Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Jak zwalczać spam na Mapach Google – przewodnik
Opublikowano: 26-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Niedawno pisaliśmy o tym, czym właściwie jest spam na Mapach Google oraz w jaki sposób należy tworzyć i uzupełniać wizytówki tak, aby były one zgodne z wytycznymi Google. Tym razem powiemy o tym, w jaki sposób przezwyciężać spam, który pojawia się na Mapach Google. W tekście znajdziesz najważniejsze informacje o tym, jak wykrywać spam oraz kroki, które należy wykonać, aby zgłosić nieprawidłowo przygotowaną wizytówkę.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
STOP hejterstwu – YouTube podejmuje konkretne działania
Opublikowano: 22-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Idź spać frajerze! Proponujesz taki szit, że aż się na wymioty zbiera!  - widzisz? Wystarczą dwa soczyście brzmiące zdania, aby przyciągnąć Twoją uwagę. Jest w coraz szerzej rozpowszechnianym hejterstwie taki pierwiastek barbarzyństwa językowego, który pomimo braku jakiejkolwiek merytoryczności, po prostu wciąga czytających. Nie wolno jednak bagatelizować tego zjawiska. Dla wielu przedsiębiorców może być ono poważnym zagrożeniem, a może nawet rezultatem działań ze strony nieuczciwej konkurencji?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Wykorzystaj swoje... 5 sekund! Pre-rolle w reklamie online
Opublikowano: 21-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

5 sekund – właśnie tyle czasu ma poprzedzająca filmik na YouTube reklama, aby zachęcić internautę do jej obejrzenia. Po tym czasie pojawia się wyczekiwana przez wielu użytkowników opcja „Pomiń reklamę”, po której wreszcie mogą oni przejść do materiału, na który realnie czekali. Czy jednak reklama na YouTube jest skazana na porażkę? Czy kampania marketingowa w tym medium musi okazać się kompletną klapą? A może jest sposób na to, aby miliony odsłon w serwisie dokonywane każdego dnia pomogły w odniesieniu sukcesu marketingowego?

Autor
Anna Dubielewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
SI - rozwój, kontrola i wątpliwości
Opublikowano: 20-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rozwój sztucznej inteligencji i coraz śmielsze ruchy Google w tym zakresie wywołują z jednej strony hurraoptymistyczne reakcje tych, którzy z niecierpliwością czekają na nowoczesne rozwiązania rodem z filmów, a z drugiej sprzeciw osób obawiających się buntu maszyn. I chociaż SI dopiero kształtuje się w rękach giganta z Mountain View, już na tym etapie pojawiają się pomysły na zabezpieczenie nas przed ewentualnymi problemami z mądrzejszymi od nas komputerami.

Autor
Maciej Wiśniewski
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Pokemon GO! Czy już wszystkie masz?
Opublikowano: 18-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie zaprzeczajmy. Nie zaklinajmy rzeczywistości. Pogódźmy się z tym. Jesteśmy świadkami fenomenu społecznego, jakiego nie doświadczaliśmy chyba od czasów powstania mediów społecznościowych.  Pokémon Go robi światową karierę. Jeśli widzicie przechodniów, którzy używają smartfonów nie do SMSowania, nie do telefonownia, nie wpatrują się w niego bez ustanku, tylko błądzą wzrokiem po okolicy, to wiedzcie! Oni mają już zainstalowaną grę!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Polityczna poprawność czy poprawność wyszukiwania? Google mierzy się z oskarżeniami o rasizm
Opublikowano: 13-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy pod sympatycznymi nazwami algorytmów kryją się rasiści? Chociaż trudno w to uwierzyć, gigant z Mountain View musiał w zeszłym miesiącu zmierzyć się z podobnymi zarzutami. Jak zwykle w tego typu kwestiach, rozgorzała dyskusja na temat politycznej poprawności i granic wolności słowa. A może problem nie leży w Google, a w samych użytkownikach wyszukiwarki?

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Snapchat wprowadza Memories i zmienia User Experience
Opublikowano: 11-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Tym, czym Snapchat wyróżnia się na tle innych portali społecznościowych jest ulotność prezentowanych treści, która przekłada się na ich większą autentyczność. Znikające po odtworzeniu zdjęcia czy filmy stanowią unikalny zapis chwili, naturalny i spontaniczny. Jednak po wprowadzonych w ostatnich dniach zmianach, wszystko to stało się w znacznym stopniu nieaktualne.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jak tworzyć efektywną reklamę wideo w Internecie?
Opublikowano: 06-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Technologia szybko idzie do przodu, a wraz z nią zmieniają się odbiorcy reklam. Dlatego właśnie coraz więcej firm przywiązuje uwagę do wykorzystania w promocji marki najróżniejszych portali, jednocześnie zmieniając formę dotarcia do użytkowników. W tym celu tworzą reklamy o wiele ciekawsze, bardziej kreatywne, a przede wszystkim przyciągające uwagę odbiorców.

Autor
Marta Boniecka
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kolor w marketingu ma znaczenie
Opublikowano: 30-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Tworzysz kampanię reklamową. A może dopiero zastanawiasz się nad powołaniem do życia nowej firmy? Pamiętaj, że myśląc o biznesie, musisz myśleć o odbiorcach – Twoich aktualnych i przyszłych klientach. A jeżeli myślisz o nich – pomyśl też o kolorze, który wyróżni Twoją markę i sprawi, że konsumenci będą z jeszcze większym entuzjazmem sięgać po Twoje produkty i usługi. Tak – kolor ma znaczenie!

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Licencja na teksty piosenek - Google i LyricFind podejmują współpracę
Opublikowano: 29-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Informacja, która z pewnością zainteresuje fanów muzyki zwracających uwagę na teksty piosenek. Pod koniec czerwca 2016 Google i LyricFind rozpoczęły współpracę. W efekcie autorzy oraz wydawcy otrzymają za każde wyświetlenie tekstu piosenki w wynikach wyszukiwania i w Google Play Music odpowiednią kwotę. Jak na razie umowa objęła obszar Stanów Zjednoczonych, jednak wnioskując z komentarzy najprawdopodobniej jej zasięg będzie globalny.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Przekonująca historia = zainteresowanie i działanie czytelników
Opublikowano: 28-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Co budowanie narracji może mieć wspólnego z poprawą współczynnika konwersji? Jak pisać, aby nie tylko zainteresować użytkowników, ale również doskonale zrozumieć ich potrzeby i pomóc im w rozwiązaniu problemu? Przekonujące treści potrafią nie tylko przykuć uwagę, ale także skłonić do działania. Oto kilka kroków, o których musisz pamiętać tworząc tekst na swoją stronę internetową.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jakaś dolegliwość? Zapytaj dra Google…
Opublikowano: 23-06-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wielu z lekką dozą ironii wypowiada się o Google w kontekście medycyny. Jest to spowodowane tym, iż często sięgamy po pomoc dra Google jeśli nie czujemy się dobrze. Z reguły wyszukiwanie objawów i powiązanych z nimi chorób kończy się w jeden sposób, co niepotrzebnie stresuje i denerwuje użytkowników. Google postanowiło to zmienić i zmodyfikowało sposób wyświetlania wyników dla zapytań związanych ze zdrowiem.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się