Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Zadbaj o skuteczność Twojej reklamy wideo
Opublikowano: 09-06-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Bez wątpienia reklamy wideo stają się w ostatnich latach jedną z najpotężniejszych broni w rękach marketerów. Z sieci znikają bariery uniemożliwiające skuteczne wyświetlanie filmów reklamowych, a i sami użytkownicy chętniej wchodzą w interakcję z taką formą promocji. Nie wystarczy jednak wyłącznie stworzyć i wyemitować reklamę, konieczne jest również zadbanie o to, aby była ona widoczna dla potencjalnych odbiorców.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Marketing, internet i gry komputerowe
Opublikowano: 02-06-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rozwój gier komputerowych, konsolowych i internetowych, jaki ma miejsce od kilku lat, jest oszałamiający i nawet eksperci branży jeszcze kilka lat temu, gdy termin „Game Boy” kojarzony był z zabawką dla dzieci, a „Playstation” z doskonałym narzędziem do tracenia czasu, nie spodziewali się, że już wkrótce grać będą wszystkie pokolenia. A wszędzie tam, gdzie pojawia się zainteresowanie, rodzi się target i powstaje szansa na skuteczne ulokowanie produktu i wypromowanie marki. Rodzi się marketing, który w przypadku gier przybiera na sile.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Małe sprawy wielkiej wagi… o rytuale w marketingu
Opublikowano: 01-06-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Budzik nie zadzwonił. Jesteś w rozsypce. Między pośpiesznym wkładaniem ubrania a poszukiwaniem kluczy nie masz czasu na delektowanie się kawą. Biegniesz na tramwaj. Ostatnim rzutem na taśmę udaje się wskoczyć. Nie jesteś spóźniony do pracy… ufff. Jednak nie odczuwasz satysfakcji. Gdzieś w Twojej podświadomości tli się myśl "Nie zdążyłem wypić kawy". Siła przyzwyczajenia, codzienne rytuały mają ogromny wpływ na dobre samopoczucie przez cały dzień. Zaburzenia w ich „kultywowaniu” wywołują podenerwowanie. Nie tylko my jesteśmy tego świadomi. O naszych słabostkach wiedzą także marketingowcy.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Programmatic TV - nowe oblicze reklamy telewizyjnej
Opublikowano: 29-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Żadna reklama nie będzie skuteczna bez sprecyzowanego targetu. Pamiętają o tym ogłoszeniodawcy, którzy wybierają czas oraz sposób emisji swoich materiałów promocyjnych. Okazuje się jednak, że w dobie powszechnej cyfryzacji mediów w przyszłości kanały telewizyjne mogą emitować spoty ściśle dopasowane do każdego z odbiorców z osobna. Jak to możliwe? Zjawisko określane mianem programmatic TV wykorzystuje mechanizmy znane z... kampanii internetowych. Reklama będzie tańsza, a widz będzie odbierał ich mniej.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Sto lat, YouTube!
Opublikowano: 25-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

18 maja minęło 10 lat od momentu, kiedy serwis YouTube został udostępniony użytkownikom. Historia założonego przez trójkę byłych pracowników PayPala serwisu zaczęła się od filmiku pod tytułem „Me at the ZOO”, w którym jeden z współzałożycieli opowiada o słoniach w parku zoologicznym w San Diego. Internauci szybko dostrzegli potencjał nowej platformy, która pozwalała im swobodnie wrzucać i oglądać nagrania z całego świata. Dzisiaj z YouTube korzysta już miliard użytkowników, dzięki czemu stał się on największym źródłem zainteresowanych odbiorców.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Google Art Project
Opublikowano: 22-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

18 maja obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Muzeów. W tym roku przypada także czwarta rocznica przedsięwzięcia Google Art Project, które umożliwia oglądanie zdjęć różnorodnych dzieł sztuki z kilkunastu muzeów z całego świata. Również polskie muzea współpracują z Google Art Project – w galerii można obejrzeć zbiory Muzeum Pałacu w Wilanowie oraz Muzeum Sztuki w Łodzi. A zatem: Evviva l'arte – niech żyje sztuka!

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Kandydaci mówią językiem Internautów
Opublikowano: 21-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Internet, jak to Internet – zawsze na bieżąco, a nawet krok przed nami. Nie dziwi więc fakt, iż zanim prasie uda się skomentować najnowsze wydarzenia z kampanii wyborczej, Internet ma już „swoje” zdanie na ten temat. Obserwując to wszystko, co dzieje się w przestrzeni social mediów można nawet wnioskować, że udaje mu się przenosić temat kampanii prezydenckiej na zupełnie nowe przestrzenie. Czy minione miesiące nauczyły nas czegoś?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Żegnamy Narzędzia dla Webmasterów, witamy Google Search Console
Opublikowano: 20-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Narzędzia Google dla Webmasterów (z ang. Google Webmaster Tools) przeobrażają się w Google Search Console. Nowa nazwa ma lepiej opisywać użytkowników, korzystających z GWT, a więc nie tylko webmasterów, ale także mniej zaawansowanych internautów. Czy zmiana marki niesie za sobą większe przeobrażenia? Fakt jest jeden: zmieniamy „GWT” na „GSC” – wg badań terenowych w Dziale Pozycjonowania utrudni to ... wymowę skrótu ;-)

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Google Launchpad Week nareszcie w Polsce!
Opublikowano: 14-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Google wspiera firmy i ich właścicieli na różne sposoby. Jednym z nich jest program przewidziany dla raczkujących przedsiębiorców, którzy dopiero odkrywają świat wielkiego biznesu. Wsparcie doświadczonych ekspertów z Mountain View, a także możliwość skorzystania z ich bogatej wiedzy to nie lada gratka dla każdego biznesmena. Tym razem szansę na spotkanie z mentorami Google otrzymają startupowcy z Polski! Gdzie i kiedy odbędzie się więc polski Google Launchpad Week?

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google coraz bardziej aktywne w sektorze e-commerce
Opublikowano: 13-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Coraz częściej dowiadujemy się o planach Google związanych z ekspansją rynku e-commerce. W grudniu pojawiły się informacje na temat przycisku „Kup” w systemie Google Shopper, dzięki któremu użytkownicy mogliby dokonywać zakupów już z poziomu wyszukiwarki.  Teraz czas na kolejny krok – współpracę z sektorem modowym, wskazywanie trendów i preferencji Internautów.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Przewodnik po Google Moja Firma
Opublikowano: 12-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Przedstawiamy Państwu aktualną edycję przewodnika po Google Moja Firma – usłudze, która pozwala zadbać o odpowiednią prezencję swojej firmy nie tylko w największej wyszukiwarce w Polsce, ale także na Mapach Google i w serwisie Google+. Panel Moja Firma powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi do kontroli i analizy obecności firmy w różnych serwisach, z których codziennie korzystają tysiące, jeśli nie dziesiątki tysięcy użytkowników.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Jak składać reklamacje do zakupów w Sieci?
Opublikowano: 08-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Badania opinii społecznej dowodzą, że w Internecie kupuje już co drugi Polak. Sklepy i portale aukcyjne pokochaliśmy za wygodę i oszczędność czasu. Możemy kupować bez wychodzenia z domu, często po cenach bardziej atrakcyjnych aniżeli w stacjonarnych punktach handlowych. Co jednak zrobić, kiedy okazuje się, że towar nie spełnia naszych oczekiwań? Poznaj prawa konsumenta kupującego na odległość. Dowiedz się, kiedy i na jakich warunkach możesz oddać towar. Sprawdź sklep, aby dokonywać bezpiecznych i odpowiedzialnych transakcji.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się