Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Na Facebooku nie polubisz
Opublikowano: 06-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Już wkrótce w najbardziej popularnym serwisie społecznościowym pojawi się przycisk „Nie lubię”. Informację potwierdził założyciel Facebooka, Mark Zuckerberg. Dodatkowa funkcja ma niedługo zostać wprowadzona w formie testów. O przycisku dezaprobaty mówiło się już od dawna, a zapotrzebowanie na niego zgłaszali sami użytkownicy portalu. „Nie lubię” ma pomóc internautom w wyrażaniu emocji w reakcji na posty, co do których „kciuk w górę” jest niestosowny. Jednak czy nowa funkcja nie stanie się narzędziem wykorzystywanym głównie przez internetowych hejterów?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Wyszukaj i zarezerwuj
Opublikowano: 06-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wśród ciekawostek, które w ostatnim czasie są testowane w Stanach Zjednoczonych, znalazła się opcja zarezerwowania miejsca lub umówienia spotkania (na przykład w restauracji lub u lekarza) już z poziomu wyników wyszukiwania. Wydaje się to być szczególnie korzystne w przypadku mniejszych, lokalnych usługodawców, ponieważ eliminuje konieczność telefonicznego kontaktu ze strony klienta.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Smartfony w dłonie, piloty na bok
Opublikowano: 05-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zjawisko multiscreeningu staje się coraz bardziej powszechne. Dziś zasiadając przed telewizorem coraz rzadziej mamy w ręku pilota, a coraz częściej sięgamy po smartfona, tablet czy laptopa. Jest to trend, który mocno wiąże się z rewolucją mobilną. Wszystko wskazuje na to, że będzie również jednym z wiodących trendów w marketingu w najbliższych latach. Łączenie w jednej chwili kilku przekazów na kilku różnych kanałach może być nie tylko niezwykle efektowne, ale również skuteczne.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Nowy znaczy lepszy? 10 zmian w interfejsie Google Moja Firma
Opublikowano: 01-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Uważasz, że interfejs usługi Google Moja Firma jest niepraktyczny, szczególnie gdy zarządzasz wieloma lokalizacjami? A może zalogowałeś się dziś na swoje konto i zbił Cię z tropu zupełnie nowy panel? Koniecznie zapoznaj się z 10 najważniejszymi zmianami, które w najbliższym czasie mają być widoczne dla wszystkich użytkowników. Poznaj możliwości nowego panelu i nie daj się Google zaskoczyć!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
5 wskazówek dla Copywritera
Opublikowano: 28-09-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Każdy profesjonalny copywriter wie z jakich komponentów powinien składać się wartościowy tekst. Z pewnością ma świadomość jakie elementy są niezbędne, aby wirtualna treść przełożyła się na realne korzyści. Oczywiście umie wpleść w zdania elementy reklamowe, a ze zdań zbudować logiczną całość. Czasem jednak może się pogubić. Te pięć drogowskazów pomoże znaleźć każdemu drogę do celu.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Facebook, sprzedawcy i rodzice
Opublikowano: 24-09-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Facebook to narzędzie chętnie wykorzystywane przez sprzedawców. Z pewnością ułatwia trafienie do potencjalnych klientów. W Ameryce zauważono, że coraz chętniej jako grupa docelowa wybierani są mężczyźni posiadający dzieci. Jak podaje CNBC (sieć telewizji dostarczających aktualnych wiadomości ekonomicznych), to ojcowie w wieku 25-40 lat są coraz częściej osobami decyzyjnymi w kwestii zakupów

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Facebook może złamać karierę
Opublikowano: 23-09-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Traktowane głównie jako źródło rozrywki media społecznościowe mogą spłatać niezłego figla tym, którzy właśnie poszukują pracy. Stara legenda wśród łowców głów mówi, że przez niestosowne wpisy i zdjęcia niejeden kandydat stracił szanse na rozwój swojej kariery. Dziś przedstawiamy - przygotowaną z przymrużeniem oka - listę najczęściej popełnianych błędów w serwisach społecznościowych, które mogą zrazić rekruterów lub, co gorsza, kierownictwo firmy. Sprawdź, czy i Tobie zdarzył się choć jeden z nich.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Krótko i na temat, czyli o potrzebie tworzenia leadów
Opublikowano: 22-09-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie jesteśmy robotami, a przyzwyczailiśmy się do skanowania tekstu wzrokiem. Długie artykuły przeglądamy szybko w poszukiwaniu ciekawych punktów zaczepienia. Prowadzi do tego przerost formy nad treścią, powszechne lanie wody, czy po porostu wiejąca między wersami nuda. Tracą na tym wartościowe teksty, które traktowane są „z automatu” jak cała reszta. Aby temu zapobiec warto zastosować mocny lead. Sprawdź, jak skonstruować dobry wstęp, by Czytelnik miał ochotę poznać zakończenie.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Na początku było #zdjęcie, a później #reklama
Opublikowano: 18-09-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Znane marki mogą od niedawna korzystać z nowej opcji sprzedawania produktów na Instagramie. Do tej pory „lajkowanie” umieszczanych przez nie zdjęć nie miało przełożenia na wskaźniki sprzedaży. Dzięki narzędziom Like-2-Buy oraz LikeAndBuy.It marki takie jak Nike, Sephora czy Nordstom cieszą się wymiernymi rezultatami z foto-reklamy.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.50 - (4 głosy)
Czytaj bez grafiki i reklam
Opublikowano: 05-08-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W jednej z ostatnich aktualizacji przeglądarki Mozilla Firefox pojawiła się nowa funkcja o nazwie "popraw czytelność". Rozpoznamy ją po ikonie książki umieszczonej z prawej strony w polu adresu. Ikona pojawia się tylko na stronach rozbudowanych tekstowo, bogatych w treści. Opcja ta usuwa wszelkie grafiki i reklamy prezentując wyłącznie treść. Rozwiązanie wydaje się być doskonałą funkcją dla wszystkich przeciwników przeszkadzających w lekturze okien reklamowych. Mimo to wydawcy internetowi nie wróżą mu dużej popularności. Dlaczego?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Polski rynek e-commerce w 2015 roku
Opublikowano: 03-08-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jak wielu Polaków dokonuje zakupów online? To już 55%! Nie da się przeoczyć roli urządzeń mobilnych - aż 37% badanych użytkowników dokonuje zakupów online za pomocą smartfonów. A jakie są kluczowe czynniki, mające wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych? Czego oczekują internauci od sklepów internetowych? Co zniechęca do transakcji online? Najnowszy raport Gemius odpowiada na wiele pytań związanych z trendami panującymi w e-commerce.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Najczęstsze błędy w mailach biznesowych
Opublikowano: 31-07-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

E-mail to dzisiaj jedna z najpopularniejszych form kontaktu z klientem. Pozwala na utrzymanie dobrych relacji, przedstawienie oferty i zachęcenie go do tego, by skorzystał z tego, co dla niego przygotowaliśmy. Jednak pisanie tego rodzaju wiadomości to sztuka, a uniknięcie błędu, z czego wielu z nas nie zdaje sobie sprawy, jest bardzo trudne. Pisząc wiadomości chcemy wywrzeć dobre wrażenie, jednak nawet najlepsze chęci nie pomogą, kiedy w parze z nimi nie będzie szła wiedza. Sprawdź listę najczęstszych e-mailowych błędów, by uniknąć wpadki.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się