Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Przekonująca historia = zainteresowanie i działanie czytelników
Opublikowano: 28-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Co budowanie narracji może mieć wspólnego z poprawą współczynnika konwersji? Jak pisać, aby nie tylko zainteresować użytkowników, ale również doskonale zrozumieć ich potrzeby i pomóc im w rozwiązaniu problemu? Przekonujące treści potrafią nie tylko przykuć uwagę, ale także skłonić do działania. Oto kilka kroków, o których musisz pamiętać tworząc tekst na swoją stronę internetową.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jakaś dolegliwość? Zapytaj dra Google…
Opublikowano: 23-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wielu z lekką dozą ironii wypowiada się o Google w kontekście medycyny. Jest to spowodowane tym, iż często sięgamy po pomoc dra Google jeśli nie czujemy się dobrze. Z reguły wyszukiwanie objawów i powiązanych z nimi chorób kończy się w jeden sposób, co niepotrzebnie stresuje i denerwuje użytkowników. Google postanowiło to zmienić i zmodyfikowało sposób wyświetlania wyników dla zapytań związanych ze zdrowiem.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Pierwsze kroki na Facebooku
Opublikowano: 22-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

„Nie ma cię na Facebooku, więc nie istniejesz” - choć to tylko slogan, to w marketingowym ujęciu niesie sporo prawdy. Z portalu korzysta regularnie aż 14 milionów Polaków. Trudno więc znaleźć inne miejsce w sieci, w którym można byłoby równie prosto skupić swoją grupę docelową i komunikować się z nią. Jeżeli więc prowadzisz własną stronę internetową, bloga lub firmę i chcesz skuteczniej promować się w sieci, powinieneś mieć także swój profil na Facebooku. Dziś przedstawiamy garść praktycznych wskazówek dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Social Media.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Google uruchamia oddział badawczy do spraw SI
Opublikowano: 21-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Prace nad sztuczną inteligencją, które już od dłuższego czasu pochłaniają wielu inżynierów Google, wkraczają w kolejny etap – tym razem gigant z Mountain View ogłosił uruchomienie nowego oddziału badawczego w Zurychu. Jego celem będzie rozwój systemów uczących się, które powoli stają się ważną częścią naszego życia, a w perspektywie kilku lat mają zrobić prawdziwą furorę i wkroczyć również do naszych domów.

Autor
Maciej Wiśniewski
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Co robić, gdy brakuje Ci pomysłów na nowy tekst?
Opublikowano: 20-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Trudności z tworzeniem nowych i ciekawych treści na swoją stronę dotykają nawet najbardziej doświadczonych specjalistów. Borykają się z tym wszystkie osoby, którym zależy na przygotowaniu tekstów interesujących, świeżych, dobrych i wciągających. Nie sposób uniknąć jednak kryzysu twórczego. Blokada dopada każdego – prędzej czy później. Skąd więc czerpać inspiracje? Jak nie poddać się rutynie? Gdzie znaleźć pomysł? Oto kilka sugestii, które warto rozważyć.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Słowo ma moc, czyli jak wpłynąć na zmysły odbiorcy
Opublikowano: 17-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zmysły mają dla człowieka ogromne znaczenie – to właśnie one kreują naszą rzeczywistość. Odbierane z otoczenia bodźce wpływają na nasze samopoczucie, stymulują do działania lub wyciszają, są przyjemne bądź odrzucające. Bez względu na ich kierunek jedno jest pewne – wzrok, słuch, węch, smak i dotyk są nieodłącznymi czynnikami kształtującymi naszą rzeczywistość. To właśnie dzięki nim pozyskiwane w styczności ze światem informacje możemy potraktować jako spójne i pewne, a co za tym idzie – dokonać ich oceny.

Autor
Anna Dubielewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Reklama na FB - koniec zasady 20%
Opublikowano: 15-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Kilka dni temu pojawiła się zaskakująca informacja na temat zmian dotyczących grafik reklamowych wyświetlanych w portalu Facebook. Do tej pory obowiązywała prosta, wydawałoby się, reguła "20%" (tyle maksymalnie powierzchni grafiki mógł zajmować umieszczony na niej tekst), która jednak powodowała sporo zamieszania i w praktyce była dla reklamodawców raczej kłopotliwa. Nic więc dziwnego, że zapowiadana rezygnacja z tak jednoznacznie sformułowanego ograniczenia spowodowała spore poruszenie wśród osób prowadzących kampanie reklamowe na Facebooku.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Pakt Facebook-Yandex? Trwają negocjacje między dwoma gigantami Internetu
Opublikowano: 13-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Jak donosi gazeta „Vedomosti”, przedstawiciele Facebooka rozpoczęli negocjacje z kierownictwem rosyjskiej wyszukiwarki Yandex. Według nieoficjalnych informacji, mają one na celu rozpoczęcie długotrwałej współpracy, polegającej głównie na wymianie danych o użytkownikach w celach reklamowych. A to oznaczałoby prawdziwą rewolucję w rosyjskojęzycznym Internecie.

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Spam na Mapach Google
Opublikowano: 13-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Mapy Google są obecnie na szeroką skalę wykorzystywane przez przedsiębiorców – świetnie sprawdzają się jako narzędzie ułatwiające dotarcie firmom do potencjalnych Klientów. Przez ostatnie lata bardzo się rozwinęły, a ilość zweryfikowanych wizytówek jest olbrzymia. Ta swoista dżungla rozrosła się na tyle, że niejednokrotnie Google nie wyłapuje działań niezgodnych z wytycznymi, co jest bardzo chętnie wykorzystywane przez spamerów.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Google o krok przed Yandeksem. Przełom w Runecie?
Opublikowano: 08-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Pierwszy raz w dziejach Internetu, liczba rosyjskich użytkowników Google’a przewyższyła rodzimy Yandex. Tak, Drodzy Państwo, ten sam wszędobylski Google, gigant z  Mountain View, niekwestionowany monopolista na rynku europejskim  potrzebował kilkunastu lat, aby przegnać wyszukiwarkę z Moskwy.  Ale co to jest ten Yandex? Czym różni się od Google? Jak na rosyjską wyszukiwarkę przystało, postaram się odpowiedzieć przy pomocy niedźwiedzi.

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Znajdź telefon z Google!
Opublikowano: 06-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Od dzisiaj nikt już nie musi się martwić, że jego telefon zaginął w tajemniczych okolicznościach. Wystarczy skorzystać z narzędzia „Znajdź telefon” w usłudze Moje Konto, aby szybko znaleźć swojego ukochanego smartfona. Przydatne zarówno dla tych, którzy zostawiają urządzenie w najmniej spodziewanych miejscach, jak i w przypadkach kradzieży komórki.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Celebrowana żenada sposobem na… sukces marketingowy?
Opublikowano: 06-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Chcąc dotrzeć ze swoim przekazem marketingowym do dużej grupy odbiorców można wybrać dwie drogi. Z jednej strony – opracować staranną, dokładną i bardzo kompetentną treść, licząc na to, że uda nam się z nią przebić i zaintrygować osoby potencjalnie zainteresowane. Z drugiej zaś… istnieje opcja sięgnięcia po narrację prowokacyjną, która, choć jakościowo najczęściej bardzo słaba, z pewnością zaangażuje odbiorcę. Kilka przykładów takich właśnie działań znajdziecie w niniejszym tekście.

Autor
Wojciech Michalski
Ocena artykułu
4.80 - (5 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się