Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Nowe Kolekcje Specjalne Street View w Mapach Google
Opublikowano: 16-11-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Praktyczne udogodnienie oraz atrakcyjne i użyteczne uzupełnienie Google Maps trudno wyobrazić sobie usługę Mapy Google bez opcji Street View i charakterystycznego, żóltego ludzika - Pegmana. A jednak możliwość wirtualnego zwiedzania miast w różnych zakątkach świata dostępna jest dopiero od maja 2007. Pierwszym polskim obiektem pokazanym w Street View była ulica Piotrkowska w Łodzi, udostępniona w lutym 2012.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Upload snapa zwiększa sprzedaż ?
Opublikowano: 15-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Oryginalne kampanie promocyjne stają się obowiązkowym wymogiem stawianym przez aplikacje mobilne przed reklamodawcami. Również zdjęcia i filmiki wrzucane przez marki na Snapchata muszą być kreatywnie zaprojektowane.Tak jak w przypadku Instagrama, reklamodawcy mają obowiązek tworzyć oryginalne kampanie promocyjne. Marki, które realizują swoje projekty na Snapchacie, publikując tzw. snapy, to między innymi Taco Bell, McDonald'

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wielkie porządki na Mapach Google, czyli jak nie zostać sprzątniętym!
Opublikowano: 15-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Google doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważne dla użytkowników Map Google są aktualne informacje. Nikt z nas nie lubi przecież przekonywać się na własnej skórze, że sklep, który znaleźliśmy w Internecie już dawno nie istnieje, lub też interesująca nas firma zmieniła numer telefonu, lecz zapomniała poprawić go w swojej wizytówce. Poza tym gigant z Mountain View wziął sobie do serca kwietniowy incydent związany z Mapami Google, zakasał rękawy i wziął się poważnie do roboty!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Shuttout – polska rewolucja w internecie
Opublikowano: 14-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

To, z jakim zainteresowaniem codziennie śledzimy instagramowe nowości – nie budzi już zdziwienia. Od dłuższego czasu polscy Internauci sprawnie odnajdują się w tej obrazkowej społeczności, a nawet aktywnie ją tworzą! Okazuje się jednak, że Instagram rozbudził jedynie naszą kreatywność i popchnął nas w kierunku poszukiwania nowych, własnych i co najważniejsze – polskich dróg social-ekspresji! Chociaż jeszcze dzisiaj mało kto o tym mówi – lada moment miejsce poczciwego Instagrama zająć może polski Shuttout!

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wyraź swoje emocje na Facebooku!
Opublikowano: 13-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jakiś czas temu informowaliśmy o mającej pojawić się niebawem opcji „nielubienia” na Facebooku oraz spekulacjach, jakie zostały wywołane tą informacją. Szczególne zaciekawienie budził sposób, w jaki mielibyśmy wyrażać tam swoje emocje. Czy ikonka „nie lubię” nie byłaby zbyt negatywnym symbolem? Czy nie pojawiłaby się fala hejterów, którzy wpłynęliby na obniżenie renomy i popularności serwisu? Według najnowszych danych dotychczasowy przycisk „lubię to” mają zastąpić reakcje, które pozwolą wyrażać rozmaite emocje.

Autor
Anna Dubielewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Nowa funkcja Tłumacza Google
Opublikowano: 13-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Uniwersalny, podręczny tłumacz przydaje się niemal w każdej sytuacji. Teraz, aby ułatwić nam zrozumienie napisów (przede wszystkim) w języku angielskim, Google udostępniło nową funkcję w aplikacji Google Tłumacz. Dzięki niej w przeciągu paru sekund poznamy znaczenia znaków, tablic, instrukcji obsługi. W nowej wersji Tłumacza usprawniony został także tryb Konwersacji. Jeśli chcemy porozmawiać z osobą z innego kraju wybieramy w aplikacji odpowiednie pary języków – np. polski i francuski, klikamy ikonę mikrofonu i … międzynarodową rozmowę można zaczynać.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Zdecydowany krok YouTube w kierunku świata gier
Opublikowano: 07-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wśród najpopularniejszych kanałów na portalu YouTube znajdują się w dużej mierze kanały graczy i osób recenzujących gry lub sprzęt komputerowy. Biznes gamingowy kwitnie na najpopularniejszym serwisie wideo w Internecie, jednak nie tak dawno pojawiła się nisza, która została szybko zagospodarowana. Mowa o osławionych streamach, a więc relacjach na żywo z rozgrywek sieciowych czy gameplayów - wypełniania kolejnych misji przez gracza wraz z jego autorskim komentarzem. Monopolistą w sieci stał się serwis twitch.tv, jednak nadeszła właśnie poważna konkurencja.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Na Facebooku nie polubisz
Opublikowano: 06-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Już wkrótce w najbardziej popularnym serwisie społecznościowym pojawi się przycisk „Nie lubię”. Informację potwierdził założyciel Facebooka, Mark Zuckerberg. Dodatkowa funkcja ma niedługo zostać wprowadzona w formie testów. O przycisku dezaprobaty mówiło się już od dawna, a zapotrzebowanie na niego zgłaszali sami użytkownicy portalu. „Nie lubię” ma pomóc internautom w wyrażaniu emocji w reakcji na posty, co do których „kciuk w górę” jest niestosowny. Jednak czy nowa funkcja nie stanie się narzędziem wykorzystywanym głównie przez internetowych hejterów?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Wyszukaj i zarezerwuj
Opublikowano: 06-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wśród ciekawostek, które w ostatnim czasie są testowane w Stanach Zjednoczonych, znalazła się opcja zarezerwowania miejsca lub umówienia spotkania (na przykład w restauracji lub u lekarza) już z poziomu wyników wyszukiwania. Wydaje się to być szczególnie korzystne w przypadku mniejszych, lokalnych usługodawców, ponieważ eliminuje konieczność telefonicznego kontaktu ze strony klienta.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Smartfony w dłonie, piloty na bok
Opublikowano: 05-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zjawisko multiscreeningu staje się coraz bardziej powszechne. Dziś zasiadając przed telewizorem coraz rzadziej mamy w ręku pilota, a coraz częściej sięgamy po smartfona, tablet czy laptopa. Jest to trend, który mocno wiąże się z rewolucją mobilną. Wszystko wskazuje na to, że będzie również jednym z wiodących trendów w marketingu w najbliższych latach. Łączenie w jednej chwili kilku przekazów na kilku różnych kanałach może być nie tylko niezwykle efektowne, ale również skuteczne.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Nowy znaczy lepszy? 10 zmian w interfejsie Google Moja Firma
Opublikowano: 01-10-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Uważasz, że interfejs usługi Google Moja Firma jest niepraktyczny, szczególnie gdy zarządzasz wieloma lokalizacjami? A może zalogowałeś się dziś na swoje konto i zbił Cię z tropu zupełnie nowy panel? Koniecznie zapoznaj się z 10 najważniejszymi zmianami, które w najbliższym czasie mają być widoczne dla wszystkich użytkowników. Poznaj możliwości nowego panelu i nie daj się Google zaskoczyć!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
5 wskazówek dla Copywritera
Opublikowano: 28-09-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Każdy profesjonalny copywriter wie z jakich komponentów powinien składać się wartościowy tekst. Z pewnością ma świadomość jakie elementy są niezbędne, aby wirtualna treść przełożyła się na realne korzyści. Oczywiście umie wpleść w zdania elementy reklamowe, a ze zdań zbudować logiczną całość. Czasem jednak może się pogubić. Te pięć drogowskazów pomoże znaleźć każdemu drogę do celu.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się