Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Jak pisać dla "skanującego" czytelnika?
Opublikowano: 26-10-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
Internet zalewa fala tekstów, z których coraz trudniej wyłuskać interesujące treści. Wskutek tego pojawił się nowy rodzaj czytelnika, który zmienił podejście do słowa pisanego. Zamiast czytać cały tekst – pobieżnie go skanuje. Pozwala to na wydobycie z niego najważniejszych zagadnień. Zgodnie z zasadą pierwszego wrażenia, to, co rzuci się czytelnikowi w oko decyduje, czy przeczyta on całość, czy poszuka innej domeny.
Autor
Joanna Ślatała
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Google poszerza ofertę hardware
Opublikowano: 12-10-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Google – niby stary i poczciwy, a nadal potrafi zaskoczyć.  Tym razem były szef Motoroli Rick Osterloh, który niedawno powrócił do pracy dla korporacji, zapowiedział na konferencji  wprowadzenie do oferty firmy nowej edycji autorskiego sprzętu elektronicznego. Projekt ma na celu dostarczenie różnego rodzaju urządzeń, stworzonych do zgranego, wspólnego działania.

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Jak stworzyć wiarygodny content?
Opublikowano: 04-10-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Jak się okazuje istnieje mnóstwo czynników, którymi kierują się internauci podczas oceny wiarygodności contentu, z którym spotykają się w sieci. Chcesz wiedzieć w jaki sposób tworzyć treści, aby Twoja strona internetowa wzbudzała zaufanie użytkowników? Zapoznaj się z poniższymi wynikami badań i sprawdź, czy publikowane przez Ciebie treści są zgodne z oczekiwaniami ich odbiorców.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Google Allo + Google Assistant
Opublikowano: 30-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Kto z nas nie chciałby mieć zawsze w pobliżu pomocnika, który wszystko wie, odpowie na każde pytanie, pomoże w każdej sytuacji i zapamięta każdą przekazaną mu informację? Zaprezentowany kilka dni temu Google Assistant ma spełniać takie zadanie. To wirtualny asystent, z którym możemy komunikować się korzystając z nowej aplikacji do rozmów tekstowych – Google Allo.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Coalition for Better Ads
Opublikowano: 21-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:52 min

Reklama online staje się coraz bardziej zagrożona przez zjawisko jej blokowania. Zauważalny wzrost tego procederu, w szczególności w krajach europejskich, godzi silnie w całą branżę. Zaniepokojeni giganci Internetowi zwarli szeregi, tworząc koalicję. Czym jest Coalition for Better Ads? Przez kogo została utworzona? W jakim celu ma działać? Na te pytania szukajcie odpowiedzi w poniższym artykule.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
AMP w głównych mobilnych wynikach wyszukiwania?
Opublikowano: 20-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Wygląda na to, że wrzesień jest początkiem dobrej zmiany dla osób posiadających sprzęt mobilny połączony z siecią. Strony z AMP (Accelerated Mobile Pages) ruszyły na podbój głównych wyników wyszukiwania, co jest swoistą zachętą (a właściwie w niedługim czasie może stać się nawet koniecznością) dla właścicieli stron chcących podnieść między innymi UX swojej witryny.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Nowa funkcjonalność na Mapach Google
Opublikowano: 05-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Mapy Google nieustannie się zmieniają, dostosowując się do wymagań użytkowników i regularnie wprowadzając opcje, dzięki którym nawigacja staje się łatwiejsza i przyjemniejsza. Tym razem wprowadzono kolejną funkcjonalność usprawniającą zarządzanie lokalizacjami - nie tylko możemy wszystkie zobaczyć na mapie, ale też bezpośrednio z panelu przenieść się do widoku poszczególnych miejsc.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Nowości w statystykach Google Moja Firma
Opublikowano: 25-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Potencjał, jaki kryją w sobie wizytówki na Mapach Google jest w coraz większym stopniu wykorzystywany zarówno przez użytkowników Internetu, szukających informacji o lokalnych przedsiębiorcach jak i właścicieli firm, którym zależy na promocji swojej działalności oraz dotarciu do nowych Klientów. Google na bieżąco stara się udoskonalać swoje narzędzia, tak aby stały się one bardziej przyjazne i użyteczne dla właścicieli firm oraz wszystkich użytkowników korzystających z Map.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jak zawładnąć blogosferą? Kilka kroków do skutecznej kampanii
Opublikowano: 24-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Blogowanie staje się w ostatnich czasach już nie tyle samą modą, co wręcz koniecznością. Dlaczego? Udzielanie się na blogu lub korzystanie z gościnności blogerów na ich stronach to kolejny sposób na trafieniedojeszczeszerszejgrupyodbiorców, zaprezentowaniemarki, a także dostarczenie odbiorcom bogatych, a przede wszystkim ciekawychinformacji. Dobry blogger staje się trendsetterem, a jego wpisy mają prawdziwie opiniotwórczycharakter. Dowiedz się, co zrobić, aby prowadzić kampanię o naprawdę wysokim współczynniku skuteczności!

Autor
Anna Dubielewska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Big Data: Wielka niewiadoma wyjaśniona
Opublikowano: 23-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Dla przeciętnego użytkownika Internetu określenie „Big Data” mówi niewiele. W ciągu ostatniego roku zapewne każdy przynajmniej raz się z nim spotkał, czy to w wywiadach z ekspertami, czy to w artykułach, wplecione między słowami. Czy każdy jednak wie co ono oznacza? Big Data marketing określany jest jako nowa koncepcja w świecie reklamy. Warto bliżej się jej przyjrzeć i poznać jej sedno.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Blokowanie reklam – korzyść dla internauty, strata dla wydawcy
Opublikowano: 17-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Wchodzisz na swoją ulubioną stronę, już chcesz kliknąć w link prowadzący do interesującego cię artykułu, a tu... Znowu ona. Interesowna, stojąca na twojej drodze do wiedzy i rozrywki. Reklama – tak wielka, że zasłania całą stronę, a jej wyłączenie wiąże się z odnalezieniem tego mikroskopijnego krzyżyka ukrytego gdzieś, gdzie nawet byś się tego nie spodziewał. Wściekły odpalasz Google i szukasz sposobu na wyeliminowanie jej ze swojego życia. Czy jesteś jedyny? Nie – takich jak ty są miliony, a ich liczba zdaje się stale rosnąć.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Social Media a (cyber)przemoc
Opublikowano: 10-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Coraz częściej portale społecznościowe stanowią nie tylko platformę dla prowadzonej przez użytkowników komunikacji. Przyjmując na siebie odpowiedzialność społeczną za publikowane treści, podejmują działania na rzecz walki z cyberprzemocą oraz hejtem na tle różnic rasowych czy kulturowych. Próbują również reagować na treści świadczące o problemach użytkowników, proponując im konkretną, dopasowaną do sytuacji pomoc.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się