Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Wirtualny portfel w smartfonie
Opublikowano: 02-04-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wkrótce za pośrednictwem facebookowego komunikatora Messenger będzie można przesyłać pieniądze szybkim przelewem swoim znajomym. Dzięki nowoczesnym technologiom już nie tylko smartfon z aplikacją tzw. cyfrowego portfela, ale nawet portal społecznościowy może posłużyć nam do dokonania płatności za zakupy i usługi. Czy rzeczywiście, tak jak szacują eksperci, za pięć lat płacenie urządzeniami mobilnymi stanie się powszechne? I czy digital wallets faktycznie gwarantują bezpieczeństwo dokonywanych transakcji?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Kto ufa reklamom w Internecie?
Opublikowano: 01-04-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Każda reklama posiada swoją grupę docelową, którą ogranicza płeć, status społeczny, a także wiek. Najnowsze badania ujawniają jednak, że na zaufanie i zainteresowanie odbiorcy ma wpływ nie tylko reklamowany produkt czy wizerunek marki, ale przede wszystkim sposób i miejsce wyświetlania reklamy. Najskuteczniejszą formą promocji jest rekomendacja znajomych osób, najmniejszym zaufaniem cieszą się zaś materiały przesyłane w mailach. Wszystko zależy jednak od wieku odbiorców, którzy zwracają uwagę na zupełnie inne formy przekazu.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Instagram - lider wśród mediów społecznościowych
Opublikowano: 26-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Przestrzeń mediów społecznościowych oferuje swoim użytkownikom coraz większy wybór. Można nawet powiedzieć, że robi się w tym – bądź co bądź – niewielkim światku coraz ciaśniej. Jest przecież poczciwy i wiekowy już Facebook, królujący bardziej na zachodzie niż rodzimym rynku Twitter, cały czas zbyt mało popularne Google+, nieustannie odkrywany Thumbl, jak i Pinterest – do którego polscy internauci cały czas mają zbyt małe przekonanie.  Taka różnorodność i dynamika to również ogromne wyzwanie dla twórców poszczególnych serwisów społecznościowych, którzy nieustannie walczą o sympatię użytkowników. Na ringu „social-zmagań” nie sposób pominąć czarnego konia tego wyścigu, którym – zgodnie z najnowszymi badaniami – pozostaje Instagram.

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wpis firmy w Mapach Google: FAQ
Opublikowano: 25-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Kto stworzył wpis mojej firmy w Mapach Google? Jak połączyć stronę Google+ z wpisem w Mapach Google? Jak usunąć wpis mojej firmy? Czy mogę ukryć dokładny adres firmy? Pomimo wysiłków Google, zmierzających do uproszczenia sposobu tworzenia i optymalizacji wpisu swojej firmy, wciąż pojawia się mnóstwo pytań związanych z tym procesem. Przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące tworzenia i zarządzania wpisem firmy w Mapach Google oraz Google Moja Firma.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Google Science Fair 2015
Opublikowano: 24-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Pamiętacie nasz zeszłoroczny artykuł o Google Science Fair 2014? Pytania zadawane w zeszłym roku to między innymi: „Jeśli mógłbyś coś zmienić, co by to było?”, „Komu byś pomógł?” „Co mógłbyś zrobić lepiej?” natomiast w tej edycji widnieje tylko jedno pytanie: „Czego dokonasz?”. Ruszyła kolejna edycja globalnego konkursu dającego szansę młodym na polepszenie warunków panujących na świecie – Google Science Fair 2015.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Biała plama w europejskim Street View
Opublikowano: 23-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Street View tak mocno wpisało się w naszą rzeczywistość, że do znalezienia konkretnego miejsca, do którego zamierzamy się udać, używamy właśnie tego niewielkiego, żółtego ludzika, który czeka na nas w prawym, dolnym rogu Map Google. Wielu z nas nie wyobraża sobie już sprawdzania lokalizacji, planowania wyjazdów, czy też całej trasy bez panoramicznych zdjęć ulic, które robione są przez dobrze wszystkim znane samochody Google. Wybierając się na wycieczkę do Niemiec lub Austrii możemy mieć z tym jednak nie mały problem.

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.83 - (6 głosów)
Słowo przeciw słowu – o języku reklamy w Internecie
Opublikowano: 13-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy w czasach cyfryzacji, digitalizacji, ikonografiki jest jeszcze miejsce na treść? Okazuje się, że owszem i to całkiem sporo, czego dowodzą w szczególności kolejne algorytmy Google nakierowane coraz mocniej na content. Jeśli wobec tego jest w Sieci przestrzeń i zapotrzebowanie na treści, to jakie one powinny być? Jak właściwie wygląda słowo „w Internecie”, a może „na Internecie”?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Jak być wyżej w wynikach lokalnych w Mapach Google
Opublikowano: 11-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wysokimi pozycjami wyszukiwarka Google stoi – również ta lokalna, oparta na Mapach Google. Kilka prostych porad dla firm lokalnych, dla których niezwykle istotna jest obecność w wynikach wyszukiwania w Mapach Google. Dowiedz się jak obliczany jest ranking wyników lokalnych oraz jak zoptymalizować swój wpis i jakie działania podjąć aby zwiększyć swoją szansę na zajęcie w nim najwyższych lokat.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Ordnung muss sein – obowiązkowe Impressum w Niemczech
Opublikowano: 03-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wejście na niemiecki rynek za pomocą strony internetowej wydaje się być banalnie proste. Może się zdawać, że wystarczy przetłumaczyć treści oraz przeliczyć wartość produktów bądź usług ze złotówek na euro i można zaczynać. Nie wolno jednak zapomnieć, że polskich i innych zagranicznych przedsiębiorców obowiązują te same regulacje prawne co niemieckich sprzedawców i usługodawców. Czym jest więc Impressum, które należy umieścić na stronie i co powinno zawierać?

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Minimalne wymiary zdjęć w Google Moja Firma
Opublikowano: 02-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jakość zdjęć umieszczonych w Google Moja Firma powinna być naturalnie jak najlepsza, gdyż stanowi to świetną reklamę naszego przedsiębiorstwa. Jakie są jednak minimalne rozmiary zdjęć w Google Moja Firma, wyświetlanych na naszej stronie Google+, w Mapach Google, a także wynikach wyszukiwania? Udzielamy prostej, przejrzystej odpowiedzi – zapraszamy!

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Stop sekstingowi, czyli pomyśl, zanim wyślesz
Opublikowano: 26-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Co dziewiąty polski nastolatek wysyła za pośrednictwem telefonu komórkowego lub internetu swoje nagie i półnagie zdjęcia. Za badań wynika, że statystyczne częściej robią to dziewczęta, choć głównie na prośbę chłopców. Zdarza się, że przesłany materiał zostaje rozpowszechniony bez wiedzy i zgody osoby, która go zrobiła. Sprawa wymyka się spod kontroli, a autor zdjęcia pada ofiarą cyberprzemocy. Kampania "Myślę, więc nie ślę" Fundacji Dzieci Niczyje ma uświadomić, że rzecz raz wrzucona do sieci, nigdy stamtąd nie znika.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
#Biznes wśród hashatagów
Opublikowano: 25-02-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chociaż zostały stworzone przede wszystkim do grupowania zdjęć, informacji oraz wszystkich danych zamieszczanych przez nas w wirtualnym świecie, to jednak dzisiaj są jednym z najpopularniejszych narzędzi ekspresji. Hashtagi (spolszczona wersja: hasztagi), bo o nich mowa, wkradły się do naszej codzienności niepostrzeżenie. Okazały się dość zachłanne przywłaszczając sobie zarówno język i naszą komunikację werbalną, jak również przestrzeń mediów społecznościowych, która przecież coraz częściej zastępuje nam kawiarniane spotkania. Są więc efektem naszego lenistwa czy też wartym uwagi sposobem komunikowania się? A może są też narzędziem, które przyniesie oczekiwane plony w biznesowym świecie?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się