
Tym, czym Snapchat wyróżnia się na tle innych portali społecznościowych jest ulotność prezentowanych treści, która przekłada się na ich większą autentyczność. Znikające po odtworzeniu zdjęcia czy filmy stanowią unikalny zapis chwili, naturalny i spontaniczny. Jednak po wprowadzonych w ostatnich dniach zmianach, wszystko to stało się w znacznym stopniu nieaktualne.

Technologia szybko idzie do przodu, a wraz z nią zmieniają się odbiorcy reklam. Dlatego właśnie coraz więcej firm przywiązuje uwagę do wykorzystania w promocji marki najróżniejszych portali, jednocześnie zmieniając formę dotarcia do użytkowników. W tym celu tworzą reklamy o wiele ciekawsze, bardziej kreatywne, a przede wszystkim przyciągające uwagę odbiorców.

Tworzysz kampanię reklamową. A może dopiero zastanawiasz się nad powołaniem do życia nowej firmy? Pamiętaj, że myśląc o biznesie, musisz myśleć o odbiorcach – Twoich aktualnych i przyszłych klientach. A jeżeli myślisz o nich – pomyśl też o kolorze, który wyróżni Twoją markę i sprawi, że konsumenci będą z jeszcze większym entuzjazmem sięgać po Twoje produkty i usługi. Tak – kolor ma znaczenie!

Informacja, która z pewnością zainteresuje fanów muzyki zwracających uwagę na teksty piosenek. Pod koniec czerwca 2016 Google i LyricFind rozpoczęły współpracę. W efekcie autorzy oraz wydawcy otrzymają za każde wyświetlenie tekstu piosenki w wynikach wyszukiwania i w Google Play Music odpowiednią kwotę. Jak na razie umowa objęła obszar Stanów Zjednoczonych, jednak wnioskując z komentarzy najprawdopodobniej jej zasięg będzie globalny.

Co budowanie narracji może mieć wspólnego z poprawą współczynnika konwersji? Jak pisać, aby nie tylko zainteresować użytkowników, ale również doskonale zrozumieć ich potrzeby i pomóc im w rozwiązaniu problemu? Przekonujące treści potrafią nie tylko przykuć uwagę, ale także skłonić do działania. Oto kilka kroków, o których musisz pamiętać tworząc tekst na swoją stronę internetową.

Wielu z lekką dozą ironii wypowiada się o Google w kontekście medycyny. Jest to spowodowane tym, iż często sięgamy po pomoc dra Google jeśli nie czujemy się dobrze. Z reguły wyszukiwanie objawów i powiązanych z nimi chorób kończy się w jeden sposób, co niepotrzebnie stresuje i denerwuje użytkowników. Google postanowiło to zmienić i zmodyfikowało sposób wyświetlania wyników dla zapytań związanych ze zdrowiem.

„Nie ma cię na Facebooku, więc nie istniejesz” - choć to tylko slogan, to w marketingowym ujęciu niesie sporo prawdy. Z portalu korzysta regularnie aż 14 milionów Polaków. Trudno więc znaleźć inne miejsce w sieci, w którym można byłoby równie prosto skupić swoją grupę docelową i komunikować się z nią. Jeżeli więc prowadzisz własną stronę internetową, bloga lub firmę i chcesz skuteczniej promować się w sieci, powinieneś mieć także swój profil na Facebooku. Dziś przedstawiamy garść praktycznych wskazówek dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Social Media.

Prace nad sztuczną inteligencją, które już od dłuższego czasu pochłaniają wielu inżynierów Google, wkraczają w kolejny etap – tym razem gigant z Mountain View ogłosił uruchomienie nowego oddziału badawczego w Zurychu. Jego celem będzie rozwój systemów uczących się, które powoli stają się ważną częścią naszego życia, a w perspektywie kilku lat mają zrobić prawdziwą furorę i wkroczyć również do naszych domów.

Trudności z tworzeniem nowych i ciekawych treści na swoją stronę dotykają nawet najbardziej doświadczonych specjalistów. Borykają się z tym wszystkie osoby, którym zależy na przygotowaniu tekstów interesujących, świeżych, dobrych i wciągających. Nie sposób uniknąć jednak kryzysu twórczego. Blokada dopada każdego – prędzej czy później. Skąd więc czerpać inspiracje? Jak nie poddać się rutynie? Gdzie znaleźć pomysł? Oto kilka sugestii, które warto rozważyć.

Zmysły mają dla człowieka ogromne znaczenie – to właśnie one kreują naszą rzeczywistość. Odbierane z otoczenia bodźce wpływają na nasze samopoczucie, stymulują do działania lub wyciszają, są przyjemne bądź odrzucające. Bez względu na ich kierunek jedno jest pewne – wzrok, słuch, węch, smak i dotyk są nieodłącznymi czynnikami kształtującymi naszą rzeczywistość. To właśnie dzięki nim pozyskiwane w styczności ze światem informacje możemy potraktować jako spójne i pewne, a co za tym idzie – dokonać ich oceny.

Kilka dni temu pojawiła się zaskakująca informacja na temat zmian dotyczących grafik reklamowych wyświetlanych w portalu Facebook. Do tej pory obowiązywała prosta, wydawałoby się, reguła "20%" (tyle maksymalnie powierzchni grafiki mógł zajmować umieszczony na niej tekst), która jednak powodowała sporo zamieszania i w praktyce była dla reklamodawców raczej kłopotliwa. Nic więc dziwnego, że zapowiadana rezygnacja z tak jednoznacznie sformułowanego ograniczenia spowodowała spore poruszenie wśród osób prowadzących kampanie reklamowe na Facebooku.

Jak donosi gazeta „Vedomosti”, przedstawiciele Facebooka rozpoczęli negocjacje z kierownictwem rosyjskiej wyszukiwarki Yandex. Według nieoficjalnych informacji, mają one na celu rozpoczęcie długotrwałej współpracy, polegającej głównie na wymianie danych o użytkownikach w celach reklamowych. A to oznaczałoby prawdziwą rewolucję w rosyjskojęzycznym Internecie.