prawa konsumenta kupującego na odległość. Dowiedz się, kiedy i na jakich warunkach możesz oddać towar. Sprawdź sklep, aby dokonywać bezpiecznych i odpowiedzialnych transakcji.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Hello, tu Facebook
Opublikowano: 06-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W dobie portali internetowych nietrudno o zdobycie danych jakiejkolwiek osoby, która choć w niewielkim stopniu postanowiła wkroczyć do wirtualnego świata Facebooka, Twittera czy Instagrama. Kolejnym sposobem na szybkie i łatwe zdobywanie informacji o znajomych i nieznajomych jest aplikacja mobilna Hello od Facebooka, która stworzona została do obsługi połączeń i wsparcia użytkowników telefonów komórkowych, którzy lubią wiedzieć kto dzwoni. Funkcjonalność Hello porównywana jest do popularnego Truecallera na Androida.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Wyszukiwanie pod wpływem chwili
Opublikowano: 05-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rewolucja mobilna całkowicie zmieniła nasze życie. Smartfony i tablety towarzyszą nam niemal 24 godziny na dobę. Służą nam nie tylko do odszukiwania istotnych informacji, ale coraz częściej decydują o tym co będziemy robić za chwilę i gdzie się udamy. Czy ostatnio zdarzyło się Wam usłyszeć pytanie, na które nie znaliście odpowiedzi, a następnie sięgnąć do kieszeni po telefon i wpisać konkretne zagadnienie w wyszukiwarkę? Łatwy dostęp do informacji sprawia, że twierdząco może odpowiedzieć dziś coraz większa liczba internautów. Co to oznacza dla firm i marketerów?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Spotkanie z historią muzyki w Google
Opublikowano: 04-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Kto z nas nie chciałby znaleźć się w miejscu, gdzie przebywały legendy światowej muzyki? Kto z nas nie chciałby zobaczyć na własne oczy, gdzie powstają albumy z największymi hitami? Od jakiegoś tygodnia mamy dzięki Google możliwość zajrzeć za kulisy powstawania płyt w jednym z najbardziej znanych studio nagraniowych – londyńskim Abbey Road Studios, które już od ponad 80 lat gości największych muzyków tego stulecia. Co więc kryją za sobą drzwi do Abbey Road?

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklamy dostosowane do aktywności użytkowników
Opublikowano: 27-04-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Popularny serwis Spotify zapowiedział wprowadzenie nowego narzędzia, które pozwoli dostosować reklamy do użytkowników na podstawie wybieranych przez nich playlist. Otwiera to zupełnie nowe możliwości przed reklamodawcami, którzy będą mogli od tej pory docierać do najbardziej zainteresowanej ofertą grupy odbiorczej, bazując na szczegółowych informacjach, dostarczanych im przez nowatorskie narzędzie. Playlist Targeting ma być rozwiązaniem innowacyjnym, przyjaznym dla użytkowników oraz niezwykle skutecznym.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dawno, dawno temu… czyli o sile storytellingu
Opublikowano: 23-04-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Powoli, z lekkim ociąganiem, może i niedowierzaniem dociera do nas wszystkich informacja o ogromnej sile warstwy tekstowej w reklamie. Content is King! Hasło, które po wprowadzaniu przez Google algorytmu Pingwin 3.0, pojawiało się w e-marketingu nieśmiało, dziś powtarzane jest przez każdą ceniącą się agencję jak mantra. Skoro więc wszyscy już o tym wiedzą, jak zdobyć przewagę na rynku? Jak wyróżnić się w tłumie?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
WhoSay – sprawdź się w roli paparazzi
Opublikowano: 22-04-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Już od kilku lat papierowe tabloidy przestały cieszyć się tak wysoką popularnością i zainteresowaniem, jakim poszczycić się mogły jeszcze kilkanaście lat temu. Co jest tego powodem? Zmieniający się profil czytelników, którzy dzisiaj bardziej są użytkownikami Internetu niż tylko czytelnikami gazet. Cenią sobie przede wszystkim świeżość informacji, a tę zapewniają im portale plotkarskie. W ich przestrzeni zdjęcia z prywatnego życia gwiazd nadal wzbudzają emocje i są najbardziej pożądanym „produktem” na rynku. Wydawałoby się więc, że zawód paparazzi pozostanie na topie. Jednak i tutaj, wraz z biegiem lat, zachodzą odczuwalne zmiany. Gdzie szukać sprawcy obecnej sytuacji? Facebook, Twitter, Instagram – to główni winowajcy. Jednak na horyzoncie widoczny jest także niedoceniany w Polsce, ale cieszący się ogromną popularnością na zachodzie portal WhoSay…

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Z przymrużeniem oka
Opublikowano: 08-04-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

1 kwietnia. Prima Aprilis. Dzień celowego wprowadzania w błąd. Obyczaj obchodzony nie tylko wśród przyjaciół i znajomych, ale także w szkołach, firmach, a nawet mediach. Podczas tegorocznego Prima Aprilis nabrali nas między innymi: Google, Microsoft, YouTube, Fanpage Poprawna Polszczyzna i wielu innych. Zobaczcie jakie psikusy zostały nam spłatane i ile osób dało się nabrać!

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
O marketingu w blogosferze
Opublikowano: 08-04-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Internetowi twórcy, a więc blogerzy i youtuberzy, dysponują ogromną siłą oddziaływania i z roku na rok docierają do coraz większego grona użytkowników, bez względu na dziedzinę, w której się specjalizują. A możliwość dotarcia do dużej liczby osób to szansa na spory zarobek – nie tylko dla nich samych, ale również firm. Współpraca biznesowa pomiędzy przedsiębiorcami a blogerami jest coraz bardziej powszechna, a potencjał blogów, kanałów czy fanapage'y dostrzegany jest przez coraz większą liczbę biznesmenów.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Facebook inwestuje w wyszukiwarkę zakupową TheFind
Opublikowano: 07-04-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Przez długi czas Facebook wydawał się być daleki do inwestycji w rozwiązania e-commerce.  Od momentu nabycia sturtupa Stripe – umożliwiającego, zakup produktów bezpośrednio z poziomu postu ta polityka zaczęła ulegać zmianie. Kolejnym „nabytkiem” Facebooka jest wyszukiwarka zakupowa TheFind.  Co portal zyska dzięki niej i jakie wprowadzi rozwiązania? Zapewnie niebawem się o tym przekonamy.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Facebook Messenger bardziej biznesowy
Opublikowano: 03-04-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Konferencja F8 po raz kolejny przyciągnęła uwagę specjalistów od mediów społecznościowych i marketingu w Internecie. Dlaczego? Mark Zuckerberg zaprezentował na niej wizję rozwoju aplikacji Facebook Messenger, która nie ma co ukrywać - nie należy do ulubionych produktów użytkowników tego serwisu. Jej funkcjonalność ma być jednak mocno rozszerzona, między innymi o możliwość wykonywania przelewów czy integracji ze sklepami internetowymi i ich działami obsługi klienta. Twórca Facebooka chce, żeby było sprawniej, wygodniej i jeszcze bardziej "social".

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się