Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Krótko i na temat, czyli o potrzebie tworzenia leadów
Opublikowano: 22-09-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie jesteśmy robotami, a przyzwyczailiśmy się do skanowania tekstu wzrokiem. Długie artykuły przeglądamy szybko w poszukiwaniu ciekawych punktów zaczepienia. Prowadzi do tego przerost formy nad treścią, powszechne lanie wody, czy po porostu wiejąca między wersami nuda. Tracą na tym wartościowe teksty, które traktowane są „z automatu” jak cała reszta. Aby temu zapobiec warto zastosować mocny lead. Sprawdź, jak skonstruować dobry wstęp, by Czytelnik miał ochotę poznać zakończenie.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Na początku było #zdjęcie, a później #reklama
Opublikowano: 18-09-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Znane marki mogą od niedawna korzystać z nowej opcji sprzedawania produktów na Instagramie. Do tej pory „lajkowanie” umieszczanych przez nie zdjęć nie miało przełożenia na wskaźniki sprzedaży. Dzięki narzędziom Like-2-Buy oraz LikeAndBuy.It marki takie jak Nike, Sephora czy Nordstom cieszą się wymiernymi rezultatami z foto-reklamy.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.50 - (4 głosy)
Czytaj bez grafiki i reklam
Opublikowano: 05-08-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W jednej z ostatnich aktualizacji przeglądarki Mozilla Firefox pojawiła się nowa funkcja o nazwie "popraw czytelność". Rozpoznamy ją po ikonie książki umieszczonej z prawej strony w polu adresu. Ikona pojawia się tylko na stronach rozbudowanych tekstowo, bogatych w treści. Opcja ta usuwa wszelkie grafiki i reklamy prezentując wyłącznie treść. Rozwiązanie wydaje się być doskonałą funkcją dla wszystkich przeciwników przeszkadzających w lekturze okien reklamowych. Mimo to wydawcy internetowi nie wróżą mu dużej popularności. Dlaczego?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Polski rynek e-commerce w 2015 roku
Opublikowano: 03-08-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jak wielu Polaków dokonuje zakupów online? To już 55%! Nie da się przeoczyć roli urządzeń mobilnych - aż 37% badanych użytkowników dokonuje zakupów online za pomocą smartfonów. A jakie są kluczowe czynniki, mające wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych? Czego oczekują internauci od sklepów internetowych? Co zniechęca do transakcji online? Najnowszy raport Gemius odpowiada na wiele pytań związanych z trendami panującymi w e-commerce.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Najczęstsze błędy w mailach biznesowych
Opublikowano: 31-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

E-mail to dzisiaj jedna z najpopularniejszych form kontaktu z klientem. Pozwala na utrzymanie dobrych relacji, przedstawienie oferty i zachęcenie go do tego, by skorzystał z tego, co dla niego przygotowaliśmy. Jednak pisanie tego rodzaju wiadomości to sztuka, a uniknięcie błędu, z czego wielu z nas nie zdaje sobie sprawy, jest bardzo trudne. Pisząc wiadomości chcemy wywrzeć dobre wrażenie, jednak nawet najlepsze chęci nie pomogą, kiedy w parze z nimi nie będzie szła wiedza. Sprawdź listę najczęstszych e-mailowych błędów, by uniknąć wpadki.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Jak pisać teksty na strony internetowe
Opublikowano: 24-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min

Content is king. Niezmiennie. Szczególnie w Internecie. Ta znana prawda towarzyszy każdemu specjaliście, dla którego promowanie stron w wyszukiwarce Google to chleb powszedni. Jak jednak tworzyć ciekawe, inspirujące i angażujące treści? Jak nie zanudzić swojego odbiorcy? Jak zwiększyć swoją kreatywność i szybkość pisania? W naszym poradniku znajdziesz odpowiedź na te i inne, podobne pytania.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Marketing filmowy przenosi się do Internetu
Opublikowano: 23-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nadeszło lato, a wraz z nim nadszedł również czas na najgłośniejsze premiery filmowe tego roku. Wakacje to moment, w którym zaczynamy planować kolejne wyjścia do kina i szukamy zapowiedzi hitów wkraczających na wielki ekran. Jeszcze nie tak dawno tych informacji szukaliśmy w telewizji czy gazetach. Dziś wszystko czego potrzebujemy dostępne jest w Internecie.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Zdjęcia sponsorowane na Instagramie
Opublikowano: 21-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Odkąd Mark Zuckeberg rozpoczął proces monetyzacji Facebook’a, wchodząc na portal od razu dostrzegamy dużą ilość reklam. Od lat mówi się też o konieczności spieniężenia potencjału Instagrama – będącego aktualnie jednym z najchętniej używanych serwisów – ale jego założycielom nie spieszy się do sprzedania miejsca reklamodawcom. Wręcz przeciwnie: portal stawia wymogi markom dotyczące jakości zdjęć i ich merytorycznej zawartości.  

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
(Nie)zapomnij mnie… rok później.
Opublikowano: 20-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Minął rok od kiedy Unia Europejska nadała swoim obywatelom „prawo do bycia zapomnianym” w Internecie (RTBF). Daje ono możliwość złożenia wniosku o usunięcie nieaktualnych lub szkodliwych informacji powiązanych z naszym imieniem oraz nazwiskiem, pojawiających się w wynikach podawanych przez wyszukiwarki. Jak jego funkcjonowania wygląda obecnie?

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
W poszukiwaniu dinozaurów
Opublikowano: 17-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Wyszukiwarka Google oferuje użytkownikom wiele interesujących funkcji. Nowe rozwiązania są nieustannie wdrażane i mają na celu ułatwienie wyszukiwania informacji oraz dotarcia do  interesujących nas stron. Direct Answers (bezpośrednie odpowiedzi) to opcja, która zyskała sobie już szerokie grono odbiorców, w szczególności w Stanach Zjednoczonych, warto więc zwrócić uwagę na pewne kwestie z nią związane.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Co dalej z Google Plus?
Opublikowano: 16-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na zmierzch jednej z flagowych usług ze stajni Google, serwisu Google Plus. Czy jednak tak jest na pewno? A może w najbliższych miesiącach i latach czekają nas inne niespodzianki w związku z tą usługą? Google niechętnie zdradza swoje plany nie tylko w tej kwestii, ale nam udało się zestawić kilka ciekawych informacji i sygnałów związanych z zachodzącą już zmianą w G+.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
3650 obrotów Ziemi z Google Earth
Opublikowano: 13-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Gdyby jeszcze kilkanaście lat temu powiedzieć, że już wkrótce wystarczy zalogować się do aplikacji na swoim prywatnym komputerze, by móc oglądać zdjęcia satelitarne wysokiej rozdzielczości, obejmujące całą planetę, większość z nas uznałaby takie stwierdzenie za przejaw wybujałej fantazji. Pomijając aspekty techniczne, mało kto byłby skłonny uwierzyć, że znajdą się ludzie, albo firma, która podejmie się zadania obfotografowania całego świata i udostępni rezultaty swojej pracy za darmo.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się