Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Przyczyny zaniżonej oceny firmy w Mapach Google
Opublikowano: 30-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

„Szanowny Google! Dlaczego wizytówka mojej firmy w Mapach Google ma ocenę 4.6, podczas gdy wszystkie opinie mają wartość 5? Z poważaniem – sfrustrowany właściciel firmy”. Brzmi znajomo? Rzeczywiście, stosunkowo często można zauważyć rozbieżności w ogólnej ocenie firmy na Mapach Google, a średnią ocen wystawianych przez użytkowników bezpośrednio z poziomu konta Google. Dlaczego tak się dzieje?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Cała prawda o #hashtagu?
Opublikowano: 23-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Moda na „hasztagowanie” galopuje. Krzyżyk tu i krzyżyk tam. Post bez niego traci na wartości. I to właściwie podwójnie. Wpada w czeluść Internetu i nie jest „modny”. Nikt na niego nie trafia, nikt go nie czyta, nikt nie podziwia przebłysku geniuszu w ciągu znaków poprzetykanych gdzieniegdzie krzyżykami. Jaki jest jednak prawdziwy sens używania hasztaga? Gdzie ma to sens? I po co to robić?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Nadchodzi Asystent Google, czyli twój wirtualny pomocnik
Opublikowano: 20-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Sztuczna inteligencja rozwija się w błyskawicznym tempie, a kolejnym krokiem do podniesienia jej poziomu ma być Google Assistant – wirtualny pomocnik, który ma udzielać nam odpowiedzi na różne pytania, załatwiać za nas wiele spraw i... stać się naszym codziennym towarzyszem. Nowa koncepcja została zaprezentowana na corocznej konferencji dla deweloperów, organizowanej przez Google w Mountain View w Kaliforni. Czego możemy się spodziewać?

Autor
Maciej Wiśniewski
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Gdzie Ci mężczyźni, czyli o tym, jak reklama spłaszcza obraz męskości
Opublikowano: 20-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Reklama. Od lat pokazuje nam wyidealizowane obrazy twierdząc, że tak właśnie możemy żyć. Co gorsza – wmawia nam, że tego właśnie chcemy. Reklama pokazuje codzienność jako pasmo cudownych zdarzeń, które w przypadku ewentualnych niepowodzeń łatwo można naprawić sięgając po dany produkt lub usługę. Jak jest w rzeczywistości? I czy tak naprawdę chcemy ścigać się z tym perfekcyjnym w każdym calu wzorem? A może wolimy być szczęśliwi w swoim nieidealnym życiu? Może chcemy robić wszystko po swojemu – nawet kosztem braku „perfekcji”?

Autor
Anna Dubielewska
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Marketing na Snapchacie?
Opublikowano: 19-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Snapchat początkowo był aplikacją mobilną, przeznaczoną do tworzenia, personalizowania i przesyłania innym użytkownikom zdjęć czy krótkich filmików. Obecnie to również komunikator internetowy i portal społecznościowy. Co go wyróżnia na tle innych? Przede wszystkim ulotność przekazywanych treści - nie ma tu możliwości przesłania wcześniej wykonanych i obrobionych zdjęć, a tylko takie zrobione tu i teraz. Poza tym znikają one niemal natychmiast po odtworzeniu.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Mobilne aplikacje do kart lojalnościowych
Opublikowano: 18-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Jako konsumenci kochamy, gdy sprzedawcy kuszą nas promocjami, nagrodami, łechcąc nasze ego "Stałego Klienta". Na każdym kroku sklepy i punkty usługowe oferują udział w programach lojalnościowych. Nęceni wizją przyszłych korzyści zgadzamy się chętnie, po to, by później chodzić z portfelem wypchanym bynajmniej nie pieniędzmi, ale stosem kart do zbierania punktów. Jedne są elektroniczne, na drugie zbieramy pieczątki by dostać coś gratis, a jeszcze inne po prostu się gubią i punkty przechodzą nam koło nosa. Na szczęście jest na to sposób.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.08 - (12 głosów)
Co może dać Twojej marce influencer?
Opublikowano: 17-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Jeśli zależy nam na wypromowaniu marki, produktu lub po prostu na zdobyciu bardzo dobrej reputacji wśród innych użytkowników Internetu, powinniśmy wykorzystać w celu odniesienia sukcesu różne taktyki, a jeśli to możliwe – połączyć je. Jedną z interesujących opcji może być zbudowanie relacji z influencerem, dzięki któremu dotrzemy z naszym contentem do znacznie szerszej grupy odbiorców.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Patriotyzm konsumencki – trend czy świadomy wybór?
Opublikowano: 13-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Minęły już czasy kiedy produkt z metką  „made in Poland” uznawało się za tandetny, mniej wartościowy czy też zwyczajnie obciachowy. Obecnie coraz częściej mamy do czynienia z tak zwanym patriotyzmem konsumenckim – wybieramy wyroby wyprodukowane w Polsce oraz angażujemy się w lokalne akcje, promujące polskość lub krajowych przedsiębiorców. Przejściowa moda? A może rosnąca świadomość konsumentów?

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Etykiety w Mapach Google
Opublikowano: 12-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Męczy Cię wpisywanie w wyszukiwarkę Map Google pełnych danych Twojej ulubionej restauracji, żeby otworzyć jej wizytówkę lub wyznaczyć trasę np. z nowego miejsca zamieszkania? A może zdarzyło Ci się bezskutecznie szukać wizytówki firmy, którą znalazłeś na Mapach parę dni temu, a jej nazwa i adres jak na złość wyleciała Ci z głowy? Od teraz to żaden problem! Od dziś na Mapach Google możemy dodawać własne etykiety i oznaczać miejsca jako prywatne!

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Jak publikować posty z podróży i nie zrażać do siebie ludzi?
Opublikowano: 10-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min

Nie po to człowiek jedzie taki kawał drogi, żeby potem nie pokazać wszem i wobec, kogo widział i gdzie bywał. Jak jednak dobierać fotografie, żeby wzbudzić zainteresowanie u followersów? Przedstawiam krótki poradnik, dzięki któremu Wasi znajomi będą oczekiwali kolejnych postów, a nie tego, kiedy w końcu wrócicie do domu i przestaniecie spamować ich tablicę.

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Finan$e mediów społecznościowych
Opublikowano: 09-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Jak sama nazwa wskazuje zostały one stworzone dla ludzi. Ułatwiają komunikację ze znajomymi, dają szansę na poznawanie nowych osób, a także dzielenie się swoimi spostrzeżeniami na ważkie tematy, czy też umiejętnością gotowania lub zrobienia dobrego makijażu. Po jakimś czasie jednak każde z nich, Facebook, Twitter, Snapchat czy Instagram, staje się również platformą dla reklamodawców. Platformą, która przynosi zyski. Duże zyski. Jak duże? Przekonajmy się o tym.

Autor
Łukasz Faliszewski
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Tweetup, czyli jak spotykają się ćwierkający użytkownicy Twittera
Opublikowano: 05-05-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Użytkownicy Twittera wychodzą poza Internet! Coraz częściej organizowane są spotkania nazywane przez wszystkich tweetupami, czyli nieformalnymi spotkaniami „ćwierkających” użytkowników. Są one coraz częściej organizowane w różnych miastach Polski, a także wykorzystywane jako narzędzie marketingowe. Dzięki nim wirtualni znajomi mogą w końcu spotkać się również w realnym świecie.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się