Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Jak zawładnąć blogosferą? Kilka kroków do skutecznej kampanii
Opublikowano: 24-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Blogowanie staje się w ostatnich czasach już nie tyle samą modą, co wręcz koniecznością. Dlaczego? Udzielanie się na blogu lub korzystanie z gościnności blogerów na ich stronach to kolejny sposób na trafieniedojeszczeszerszejgrupyodbiorców, zaprezentowaniemarki, a także dostarczenie odbiorcom bogatych, a przede wszystkim ciekawychinformacji. Dobry blogger staje się trendsetterem, a jego wpisy mają prawdziwie opiniotwórczycharakter. Dowiedz się, co zrobić, aby prowadzić kampanię o naprawdę wysokim współczynniku skuteczności!

Autor
Anna Dubielewska
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Big Data: Wielka niewiadoma wyjaśniona
Opublikowano: 23-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Dla przeciętnego użytkownika Internetu określenie „Big Data” mówi niewiele. W ciągu ostatniego roku zapewne każdy przynajmniej raz się z nim spotkał, czy to w wywiadach z ekspertami, czy to w artykułach, wplecione między słowami. Czy każdy jednak wie co ono oznacza? Big Data marketing określany jest jako nowa koncepcja w świecie reklamy. Warto bliżej się jej przyjrzeć i poznać jej sedno.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Blokowanie reklam – korzyść dla internauty, strata dla wydawcy
Opublikowano: 17-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Wchodzisz na swoją ulubioną stronę, już chcesz kliknąć w link prowadzący do interesującego cię artykułu, a tu... Znowu ona. Interesowna, stojąca na twojej drodze do wiedzy i rozrywki. Reklama – tak wielka, że zasłania całą stronę, a jej wyłączenie wiąże się z odnalezieniem tego mikroskopijnego krzyżyka ukrytego gdzieś, gdzie nawet byś się tego nie spodziewał. Wściekły odpalasz Google i szukasz sposobu na wyeliminowanie jej ze swojego życia. Czy jesteś jedyny? Nie – takich jak ty są miliony, a ich liczba zdaje się stale rosnąć.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Social Media a (cyber)przemoc
Opublikowano: 10-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Coraz częściej portale społecznościowe stanowią nie tylko platformę dla prowadzonej przez użytkowników komunikacji. Przyjmując na siebie odpowiedzialność społeczną za publikowane treści, podejmują działania na rzecz walki z cyberprzemocą oraz hejtem na tle różnic rasowych czy kulturowych. Próbują również reagować na treści świadczące o problemach użytkowników, proponując im konkretną, dopasowaną do sytuacji pomoc.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Webwriting - jak stworzyć tekst na stronę internetową
Opublikowano: 08-08-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Pisanie treści na strony internetowe nie jest tak łatwe, jak być może z początku się wydaje. Wymaga przyswojenia kilku zasad, które odbiegają od tego, czego uczyli nas w szkołach. Jednakże stosując je, możemy przyciągnąć na naszą stronę nowych czytelników, którzy być może skorzystają z naszych usług lub kupią produkty. Sprawdź, co zrobić, aby zachęcić internautów do pozostania na stronie.

Autor
Marta Boniecka
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jak zwalczać spam na Mapach Google – przewodnik
Opublikowano: 26-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Niedawno pisaliśmy o tym, czym właściwie jest spam na Mapach Google oraz w jaki sposób należy tworzyć i uzupełniać wizytówki tak, aby były one zgodne z wytycznymi Google. Tym razem powiemy o tym, w jaki sposób przezwyciężać spam, który pojawia się na Mapach Google. W tekście znajdziesz najważniejsze informacje o tym, jak wykrywać spam oraz kroki, które należy wykonać, aby zgłosić nieprawidłowo przygotowaną wizytówkę.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
STOP hejterstwu – YouTube podejmuje konkretne działania
Opublikowano: 22-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Idź spać frajerze! Proponujesz taki szit, że aż się na wymioty zbiera!  - widzisz? Wystarczą dwa soczyście brzmiące zdania, aby przyciągnąć Twoją uwagę. Jest w coraz szerzej rozpowszechnianym hejterstwie taki pierwiastek barbarzyństwa językowego, który pomimo braku jakiejkolwiek merytoryczności, po prostu wciąga czytających. Nie wolno jednak bagatelizować tego zjawiska. Dla wielu przedsiębiorców może być ono poważnym zagrożeniem, a może nawet rezultatem działań ze strony nieuczciwej konkurencji?

Autor
Magdalena Jaroń
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Wykorzystaj swoje... 5 sekund! Pre-rolle w reklamie online
Opublikowano: 21-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

5 sekund – właśnie tyle czasu ma poprzedzająca filmik na YouTube reklama, aby zachęcić internautę do jej obejrzenia. Po tym czasie pojawia się wyczekiwana przez wielu użytkowników opcja „Pomiń reklamę”, po której wreszcie mogą oni przejść do materiału, na który realnie czekali. Czy jednak reklama na YouTube jest skazana na porażkę? Czy kampania marketingowa w tym medium musi okazać się kompletną klapą? A może jest sposób na to, aby miliony odsłon w serwisie dokonywane każdego dnia pomogły w odniesieniu sukcesu marketingowego?

Autor
Anna Dubielewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
SI - rozwój, kontrola i wątpliwości
Opublikowano: 20-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rozwój sztucznej inteligencji i coraz śmielsze ruchy Google w tym zakresie wywołują z jednej strony hurraoptymistyczne reakcje tych, którzy z niecierpliwością czekają na nowoczesne rozwiązania rodem z filmów, a z drugiej sprzeciw osób obawiających się buntu maszyn. I chociaż SI dopiero kształtuje się w rękach giganta z Mountain View, już na tym etapie pojawiają się pomysły na zabezpieczenie nas przed ewentualnymi problemami z mądrzejszymi od nas komputerami.

Autor
Maciej Wiśniewski
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Pokemon GO! Czy już wszystkie masz?
Opublikowano: 18-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nie zaprzeczajmy. Nie zaklinajmy rzeczywistości. Pogódźmy się z tym. Jesteśmy świadkami fenomenu społecznego, jakiego nie doświadczaliśmy chyba od czasów powstania mediów społecznościowych.  Pokémon Go robi światową karierę. Jeśli widzicie przechodniów, którzy używają smartfonów nie do SMSowania, nie do telefonownia, nie wpatrują się w niego bez ustanku, tylko błądzą wzrokiem po okolicy, to wiedzcie! Oni mają już zainstalowaną grę!

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Polityczna poprawność czy poprawność wyszukiwania? Google mierzy się z oskarżeniami o rasizm
Opublikowano: 13-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy pod sympatycznymi nazwami algorytmów kryją się rasiści? Chociaż trudno w to uwierzyć, gigant z Mountain View musiał w zeszłym miesiącu zmierzyć się z podobnymi zarzutami. Jak zwykle w tego typu kwestiach, rozgorzała dyskusja na temat politycznej poprawności i granic wolności słowa. A może problem nie leży w Google, a w samych użytkownikach wyszukiwarki?

Autor
Krystian Fred
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Snapchat wprowadza Memories i zmienia User Experience
Opublikowano: 11-07-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Tym, czym Snapchat wyróżnia się na tle innych portali społecznościowych jest ulotność prezentowanych treści, która przekłada się na ich większą autentyczność. Znikające po odtworzeniu zdjęcia czy filmy stanowią unikalny zapis chwili, naturalny i spontaniczny. Jednak po wprowadzonych w ostatnich dniach zmianach, wszystko to stało się w znacznym stopniu nieaktualne.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się