Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Nawet pół minuty na cofnięcie maila!
Opublikowano: 04-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Każdy z nas przynajmniej raz pisał maila w złości. Każdy z nas przynajmniej raz wysłał maila do niewłaściwego adresata, a już na pewno każdemu z nas zdarzyło się wysłać wiadomość bez ważnego załącznika. Ile razy pluliśmy sobie w brodę, że nie możemy cofnąć się w czasie o tych kilka sekund, żeby zapobiec kliknięciu „Wyślij”? Dzięki Gmailowi nie możemy co prawda podróżować w czasie, jednak możemy cofnąć niechcianego maila!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Social commerce, czyli sprzedaż w mediach społecznościowych
Opublikowano: 03-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rosnąca w siłę popularność mediów społecznościowych determinuje marketerów do działania. Media wykorzystujące w tak znacznym stopniu ruch, angażujące tak ogromną liczbę osób, nie powinny się marnować. W jaki sposób wykorzystać potencjał social media? Jak spożytkować ten kanał transmisji danych? Jak przełożyć popularność profilu na sprzedaż?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Słuchaj muzyki z Apple
Opublikowano: 29-06-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Miłośników słuchania muzyki przez internet i posiadaczy urządzeń Apple ucieszyła informacja o premierze serwisu Apple Music, który dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oraz potężnej bazie utworów ma zdystansować konkurencję w postaci Spotify czy Deezer. Problem polega na tym, że możliwości serwisu, szumnie zapowiadane jako rewolucyjne, nie zaskoczą nikogo, kto zetknął się z istniejącymi już serwisami streamingowymi. Zastosowane w nowej platformie rozwiązania bazują bowiem na tym, co oferuje konkurencja.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jakość treści w internecie rośnie
Opublikowano: 26-06-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Na przestrzeni czasu obserwujemy wzrost jakości treści zamieszczanych w internetowych portalach branżowych i informacyjnych. Przedstawiciele takich serwisów jak Wirtualna Polska, Onet czy Interia jasno stwierdzają, że warto stawiać na dziennikarstwo jakościowe. Czy naturalną konsekwencją tego trendu będzie kolejny spadek czytelnictwa prasy papierowej? Co sprawia, że chętniej otwieramy kolejne okna przeglądarki zamiast wstępować do kiosku po codzienną gazetę? Jak na te zmiany reagują reklamodawcy?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Zdjęcia zawsze pod ręką, czyli nowa aplikacja od Google
Opublikowano: 11-06-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W obecnych czasach łatwy dostęp do plików oraz możliwość ich szybkiego przetwarzania to podstawa. W każdym miejscu na świecie w dowolnym momencie chcemy mieć dostęp do naszych najpiękniejszych wspomnień, choćby po to, by podzielić się nimi z rodziną czy przyjaciółmi. Dotychczas nie było to możliwe. Ale teraz pojawiła się nowa aplikacja Google Zdjęcia, która rewolucjonizuje poniekąd kwestię przechowywania zdjęć i filmów. 

 

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Zadbaj o skuteczność Twojej reklamy wideo
Opublikowano: 09-06-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Bez wątpienia reklamy wideo stają się w ostatnich latach jedną z najpotężniejszych broni w rękach marketerów. Z sieci znikają bariery uniemożliwiające skuteczne wyświetlanie filmów reklamowych, a i sami użytkownicy chętniej wchodzą w interakcję z taką formą promocji. Nie wystarczy jednak wyłącznie stworzyć i wyemitować reklamę, konieczne jest również zadbanie o to, aby była ona widoczna dla potencjalnych odbiorców.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Marketing, internet i gry komputerowe
Opublikowano: 02-06-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rozwój gier komputerowych, konsolowych i internetowych, jaki ma miejsce od kilku lat, jest oszałamiający i nawet eksperci branży jeszcze kilka lat temu, gdy termin „Game Boy” kojarzony był z zabawką dla dzieci, a „Playstation” z doskonałym narzędziem do tracenia czasu, nie spodziewali się, że już wkrótce grać będą wszystkie pokolenia. A wszędzie tam, gdzie pojawia się zainteresowanie, rodzi się target i powstaje szansa na skuteczne ulokowanie produktu i wypromowanie marki. Rodzi się marketing, który w przypadku gier przybiera na sile.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Małe sprawy wielkiej wagi… o rytuale w marketingu
Opublikowano: 01-06-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Budzik nie zadzwonił. Jesteś w rozsypce. Między pośpiesznym wkładaniem ubrania a poszukiwaniem kluczy nie masz czasu na delektowanie się kawą. Biegniesz na tramwaj. Ostatnim rzutem na taśmę udaje się wskoczyć. Nie jesteś spóźniony do pracy… ufff. Jednak nie odczuwasz satysfakcji. Gdzieś w Twojej podświadomości tli się myśl "Nie zdążyłem wypić kawy". Siła przyzwyczajenia, codzienne rytuały mają ogromny wpływ na dobre samopoczucie przez cały dzień. Zaburzenia w ich „kultywowaniu” wywołują podenerwowanie. Nie tylko my jesteśmy tego świadomi. O naszych słabostkach wiedzą także marketingowcy.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Programmatic TV - nowe oblicze reklamy telewizyjnej
Opublikowano: 29-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Żadna reklama nie będzie skuteczna bez sprecyzowanego targetu. Pamiętają o tym ogłoszeniodawcy, którzy wybierają czas oraz sposób emisji swoich materiałów promocyjnych. Okazuje się jednak, że w dobie powszechnej cyfryzacji mediów w przyszłości kanały telewizyjne mogą emitować spoty ściśle dopasowane do każdego z odbiorców z osobna. Jak to możliwe? Zjawisko określane mianem programmatic TV wykorzystuje mechanizmy znane z... kampanii internetowych. Reklama będzie tańsza, a widz będzie odbierał ich mniej.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Sto lat, YouTube!
Opublikowano: 25-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

18 maja minęło 10 lat od momentu, kiedy serwis YouTube został udostępniony użytkownikom. Historia założonego przez trójkę byłych pracowników PayPala serwisu zaczęła się od filmiku pod tytułem „Me at the ZOO”, w którym jeden z współzałożycieli opowiada o słoniach w parku zoologicznym w San Diego. Internauci szybko dostrzegli potencjał nowej platformy, która pozwalała im swobodnie wrzucać i oglądać nagrania z całego świata. Dzisiaj z YouTube korzysta już miliard użytkowników, dzięki czemu stał się on największym źródłem zainteresowanych odbiorców.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Google Art Project
Opublikowano: 22-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

18 maja obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Muzeów. W tym roku przypada także czwarta rocznica przedsięwzięcia Google Art Project, które umożliwia oglądanie zdjęć różnorodnych dzieł sztuki z kilkunastu muzeów z całego świata. Również polskie muzea współpracują z Google Art Project – w galerii można obejrzeć zbiory Muzeum Pałacu w Wilanowie oraz Muzeum Sztuki w Łodzi. A zatem: Evviva l'arte – niech żyje sztuka!

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Kandydaci mówią językiem Internautów
Opublikowano: 21-05-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Internet, jak to Internet – zawsze na bieżąco, a nawet krok przed nami. Nie dziwi więc fakt, iż zanim prasie uda się skomentować najnowsze wydarzenia z kampanii wyborczej, Internet ma już „swoje” zdanie na ten temat. Obserwując to wszystko, co dzieje się w przestrzeni social mediów można nawet wnioskować, że udaje mu się przenosić temat kampanii prezydenckiej na zupełnie nowe przestrzenie. Czy minione miesiące nauczyły nas czegoś?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się