Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Kiedy obraz przestaje wystarczać...
Opublikowano: 09-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Internauci są już przyzwyczajeni do tego, że niemal z każdej strony zalewani są infografiką. Niezależnie od tego, czy ma ona podłoże marketingowe, czy też stanowi alternatywę dla pamiętnika rejestrującego najważniejsze wydarzenia z naszego życia – towarzyszy nam zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Również i marketing internetowy czerpie z jej bogactwa pełnymi garściami. Jednak jak wskazują stale prowadzone badania – nawet doskonale dopasowana grafika, ciekawe i artystyczne zdjęcia zaczynają przegrywać z… GIFAMI. Czy więc gusta Internautów uległy metamorfozie?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
4.67 - (9 głosów)
Jak zostać omnibusem sprzedaży?
Opublikowano: 08-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wykorzystaj siłę omnichannel!  Trend obecny na świecie wyraźnie wkracza również do Polski. Podlega ciągłym zmianom i żywo reaguje na potrzeby konsumentów. Indywidualnie dopasowany daje świetne rezultaty. Otwiera drogę do nowego wymiaru zakupów.  Dowiedz się co daje omnichannel! Sprawdź czemu staje się standardem w handlu! Przekonaj się ile brakuje Ci do omnibusa!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Etsy.com – alternatywa dla najpopularniejszych portali sprzedażowych.
Opublikowano: 05-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Serwis Etsy.com jest narzędziem, które cieszy się rosnącą popularnością w Polsce. Dedykowany głównie artystom, rękodzielnikom, rzemieślnikom, a także sprzedawcom materiałów i surowców wykorzystywanych w pracy przez wyżej wymienionych. Oferuje sporych rozmiarów, zagraniczny rynek zbytu, dostęp do specyficznych klientów i niewysokie prowizje.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
4.44 - (9 głosów)
Jak w Mapach Google poinformować o urlopie? – Niestandardowe godziny pracy w 5 krokach
Opublikowano: 04-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Żadna firma nie funkcjonuje przez cały rok w tych samych godzinach. W ciągu 12 miesięcy obchodzimy różne, religijne i państwowe święta, czy też mamy wolne za te dni świąteczne, które w danym roku wypadają w sobotę. Do tej pory usługa Google Moja Firma umożliwiała ustawienie różnych godzin otwarcia w poszczególnych dniach tygodnia. Teraz możemy jeszcze dokładniej określić, kiedy i w jakich godzinach pracuje nasza firma! Jak to zrobić? Sprawdź!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.00 - (7 głosów)
Kiedy wejdziesz między wróble, nie ćwierkaj jak one
Opublikowano: 03-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zakurzone katalogi biblioteczne zostały zastąpione internetowymi, Wikipedia pojawia się w przypisach prac dyplomowych, internetowe memy ilustrują najważniejsze wydarzenia ze świata, a Facebook i Twitter stały się źródłem cytatów dla serwisów informacyjnych. Jeszcze do niedawna dla wielu bibliofilii tak mogłoby wyglądać piekło. Dziś to codzienność.

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Co nowego u Snapchata?
Opublikowano: 02-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

To nic dziwnego, że portale społecznościowe oraz aplikacje pozwalające nam korzystać z bogactwa social mediów stale się zmieniają. Niekiedy zmiany te polegają na drobnych modyfikacjach szaty graficznej, layoutu, innym razem – całkowitej modyfikacji dotychczasowych funkcji oraz dodaniu nowych, np. zwiększających interakcję pomiędzy użytkownikami. Niekiedy jednak mamy do czynienia z sytuacją, w której z pozoru drobna transformacja aplikacji całkowicie zmienia jej zakres oddziaływania – znacząco rozszerza grupę docelowych użytkowników. Tak też stało się ze Snapchatem.

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Marketing społeczny w Internecie
Opublikowano: 01-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie od dziś wiadomo, że Internet jest jednym z najważniejszych wynalazków w historii naszej cywilizacji (jeśli nie najważniejszym). Masowy dostęp do tego medium to swoista demokratyzacja informacji. Sieć daje wiele możliwości, ale czyha w niej też sporo zagrożeń. Przyjrzymy się zatem w jaki sposób odnajduje się w niej reklama społeczna, szczególnie ta, która dotyczy bezpieczeństwa.

Autor
Łukasz Faliszewski
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Raport przejrzystości Google – czy wybrana przez Ciebie strona jest bezpieczna?
Opublikowano: 25-11-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy wiesz, jak Google dba o bezpieczeństwo użytkowników sieci, jak i samej wyszukiwarki? A może już nie raz zastanawiałeś się, czy strony, które codziennie odwiedzasz, nie zagrażają może Twojemu komputerowi? Chcesz poznać kolejny sposób, jak uchronić się przed wirusami i złośliwym oprogramowaniem w trakcie surfowania po Internecie? Koniecznie przeczytaj nasz najnowszy artykuł na temat bezpiecznego przeglądania i „Raportu przejrzystości” Google.

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Facebook M & Google Now - wirtualni asystenci
Opublikowano: 23-11-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wirtualny asystent to innowacyjny (choć już nie taki nowy) pomysł, jak wykorzystać informacje o nas, które przekazujemy Google czy Facebookowi wykonując normalne, codzienne działania w Internecie. To również sposób, by dotrzeć do szerszego grona odbiorców z ofertą produktów i usług precyzyjnie dopasowanych do ich potrzeb.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Życie w internecie po pięćdziesiątce
Opublikowano: 20-11-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Kiedy w latach 90-tych w Polsce pojawił się internet, nikt nie mógł spodziewać się tego jak wiele zmieni w naszym życiu. Jego możliwości krytykowała nawet prasa, uznając je za mało wartościowe, nieciekawe i zbędne w codziennym życiu. Dzisiaj, 25 lat po uruchomieniu pierwszego łącza analogowego, wirtualna rzeczywistość stała się integralną częścią tej fizycznej, a po stronach internetowych, portalach społecznościowych czy sklepach online surfują już nawet dojrzałe osoby, przeżywające jesień swojego życia.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Od słowa do... większej skuteczności sprzedaży
Opublikowano: 18-11-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rynek e-commerce już od kilku lat stanowi nie tyle uzupełnienie rynku tradycyjnego, co jego alternatywę, a nawet i konkurencję. Z roku na rok w wirtualnej rzeczywistości pojawia się coraz więcej możliwości – korzystamy zarówno z usług, jak i robimy zakupy. Granice powoli się zacierają, a my – internauci – z większą przyjemnością odwiedzamy sklepy internetowe, unikając tym samym hałasu wielkich galerii handlowych, tłumów, kolejek oraz niemiłych niespodzianek, takich jak np. brak upatrzonego produktu. Co jednak decyduje o tym, że ostatecznie wybieramy TEN, a nie inny sklep? Co zastępuje nam możliwość bezpośredniego obcowania z produktem?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Nowe Kolekcje Specjalne Street View w Mapach Google
Opublikowano: 16-11-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Praktyczne udogodnienie oraz atrakcyjne i użyteczne uzupełnienie Google Maps trudno wyobrazić sobie usługę Mapy Google bez opcji Street View i charakterystycznego, żóltego ludzika - Pegmana. A jednak możliwość wirtualnego zwiedzania miast w różnych zakątkach świata dostępna jest dopiero od maja 2007. Pierwszym polskim obiektem pokazanym w Street View była ulica Piotrkowska w Łodzi, udostępniona w lutym 2012.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się