Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Tradycyjna reklama nie wystarcza, czyli content marketing w praktyce
Opublikowano: 26-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W obecnych czasach reklama ma być tylko bodźcem, który zachęci zainteresowanego do jeszcze głębszej eksploatacji danego zagadnienia i do szukania innych materiałów, które umożliwią poszerzenie wiedzy na temat danego produktu, usługi czy zjawiska. Właśnie ze względu na to każdy marketingowiec w swoich działaniach powinien zadbać o wartościowy i ciekawy content, ponieważ to właśnie on jest kluczem do rozbudzenia realnego zainteresowania. Warto zatem sięgnąć po sprawdzone narzędzia, które pozwolą odnieść sukces na polu reklamy.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.56 - (9 głosów)
Right content + Right person + Right time = Context Marketing
Opublikowano: 25-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Od pewnego czasu funkcjonuje w branży SEO pojęcie content marketingu, które swoją ogromną siłę – z pełną mocą – ukazuje każdorazowo po aktualizacji algorytmu Panda. Głównym celem tego googlowskiego zwierzaka jest pomoc małym oraz średnim stronom, respektującym wysoką jakość, w pojawianiu się wysoko w wynikach wyszukiwania. Ten model działania wielu już realizuje i wdraża z sukcesem w strategie własnych firm, a tymczasem na rynku coraz silniejszy staje się nowy gracz – context marketing.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Instagram w Polsce i na świecie
Opublikowano: 24-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W naszej ekshibicjonistycznej kulturze, gdzie każde bardziej lub mniej istotne wydarzenie musi zostać udokumentowane w myśl zasady „pics or it didn’t happen”, taki produkt nie mógł się nie sprzedać. Instagram istnieje od 2010 roku, a obecnie korzysta z niego miesięcznie ok. 400 milionów użytkowników na całym świecie. W Polsce jest ich ponad 2 miliony.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Geotargetowanie – przyszłość mobilnego marketingu?
Opublikowano: 23-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Włączenie urządzeń mobilnych do naszego codziennego życia sprawiło, że reklamodawcy zauważyli ich rosnący potencjał marketingowy. Geotargetowanie to prosty i skuteczny sposób na dotarcie do klientów, którzy są zainteresowani konkretnymi produktami bądź usługami. Dzięki postępowi technologicznemu firmy są w stanie coraz dokładniej określać lokalizację konsumentów - i bazując na niej - kreować działania marketingowe dostosowane do naszych konkretnych oczekiwań.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Co warto publikować aby zainteresować użytkowników mediów społecznych
Opublikowano: 22-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Internauci coraz chętniej dzielą się z innymi użytkownikami treściami, na które natknęli się podczas przeglądania Facebooka lub innych serwisów umożliwiających komunikację. Zdarza Ci się udostępniać materiały, które przeglądasz w Internecie? Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się w jakim celu dzielisz się z innymi użytkownikami akurat tą a nie inną treścią? Dowiedz się jakiego rodzaju treści udostępniamy najczęściej oraz jakie są nasze motywacje.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Google testuje Real-time Ads – reklamy w czasie rzeczywistym
Opublikowano: 19-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W Ameryce testowane jest obecnie nowe narzędzie, które stworzono z myślą o pomocy firmom w trafieniu ze swoją ofertą do Klientów. Publikując swoją reklamę w czasie rzeczywistym, dzięki Real-time Ads stworzonym przez Google, w wielu miejscach w sieci na raz i w trakcie trwania ważnego i skupiającego uwagę wielu osób wydarzenia, z pewnością możemy wiele zyskać.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Konwergencja mediów a marketing internetowy
Opublikowano: 17-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W dzisiejszych czasach odgórne i linearne narracje (telewizja, radio, prasa) coraz bardziej tracą na znaczeniu przy interaktywnym charakterze Internetu. Przyzwyczajonemu do możliwości wywierania wpływu na przebieg wydarzeń odbiorcy warto więc zapewnić wrażenie, że to on decyduje o tym, jakie treści przegląda. Nawet jeśli nie do końca tak jest. W jaki sposób ten trend można przekuć w sukces marketingowy?

Autor
Wojciech Michalski
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Jak Internet (nie) radzi sobie ze śmiercią?
Opublikowano: 17-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W ciągu każdej godziny umiera dziś 428 użytkowników Facebooka. Portale www licytują się na nagłówki o jak największej ilości ofiar, a internauci z powodzeniem fabrykują informacje o odejściu wciąż żyjących osób. Brutalne filmy i gry sprawiają zaś, że wytworzyło się ciche przyzwolenie na traktowanie tragicznych wieści jako swoistych ciekawostek. Czy oswojenie śmierci w cyfrowym świecie, i to na tym najbardziej osobistym poziomie, jest w ogóle możliwe?

Autor
Wojciech Michalski
Ocena artykułu
4.13 - (8 głosów)
Czy Twój blog ma szansę na sukces?
Opublikowano: 16-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jeszcze kilka lat temu autorki blogów o modzie nazywane były pogardliwie szafiarkami. Dziś te internetowe dzienniki działają prężnie jako rozbudowane serwisy o tematyce dobrego stylu, a na cześć samych autorek ukuto nawet profesjonalny termin: blogerka modowa. Jessika Mercedes, Julia Kuczyńska (znana bliżej jako Maffashion), Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl) czy Magda Samborska – między innymi te nazwiska poznaliśmy dzięki ich blogom. Co trzeba zrobić, aby pasję przekuć w dochodowy biznes?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Spadek zaangażowania na Facebook'u, czyli co zrobić, aby Twoja kampania była skuteczna
Opublikowano: 15-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Obserwacje poczynione przez firmę Locowise wskazują na fakt stałego spadku zaangażowania użytkowników Facebooka. Zgodnie z prowadzoną na przestrzeni wielu miesięcy analizą w październiku 2015 roku odnotowano jego najniższy wskaźnik, który wyniósł zaledwie 5,87%. Jakie są tego przyczyny? Dokąd zmierza wirtualna rzeczywistość, która jeszcze nie tak dawno cieszyła się ogromnym zainteresowaniem i popularnością w szerokich kręgach odbiorców? I, co istotne – jakie są przyczyny takiego stanu rzeczy?

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Rozszerzona rzeczywistość, czyli w jaki sposób Facebook może w każdej chwili odmienić świat, który znamy
Opublikowano: 12-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rozszerzona rzeczywistość, która staje się powoli oczkiem w głowie Facebooka, ale i na przykład Microsoftu, ma potencjał na zostanie przełomem równie znamiennym jak pojawienie się Internetu. Czym jest ta tajemniczo brzmiąca technologia i dlaczego może mieć na nas tak ogromny wpływ? Jak się okazuje, literackie wizje Philipa K. Dicka czy kinematograficzne przewidywania Stanleya Kubricka materializują się na naszych oczach dużo szybciej niż jeszcze kilkanaście lat temu można było przypuszczać.

Autor
Wojciech Michalski
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Twoja firma na Instagramie
Opublikowano: 11-02-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

„Bądź tam, gdzie są Twoi klienci” - to hasło powinno przyświecać wszystkim firmom stawiającym na promocję w internecie. Sama strona www to nie wszystko, dlatego marki wkraczają również w obszar mediów społecznościowych, gdzie w myśl wskazanej zasady łatwiej jest znaleźć potencjalnego klienta. Od jakiegoś czasu w marketingu internetowym wzrasta zainteresowanie Instagramem. Warto poznać bliżej specyfikę tego serwisu i przekonać się, kiedy oraz w jakiej formie najlepiej wykorzystać go do celów promocyjnych.

 

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się