Odporna branża: Wyposażenie wnętrz
Opublikowano: 27-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min

Pandemia zamknęła miliony osób w domach, które stały się przez to miejscem odpoczynku, pracy, nauki oraz rozrywki i rozwijania osobistych pasji. Przyczyniło się to do wzrostu zainteresowania zmianami w salonach, sypialniach czy kuchniach. Prezentujemy dla firm z ofertą wyposażenia wnętrz 5 działań online, które mogą wesprzeć ich biznes właśnie teraz.
Jak przenieść swoją firmę do sieci? Postaw na stronę internetową!
Opublikowano: 25-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min

W dobie pandemii i dystansu społecznego rozwiązaniem dla biznesu jest nowoczesna strona internetowa. Stanowi wsparcie w procesie pozycjonowania oraz pomaga w budowaniu widoczności firmy w sieci, dzięki której możesz pozyskiwać nowych klientów dla swojej firmy. Ponadto buduje wizerunek eksperta w branży i może ułatwić klientowi podjęcie decyzji – sprawdź, jakie możliwości daje nowoczesna strona www.
Odporna branża: Zdrowe odżywianie
Więcej czasu w domu i ograniczone możliwości aktywności fizycznej sprawiły, że wiele osób częściej gotuje dla siebie. Wzrosło też zainteresowanie zdrowym odżywianiem, dobrze wpływającym na kondycję organizmu oraz ograniczającym ryzyko nadmiernego przybierania na wadze. Zebraliśmy ciekawe pomysły działań online, wspierających firmy z branży zdrowego odżywiania.
Opublikowano: 21-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Więcej czasu w domu i ograniczone możliwości aktywności fizycznej sprawiły, że wiele osób częściej gotuje dla siebie. Wzrosło też zainteresowanie zdrowym odżywianiem, dobrze wpływającym na kondycję organizmu oraz ograniczającym ryzyko nadmiernego przybierania na wadze. Zebraliśmy ciekawe pomysły działań online, wspierających firmy z branży zdrowego odżywiania.
Odporna branża: Artykuły dziecięce i zabawki
Opublikowano: 18-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

W czasie pandemii – gdy ograniczone zostały kontakty towarzyskie oraz aktywności poza domem – rodzice stoją przed trudnym wyzwaniem. Muszą zapewnić najmłodszym zajęcia na cały dzień, dlatego można zaobserwować wzrost zainteresowania artykułami dziecięcymi oraz zabawkami. Co mogą zrobić firmy z tej branży, aby zyskać? W artykule podpowiadamy 5 ciekawych sposobów.
Odporna branża: Księgarnie
Opublikowano: 14-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Oblicze wielu branż w związku z panującą pandemią COVID-19 zmieniło się. Pomimo rozmrażania gospodarki biznes narażony jest na ryzyko związane z obawą licznych klientów o korzystanie z usług offline. Przygotowaliśmy 5 pomysłów dla branży księgarskiej, które mogą być pomoce w prowadzeniu aktywności w świecie online i pozyskiwaniu zainteresowania przez internet.
Co już możesz zrobić online dla swojej firmy? 
Opublikowano: 11-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min

Sytuacja zmieniająca się dynamicznie z tygodnia na tydzień, a nawet z dnia na dzień, popycha do podjęcia konkretnych kroków w krótkim czasie. Podpowiadamy, jakie działania możesz już podjąć samodzielnie dla swojego biznesu, aby nadal budować jego widoczność w sieci i zwiększać jego rozpoznawalność. Sprawdź co możesz zrobić teraz dla własnej firmy oraz grona swoich klientów.
Darmowe “narzędzia” wizerunkowe – case study i referencje
Opublikowano: 08-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Bardzo ważnym elementem strategii marketingowej online są działania wizerunkowe. Wsparciem dla nich są całkowicie darmowe narzędzia, takie jak case study i referencje. Ich skuteczność wynika z jednej strony z twardych danych, które należy wskazać w treści. Z drugiej strony warto mieć na uwadze, że ludzie chętnie zapoznają się z opiniami innych osób.
Jak przyciągnąć użytkowników do strony internetowej? Kilka słów o SEO nowej dekady! 
Opublikowano: 06-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 7:25 min

Ponad połowa światowej populacji ludzi korzysta aktywnie z internetu. Właśnie dlatego warto mieć w tym miejscu wizytówkę dla swojego biznesu. Samo jej posiadanie to jednak nie wszystko. Trzeba jeszcze podjąć kroki, aby ułatwić ludziom dotarcie do niej w sieci. Sprawdź jak można przyciągnąć użytkowników do firmowej strony internetowej dzięki SEO nowej dekady.
Jak przenieść swoją firmę do internetu? Utwórz sklep internetowy! 
Opublikowano: 05-05-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Stan pandemii zamroził stacjonarne działanie wielu firm. Jednym z rozwiązań w tej sytuacji jest przeniesienie biznesu do sieci – sprawdź jak prosty może być ten proces i poznaj zalety sklepu online. To bezpieczny kanał sprzedaży produktów i usług, który pomoże Ci dotrzeć do odbiorców. Ponadto umożliwia klientom bardzo wygodne zakupy 24/7.
5 kluczowych elementów skutecznej komunikacji z klientem 
Opublikowano: 30-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Zwracasz uwagę na komunikację z klientem w swojej firmie? To bardzo ważny element strategii biznesowej. Umożliwia nawiązanie trwałych relacji oraz pozwala na realizację założonych celów firmy. Kluczem do udanej komunikacji jest efektywny kontakt z klientem. Wskazuje 5 kluczowych elementów w skutecznej komunikacji, które warto mieć na uwadze.
SEO w czasie pandemii – dlaczego właśnie teraz?
Opublikowano: 23-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Czas zawirowań ekonomicznych, które nam towarzyszą od kilku tygodni, to z pewnością okres podejmowania trudnych decyzji. Warto dobrze każdy wybór rozważyć, biorąc pod uwagę nie tylko krótko-, ale i długofalowe skutki tej decyzji. Wspólnie z Wami pochylamy się nad aspektami SEO i przedstawiamy konkretne argumenty, pomocne przy wyborze rozwiązania dla firmy w tym szczególnym czasie.
Marketing online w dobie COVID-19
Opublikowano: 20-04-2020
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Panująca obecnie sytuacja skłania do zmiany w podejściu do marketingu w sieci. Obserwując zachowania konsumentów warto dostosować swoje działania do ich potrzeb, aby efektywniej wykorzystać własne zasoby i możliwości. Przekonaj się, które kanały komunikacji na obecną chwilę i przy ograniczonym budżecie możesz wykorzystać w działaniach marketingowych.