Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Rocznica lądowania na Księżycu, nowe emoji i więcej - Top 5: Google Trendy, Doodle, The Keyword (lipiec/sierpień 2019)
Opublikowano: 19-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Tym razem sezon urlopowy dopadł i nas, więc możecie zapoznać się z rankingiem trochę wcześniej. Jednak nie oznacza to, że cokolwiek pominęliśmy czy zaniedbaliśmy - z entuzjazmem obchodzimy Dzień Terenów Górskich, wspominamy lądowanie na Księżycu, a także doceniamy rewolucyjną technologię poprawiającą pomoc medyczną w krajach afrykańskich. Jak zwykle mamy duże rozróżnienie tematyczne, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Mobilne aplikacje do kart lojalnościowych
Opublikowano: 01-08-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Jako konsumenci kochamy, gdy sprzedawcy kuszą nas promocjami, nagrodami, łechcąc nasze ego "Stałego Klienta". Na każdym kroku sklepy i punkty usługowe oferują udział w programach lojalnościowych. Nęceni wizją przyszłych korzyści zgadzamy się chętnie, po to, by później chodzić z portfelem wypchanym bynajmniej nie pieniędzmi, ale stosem kart do zbierania punktów. Jedne są elektroniczne, na drugie zbieramy pieczątki by dostać coś gratis, a jeszcze inne po prostu się gubią i punkty przechodzą nam koło nosa. Na szczęście jest na to sposób.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.13 - (15 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (czerwiec/lipiec 2019)
Opublikowano: 16-07-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min
Odpoczywacie na urlopie i chcecie być na bieżąco z nowinkami Google'owskimi? A może po prostu siedzicie w biurze i potrzebujecie chwili przerwy? Nasz ranking zdecydowanie sprawdza się w obu przypadkach, dostarczając artykuły dotyczące m.in. zmian w Tłumaczu Google oraz wyjaśnienia, jak działa Wi-Fi, a także zawierając Doodle celebrujące 4 lipca czy podziemną rzekę na Filipinach!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Content Marketing jako narzędzie reklamy w internecie cz.2 - czy warto tworzyć strategię?
Opublikowano: 08-07-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 7:15 min

W drugiej części naszej serii tekstów dotyczących content marketingu wyjaśnione zostanie, czemu tworzenie szczegółowej strategii działań jest konieczne. Omówione będą kolejne kroki, umożliwiające stworzenie skutecznego planu dotarcia do użytkownika. Przedstawione zostaną także zagadnienia związane z dopasowywaniem treści do potrzeb odbiorców oraz sprawdzeniem efektywności naszych działań.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (maj/czerwiec 2019)
Opublikowano: 19-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:05 min
Poszukujesz ciekawych artykułów ze świata nauki i technologii? Chcesz zerknąć na grafiki podsumowujące najistotniejsze święta oraz wydarzenia z przełomu maja i czerwca? A może po prostu pragniesz dowiedzieć się, co interesowało Polaków w ciągu ostatnich 30 dni? To wszystko zapewnia nasz regularny ranking top 5 doodli, artykułów z blogu The Keywords oraz trendów z Trendów Google!
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Czym jest wyszukiwanie semantyczne? - Ster na SEO
Opublikowano: 10-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:10 min

O mechanizmie działania wyszukiwarki internetowej czytaliście już w jednym z poprzednich artykułów Steru na SEO. W tym tekście przyjrzymy się bliżej wyszukiwaniu semantycznemu, o którym się coraz więcej słyszy i które staje się coraz bardziej pożądane przez użytkowników. Odpowiemy też  na kluczowe pytanie: Skąd Google wie co nam chodzi po głowie?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Content Marketing jako narzędzie reklamy w internecie cz.1
Opublikowano: 05-06-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Większość przedsiębiorców jest świadomych tego, że każde działanie firmy powinno być dokładanie przemyślane i szczegółowo zaplanowane. Mimo tego, wielu z nich popełnia błąd, bagatelizując konieczność posiadania strategii content marketingowej. Z pierwszej części cyklu artykułów, dowiemy się czym jest taka strategia oraz dlaczego warto ją opracować.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (kwiecień/maj 2019)
Opublikowano: 15-05-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Podczas deszczowej pogody najlepszą rozrywką jest czytanie! Dlatego zachęcamy do sprawdzenia naszego rankingu Doodli, artykułów z bloga The Keyword oraz trendów z ostatnich 30 dni. Dowiecie się więcej o Dniu św. Jerzego oraz o Parku Narodowym w Chile, a także stworzycie własny spersonalizowany wierszo-portret! Możecie również sprawdzić, który temat całkowicie pochłonął polskich internautów w ciągu ostatnich tygodni.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Jak tworzyć storytelling i robić to skutecznie, jak Batman ?
Opublikowano: 29-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min
Każdego dnia tysiące firm na całym świecie nieustannie ze sobą rywalizuje. Szczególnie widoczne jest to w przypadku marek, które działają w tej samej branży. Doskonałym przykładem jest Samsung i iPhone, Pepsi i Coca Cola, McDonald’s i KFC, a także Nike i Adidas. Wszystkie z nich są powszechnie znanymi branżowymi gigantami i nieustannie rywalizują ze sobą o popularność niczym Batman i Spiderman, często budując swój wizerunek przy pomocy storytellingu.
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (marzec/kwiecień 2019)
Opublikowano: 17-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Czy wiecie, jakie zapytania dotyczące psów i kotów są najczęściej wpisywane do wyszukiwarki Google? Kiedy Bangladesz obchodzi Nowy Rok? Które tematy i hasła zyskiwały na popularności w ciągu ostatnich 30 dni w Polsce? Jeżeli na którekolwiek z tych pytań odpowiedzieliście "nie", zachęcamy do sprawdzenia naszego rankingu Doodli, artykułów The Keyword oraz trendów.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
3 błędy powstrzymujące czytelników przed komentowaniem
Opublikowano: 08-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Mogłoby się wydawać, że burza negatywnych komentarzy jest najgorszym, co może wydarzyć się na firmowym blogu. Nic bardziej mylnego. Znacznie gorsza jest głucha cisza i brak jakiegokolwiek komunikatu zwrotnego ze strony odbiorów. Taki stan rzeczy może mieć wiele powodów, od zupełnie prozaicznych błędów technicznych, po poważniejsze problemy np. nieciekawą treść wpisów.
Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Jak pisać skuteczne teksty marketingowe?
Opublikowano: 27-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:50 min

Pisanie treści pomocnych dla odbiorców to dla każdego copywritera chleb powszedni. Celem, o którym zdarza się niektórym zapomnieć, jest zwiększenie i polepszenie sprzedaży opisywanej usługi czy produktu. Aby robić to skutecznie, warto skorzystać z wielu różnych możliwości i nie zamykać się w nabytych schematach – w tym artykule omówię 3 proste kroki, które przyczynią się do  zauważalnego skoku sprzedaży i zwiększenia zadowolenia wśród klientów.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się