Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Charakterystyka kreatywnego twórcy, czyli jaki powinien być dobry copywriter?
Opublikowano: 13-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Copywyriter kojarzy się przede wszystkim z kreatywnością i tworzeniem inspirujących treści, jednak zawód ten wymaga znacznie więcej cennych, a czasami trudnych do rozwinięcia umiejętności. Niektóre z nich można wprowadzić od razu, na inne z kolei pracuje się latami, a w tym doskonaleniu nigdy nie powinno się poprzestać. Co może przyczynić się do sukcesu w tej branży?
Autor
Wojciech Dolata
Ocena artykułu
3.40 - (5 głosów)
Jak skutecznie stosować fitness marketing?
Opublikowano: 04-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Branża fitness cieszy się coraz większą popularnością, wszyscy chcemy być zdrowi, jednak chyba jeszcze bardziej zależy nam na tym, żeby pokazać innym, że jesteśmy fit. Czy skoro zainteresowanie zdrowym trybem życia jest coraz bardziej promowane, a healthy produkty zasypują sklepowe półki, to czy wysoko pozycjonowane siłownie muszą jeszcze stosować jakieś chwyty marketingowe?
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Jak wykorzystać emocje odbiorców w marketingu?
Opublikowano: 29-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:05 min

Chcąc czy nie, to właśnie głównie emocje rządzą naszymi decyzjami zakupowymi. Ładne ubrania, zaawansowane gadżety i dodatki czy nawet praktyczne narzędzia wybieramy najczęściej ze względu na nasz humor oraz uczucia nam w danej chwili towarzyszące. Które emocje silnie wpływają na decyzje konsumenckie i jak to wykorzystać w marketingu? Zapraszam – tego dowiesz się w tym artykule.

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Jak często Google aktualizuje Street View i zdjęcia satelitarne?
Opublikowano: 28-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 6:30 min
Street View to zdecydowanie przydatne narzędzie. Dzięki niemu z łatwością rozeznasz się w okolicy bądź wirtualnie odwiedzisz każdy wymarzony zakątek z dowolnej części świata. Niestety, nic nie jest doskonałe, więc korzystanie ze Street View często wiąże się z dużą dawką frustracji. W tym artykule postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się zarówno tym wirtualnym spacerom, jak i zdjęciom satelitarnym.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.17 - (12 głosów)
Czy to prawda? Nagrody co 5 miliardów wyszukiwań w Google
Opublikowano: 25-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Strona Google poczęstowała Cię nagle stosem konfetti i informacją, że właśnie w ramach wykonania 5-miliardowego wyszukiwania wygrałeś toster? Gratulacje – właśnie padłeś ofiarą internetowego scamu, czyli oszustwa bazującego na zaufaniu i łatwowierności. Jak to jest, że tyle osób daje się nabrać na nagrodę od Google? To efekt przemyślanego designu i wykorzystania ogromnej popularności wyszukiwarki.

Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
3.98 - (63 głosy)
OK Google po polsku! Czy weszliśmy do nowej rzeczywistości z Asystentem Google?
Opublikowano: 22-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Prawdopodobnie na tak postawione pytanie Asystent Google Wam nie odpowie albo udzieli wymijającej odpowiedzi. Jednak sam fakt, że możecie z nim porozmawiać po polsku to już naprawdę coś! To niewątpliwie duży krok w kierunku zastosowania sztucznej inteligencji w codziennym życiu przy wykorzystaniu rodzimej mowy. Do tej pory był to anglojęzyczny przywilej.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Storytelling, czyli SEO tysiąca i jednej historii
Opublikowano: 21-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Jeśli wierzyć znanej baśni, Szeherezadzie udało się uniknąć śmierci z ręki sułtana tylko dlatego, że umiała opowiadać piękne historie, które trzymały w napięciu i których zakończenia arabski książę nie mógł się doczekać.  Dziś umiejętność storytellingu przydaje się copywriterom w zupełnie innej walce – o tworzenie angażującej treści i budowanie wokół marki oddanej społeczności.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (grudzień 2018/styczeń 2019)
Opublikowano: 18-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min
W 2019 roku, oczywiście, również będziemy co miesiąc publikować ranking top 5 w Google. W końcu każdy ma ochotę zapoznać się z najlepszymi Doodlami, ciekawymi artykułami w The Keyword czy też najpopularniejszymi trendami z ostatnich 30 dni. Przełom grudnia i stycznia wiąże się przede wszystkim z tematyką świąteczną, ale znajdziecie też kilka niespodzianek.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Teksty specjalistyczne - jak pisać je sprawnie, nie bedąc ekspertem?
Opublikowano: 20-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:30 min

Przychodzi czasem taki moment w życiu copywritera, kiedy musi on porzucić pisanie rzeczy lekkich i przyjemnych, a usiąść do tekstu, który bardziej niż zachęcać do zakupu czy skorzystania z usług, udzielać będzie fachowych informacji na wybrany temat. Nie brzmi to wcale łatwo, a w praktyce okazuje się często jeszcze trudniejsze, tym bardziej, że po drodze bardzo łatwo jest wpaść w pułapkę.

Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.71 - (7 głosów)
Top 5 w Google: Doodle, The Keyword, Trends (listopad/grudzień 2018)
Opublikowano: 14-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Po raz ostatni w tym pełnym wrażeń roku przygotowaliśmy dla Was ranking najciekawszych Doodli i artykułów na blogu The Keyword, a także najpopularniejszych zapytań wprost z Google Trends. Od tańca Mestre Bimba, przez zwiększenie produktywności w pracy, po skoki narciarskie! Nie zapomnieliśmy także o zjawiskowym deszczu meteorów oraz nagłym pojawieniu się elektrycznych hulajnóg w polskich miastach.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Marketing internetowy w turystyce
Opublikowano: 12-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Internet to potężna broń w walce o turystę. Według badań wykonanych w 2012 roku aż 64% osób planujących wakacyjnych wyjazd robiło to przy użyciu portali społecznościowych. Jeśli jesteś właścicielem pensjonatu lub hotelu, zadbaj o kilka aspektów swojego wizerunku w Internecie. Podpowiemy Ci jak prowadzić dialog, który pomaga prężnie działać w mediach społecznościowych.

Autor
Dominika Pawelec
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Czym jest FOMO i jak się przed nim bronić?
Opublikowano: 11-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Każdego dnia jesteśmy zasypywani ogromną ilością informacji. Słyszymy je w radiu, telewizji, w pracy, od znajomych, albo czytamy w internecie. Na pierwszy rzut oka, wydaje się to zupełnie normalne, bo przecież ludzi od zawsze otaczały informacje. Jednak nie było ich tak wiele jak teraz, a już na pewno nie wpływały one tak mocno na nasze życie. Czy w takim razie powinniśmy bać się że zasypią nas informacje? Jaki wpływ może to mieć na nasze życie? Sprawdźcie sami!
Autor
Kinga Niemczewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się