Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Jakaś dolegliwość? Zapytaj dra Google…
Opublikowano: 23-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wielu z lekką dozą ironii wypowiada się o Google w kontekście medycyny. Jest to spowodowane tym, iż często sięgamy po pomoc dra Google jeśli nie czujemy się dobrze. Z reguły wyszukiwanie objawów i powiązanych z nimi chorób kończy się w jeden sposób, co niepotrzebnie stresuje i denerwuje użytkowników. Google postanowiło to zmienić i zmodyfikowało sposób wyświetlania wyników dla zapytań związanych ze zdrowiem.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Pierwsze kroki na Facebooku
Opublikowano: 22-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

„Nie ma cię na Facebooku, więc nie istniejesz” - choć to tylko slogan, to w marketingowym ujęciu niesie sporo prawdy. Z portalu korzysta regularnie aż 14 milionów Polaków. Trudno więc znaleźć inne miejsce w sieci, w którym można byłoby równie prosto skupić swoją grupę docelową i komunikować się z nią. Jeżeli więc prowadzisz własną stronę internetową, bloga lub firmę i chcesz skuteczniej promować się w sieci, powinieneś mieć także swój profil na Facebooku. Dziś przedstawiamy garść praktycznych wskazówek dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Social Media.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Google uruchamia oddział badawczy do spraw SI
Opublikowano: 21-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Prace nad sztuczną inteligencją, które już od dłuższego czasu pochłaniają wielu inżynierów Google, wkraczają w kolejny etap – tym razem gigant z Mountain View ogłosił uruchomienie nowego oddziału badawczego w Zurychu. Jego celem będzie rozwój systemów uczących się, które powoli stają się ważną częścią naszego życia, a w perspektywie kilku lat mają zrobić prawdziwą furorę i wkroczyć również do naszych domów.

Autor
Maciej Wiśniewski
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Co robić, gdy brakuje Ci pomysłów na nowy tekst?
Opublikowano: 20-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Trudności z tworzeniem nowych i ciekawych treści na swoją stronę dotykają nawet najbardziej doświadczonych specjalistów. Borykają się z tym wszystkie osoby, którym zależy na przygotowaniu tekstów interesujących, świeżych, dobrych i wciągających. Nie sposób uniknąć jednak kryzysu twórczego. Blokada dopada każdego – prędzej czy później. Skąd więc czerpać inspiracje? Jak nie poddać się rutynie? Gdzie znaleźć pomysł? Oto kilka sugestii, które warto rozważyć.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Słowo ma moc, czyli jak wpłynąć na zmysły odbiorcy
Opublikowano: 17-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zmysły mają dla człowieka ogromne znaczenie – to właśnie one kreują naszą rzeczywistość. Odbierane z otoczenia bodźce wpływają na nasze samopoczucie, stymulują do działania lub wyciszają, są przyjemne bądź odrzucające. Bez względu na ich kierunek jedno jest pewne – wzrok, słuch, węch, smak i dotyk są nieodłącznymi czynnikami kształtującymi naszą rzeczywistość. To właśnie dzięki nim pozyskiwane w styczności ze światem informacje możemy potraktować jako spójne i pewne, a co za tym idzie – dokonać ich oceny.

Autor
Anna Dubielewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Reklama na FB - koniec zasady 20%
Opublikowano: 15-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Kilka dni temu pojawiła się zaskakująca informacja na temat zmian dotyczących grafik reklamowych wyświetlanych w portalu Facebook. Do tej pory obowiązywała prosta, wydawałoby się, reguła "20%" (tyle maksymalnie powierzchni grafiki mógł zajmować umieszczony na niej tekst), która jednak powodowała sporo zamieszania i w praktyce była dla reklamodawców raczej kłopotliwa. Nic więc dziwnego, że zapowiadana rezygnacja z tak jednoznacznie sformułowanego ograniczenia spowodowała spore poruszenie wśród osób prowadzących kampanie reklamowe na Facebooku.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Pakt Facebook-Yandex? Trwają negocjacje między dwoma gigantami Internetu
Opublikowano: 13-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jak donosi gazeta „Vedomosti”, przedstawiciele Facebooka rozpoczęli negocjacje z kierownictwem rosyjskiej wyszukiwarki Yandex. Według nieoficjalnych informacji, mają one na celu rozpoczęcie długotrwałej współpracy, polegającej głównie na wymianie danych o użytkownikach w celach reklamowych. A to oznaczałoby prawdziwą rewolucję w rosyjskojęzycznym Internecie.

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Spam na Mapach Google
Opublikowano: 13-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Mapy Google są obecnie na szeroką skalę wykorzystywane przez przedsiębiorców – świetnie sprawdzają się jako narzędzie ułatwiające dotarcie firmom do potencjalnych Klientów. Przez ostatnie lata bardzo się rozwinęły, a ilość zweryfikowanych wizytówek jest olbrzymia. Ta swoista dżungla rozrosła się na tyle, że niejednokrotnie Google nie wyłapuje działań niezgodnych z wytycznymi, co jest bardzo chętnie wykorzystywane przez spamerów.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Google o krok przed Yandeksem. Przełom w Runecie?
Opublikowano: 08-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Pierwszy raz w dziejach Internetu, liczba rosyjskich użytkowników Google’a przewyższyła rodzimy Yandex. Tak, Drodzy Państwo, ten sam wszędobylski Google, gigant z  Mountain View, niekwestionowany monopolista na rynku europejskim  potrzebował kilkunastu lat, aby przegnać wyszukiwarkę z Moskwy.  Ale co to jest ten Yandex? Czym różni się od Google? Jak na rosyjską wyszukiwarkę przystało, postaram się odpowiedzieć przy pomocy niedźwiedzi.

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Znajdź telefon z Google!
Opublikowano: 06-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Od dzisiaj nikt już nie musi się martwić, że jego telefon zaginął w tajemniczych okolicznościach. Wystarczy skorzystać z narzędzia „Znajdź telefon” w usłudze Moje Konto, aby szybko znaleźć swojego ukochanego smartfona. Przydatne zarówno dla tych, którzy zostawiają urządzenie w najmniej spodziewanych miejscach, jak i w przypadkach kradzieży komórki.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Celebrowana żenada sposobem na… sukces marketingowy?
Opublikowano: 06-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chcąc dotrzeć ze swoim przekazem marketingowym do dużej grupy odbiorców można wybrać dwie drogi. Z jednej strony – opracować staranną, dokładną i bardzo kompetentną treść, licząc na to, że uda nam się z nią przebić i zaintrygować osoby potencjalnie zainteresowane. Z drugiej zaś… istnieje opcja sięgnięcia po narrację prowokacyjną, która, choć jakościowo najczęściej bardzo słaba, z pewnością zaangażuje odbiorcę. Kilka przykładów takich właśnie działań znajdziecie w niniejszym tekście.

Autor
Wojciech Michalski
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Miliony wyszukiwań na minutę czyli niesamowite liczby Google
Opublikowano: 03-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Historia najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej na świecie wynosi już niespełna 20 lat, gdyż według wszelkich dostępnych źródeł Google powstał wczesną jesienią 1997 roku. W ostatnich latach spółka nie ma w zwyczaju dzielenia się z użytkownikami szczegółowymi danymi dotyczącymi ilości dziennych, miesięcznych oraz rocznych wyszukiwań. Jednak na podstawie niedawno podanej przez Google informacji można dokonać pewnych szacunków. Wyniki robią wrażenie.

Autor
Łukasz Faliszewski
Ocena artykułu
4.75 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się