Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Jak Internet (nie) radzi sobie ze śmiercią?
Opublikowano: 17-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W ciągu każdej godziny umiera dziś 428 użytkowników Facebooka. Portale www licytują się na nagłówki o jak największej ilości ofiar, a internauci z powodzeniem fabrykują informacje o odejściu wciąż żyjących osób. Brutalne filmy i gry sprawiają zaś, że wytworzyło się ciche przyzwolenie na traktowanie tragicznych wieści jako swoistych ciekawostek. Czy oswojenie śmierci w cyfrowym świecie, i to na tym najbardziej osobistym poziomie, jest w ogóle możliwe?

Autor
Wojciech Michalski
Ocena artykułu
4.13 - (8 głosów)
Czy Twój blog ma szansę na sukces?
Opublikowano: 16-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jeszcze kilka lat temu autorki blogów o modzie nazywane były pogardliwie szafiarkami. Dziś te internetowe dzienniki działają prężnie jako rozbudowane serwisy o tematyce dobrego stylu, a na cześć samych autorek ukuto nawet profesjonalny termin: blogerka modowa. Jessika Mercedes, Julia Kuczyńska (znana bliżej jako Maffashion), Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl) czy Magda Samborska – między innymi te nazwiska poznaliśmy dzięki ich blogom. Co trzeba zrobić, aby pasję przekuć w dochodowy biznes?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Spadek zaangażowania na Facebook'u, czyli co zrobić, aby Twoja kampania była skuteczna
Opublikowano: 15-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Obserwacje poczynione przez firmę Locowise wskazują na fakt stałego spadku zaangażowania użytkowników Facebooka. Zgodnie z prowadzoną na przestrzeni wielu miesięcy analizą w październiku 2015 roku odnotowano jego najniższy wskaźnik, który wyniósł zaledwie 5,87%. Jakie są tego przyczyny? Dokąd zmierza wirtualna rzeczywistość, która jeszcze nie tak dawno cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i popularnością w szerokich kręgach odbiorców? I, co istotne – jakie są przyczyny takiego stanu rzeczy?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Rozszerzona rzeczywistość, czyli w jaki sposób Facebook może w każdej chwili odmienić świat, który znamy
Opublikowano: 12-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rozszerzona rzeczywistość, która staje się powoli oczkiem w głowie Facebooka, ale i na przykład Microsoftu, ma potencjał na zostanie przełomem równie znamiennym jak pojawienie się Internetu. Czym jest ta tajemniczo brzmiąca technologia i dlaczego może mieć na nas tak ogromny wpływ? Jak się okazuje, literackie wizje Philipa K. Dicka czy kinematograficzne przewidywania Stanleya Kubricka materializują się na naszych oczach dużo szybciej niż jeszcze kilkanaście lat temu można było przypuszczać.

Autor
Wojciech Michalski
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Twoja firma na Instagramie
Opublikowano: 11-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

„Bądź tam, gdzie są Twoi klienci” - to hasło powinno przyświecać wszystkim firmom stawiającym na promocję w internecie. Sama strona www to nie wszystko, dlatego marki wkraczają również w obszar mediów społecznościowych, gdzie w myśl wskazanej zasady łatwiej jest znaleźć potencjalnego klienta. Od jakiegoś czasu w marketingu internetowym wzrasta zainteresowanie Instagramem. Warto poznać bliżej specyfikę tego serwisu i przekonać się, kiedy oraz w jakiej formie najlepiej wykorzystać go do celów promocyjnych.

 

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Zostań na mojej stronie, czyli jak nie wystraszyć klienta
Opublikowano: 10-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Niesamowita, najlepsza ze wszystkich oferta. Doskonała pozycja strony internetowej w wyszukiwarce. Doświadczenie, chęć pomocy, fachowe doradztwo, profesjonalizm... To tylko połowa sukcesu. Możemy robić wszystko i mieć wszystko, by zdobyć zaufanie klienta, jednak bez pomysłu na przykucie jego uwagi, stracimy go, choćbyśmy chcieli mu przychylić nieba. Badania mówią jasno – mamy mniej niż 15 sekund, by zatrzymać klienta na swojej stronie internetowej. Niepowodzenie sprawi, że wygra konkurencja. Co zrobić, by strona internetowa była przyjazna i zatrzymała potencjalnego klienta na dłużej?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
Kiedy obraz przestaje wystarczać...
Opublikowano: 09-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Internauci są już przyzwyczajeni do tego, że niemal z każdej strony zalewani są infografiką. Niezależnie od tego, czy ma ona podłoże marketingowe, czy też stanowi alternatywę dla pamiętnika rejestrującego najważniejsze wydarzenia z naszego życia – towarzyszy nam zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Również i marketing internetowy czerpie z jej bogactwa pełnymi garściami. Jednak jak wskazują stale prowadzone badania – nawet doskonale dopasowana grafika, ciekawe i artystyczne zdjęcia zaczynają przegrywać z… GIFAMI. Czy więc gusta Internautów uległy metamorfozie?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
4.67 - (9 głosów)
Jak zostać omnibusem sprzedaży?
Opublikowano: 08-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wykorzystaj siłę omnichannel!  Trend obecny na świecie wyraźnie wkracza również do Polski. Podlega ciągłym zmianom i żywo reaguje na potrzeby konsumentów. Indywidualnie dopasowany daje świetne rezultaty. Otwiera drogę do nowego wymiaru zakupów.  Dowiedz się co daje omnichannel! Sprawdź czemu staje się standardem w handlu! Przekonaj się ile brakuje Ci do omnibusa!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Etsy.com – alternatywa dla najpopularniejszych portali sprzedażowych.
Opublikowano: 05-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Serwis Etsy.com jest narzędziem, które cieszy się rosnącą popularnością w Polsce. Dedykowany głównie artystom, rękodzielnikom, rzemieślnikom, a także sprzedawcom materiałów i surowców wykorzystywanych w pracy przez wyżej wymienionych. Oferuje sporych rozmiarów, zagraniczny rynek zbytu, dostęp do specyficznych klientów i niewysokie prowizje.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
4.44 - (9 głosów)
Jak w Mapach Google poinformować o urlopie? – Niestandardowe godziny pracy w 5 krokach
Opublikowano: 04-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Żadna firma nie funkcjonuje przez cały rok w tych samych godzinach. W ciągu 12 miesięcy obchodzimy różne, religijne i państwowe święta, czy też mamy wolne za te dni świąteczne, które w danym roku wypadają w sobotę. Do tej pory usługa Google Moja Firma umożliwiała ustawienie różnych godzin otwarcia w poszczególnych dniach tygodnia. Teraz możemy jeszcze dokładniej określić, kiedy i w jakich godzinach pracuje nasza firma! Jak to zrobić? Sprawdź!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.00 - (7 głosów)
Kiedy wejdziesz między wróble, nie ćwierkaj jak one
Opublikowano: 03-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zakurzone katalogi biblioteczne zostały zastąpione internetowymi, Wikipedia pojawia się w przypisach prac dyplomowych, internetowe memy ilustrują najważniejsze wydarzenia ze świata, a Facebook i Twitter stały się źródłem cytatów dla serwisów informacyjnych. Jeszcze do niedawna dla wielu bibliofilii tak mogłoby wyglądać piekło. Dziś to codzienność.

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Co nowego u Snapchata?
Opublikowano: 02-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

To nic dziwnego, że portale społecznościowe oraz aplikacje pozwalające nam korzystać z bogactwa social mediów stale się zmieniają. Niekiedy zmiany te polegają na drobnych modyfikacjach szaty graficznej, layoutu, innym razem – całkowitej modyfikacji dotychczasowych funkcji oraz dodaniu nowych, np. zwiększających interakcję pomiędzy użytkownikami. Niekiedy jednak mamy do czynienia z sytuacją, w której z pozoru drobna transformacja aplikacji całkowicie zmienia jej zakres oddziaływania – znacząco rozszerza grupę docelowych użytkowników. Tak też stało się ze Snapchatem.

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się