Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
W 2017 roku 75% sieci będzie mobilne
Opublikowano: 09-11-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Dzisiaj, kiedy prawie wszyscy posiadamy urządzenia mobilne z dostępem do Internetu, istnieje możliwość wyszukania potrzebnych informacji w każdej chwili i z każdego miejsca. Coraz rzadziej korzystamy z Google za pośrednictwem komputera, bo jak tylko przychodzi nam do głowy jakieś pytanie, od razu wpisujemy je w smartfona, nie czekając na powrót do domu. Jak radzą sobie z dopasowaniem formatu posiadacze stron?

Autor
Lidia Koziura
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Mikromomenty – masz chwilę na „złapanie” użytkownika mobilnego!
Opublikowano: 03-11-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Wracasz z pracy. Czujesz głód. Potrzeba tylko kilku sekund byś wyjął telefon z kieszeni i wyszukał w Internecie najbliższą restaurację. A może właśnie usiłujesz zawiązać krawat i wiesz, że bez filmiku na YouTube na pewno Ci się to nie uda? Do sięgnięcia po smartfona skłania nas bardzo często impuls – bodziec bądź nagła myśl, które w marketingu mają już swoją nazwę. Mikromomenty to nowy trend w zachowaniach użytkowników mobilnych. Jak je wykorzystać?

Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Aż strach się ba(wi)ć z Google Doodle na Halloween
Opublikowano: 31-10-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Google Doodle jak zwykle nie zawodzi – z okazji przeróżnych świąt zaskakuje świetnie wykombinowanymi gierkami, które wciągają na dłużej niż kilka minut. W związku z obchodzonym w wielu krajach świętem duchów, czyli popularnym Halloween, Google wciąga nas w świat magii, czarów i duchów, które czyhają na nasze życie i nie spoczną, dopóki nie wyssą z nas całej energii.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Millenialsi w mediach społecznościowych
Opublikowano: 28-10-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Millenialsi, czyli osoby urodzone w latach 1980-2000 są nie lada wyzwaniem dla marketingowców, którzy starają się zainteresować ich stworzonym przez siebie przekazem. Skupienie na sobie, elastyczność oraz chęć bycia w ciągłej komunikacji, to najważniejsze cechy, które wyróżniają Pokolenie Y. Dlatego tak kluczowe jest zrozumienie, w jaki sposób millenialsi korzystają z mediów społecznych, dlaczego to robią oraz czego właściwie w nich szukają.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Urządzenia mobilne zmieniły postrzeganie wyników wyszukiwania
Opublikowano: 27-10-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wszędobylskie, widziane w środkach transportu publicznego, na ulicach i w wielu innych miejscach urządzenia mobilne nie tylko wpisały się na dobre w krajobraz każdego przeciętnego miasta. Od kilku lat nie tylko pomagają nam w uzyskaniu niezbędnych informacji lub w zabiciu nudy, ale też zmieniają sposób, w jaki postrzegamy to, na co patrzymy – w szczególności jeśli chodzi o wyniki wyszukiwania.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Jak pisać dla "skanującego" czytelnika?
Opublikowano: 26-10-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
Internet zalewa fala tekstów, z których coraz trudniej wyłuskać interesujące treści. Wskutek tego pojawił się nowy rodzaj czytelnika, który zmienił podejście do słowa pisanego. Zamiast czytać cały tekst – pobieżnie go skanuje. Pozwala to na wydobycie z niego najważniejszych zagadnień. Zgodnie z zasadą pierwszego wrażenia, to, co rzuci się czytelnikowi w oko decyduje, czy przeczyta on całość, czy poszuka innej domeny.
Autor
Joanna Ślatała
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
Google poszerza ofertę hardware
Opublikowano: 12-10-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min

Google – niby stary i poczciwy, a nadal potrafi zaskoczyć.  Tym razem były szef Motoroli Rick Osterloh, który niedawno powrócił do pracy dla korporacji, zapowiedział na konferencji  wprowadzenie do oferty firmy nowej edycji autorskiego sprzętu elektronicznego. Projekt ma na celu dostarczenie różnego rodzaju urządzeń, stworzonych do zgranego, wspólnego działania.

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Jak stworzyć wiarygodny content?
Opublikowano: 04-10-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Jak się okazuje istnieje mnóstwo czynników, którymi kierują się internauci podczas oceny wiarygodności contentu, z którym spotykają się w sieci. Chcesz wiedzieć w jaki sposób tworzyć treści, aby Twoja strona internetowa wzbudzała zaufanie użytkowników? Zapoznaj się z poniższymi wynikami badań i sprawdź, czy publikowane przez Ciebie treści są zgodne z oczekiwaniami ich odbiorców.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Google Allo + Google Assistant
Opublikowano: 30-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Kto z nas nie chciałby mieć zawsze w pobliżu pomocnika, który wszystko wie, odpowie na każde pytanie, pomoże w każdej sytuacji i zapamięta każdą przekazaną mu informację? Zaprezentowany kilka dni temu Google Assistant ma spełniać takie zadanie. To wirtualny asystent, z którym możemy komunikować się korzystając z nowej aplikacji do rozmów tekstowych – Google Allo.

Autor
Monika Olszańska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Coalition for Better Ads
Opublikowano: 21-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:52 min

Reklama online staje się coraz bardziej zagrożona przez zjawisko jej blokowania. Zauważalny wzrost tego procederu, w szczególności w krajach europejskich, godzi silnie w całą branżę. Zaniepokojeni giganci Internetowi zwarli szeregi, tworząc koalicję. Czym jest Coalition for Better Ads? Przez kogo została utworzona? W jakim celu ma działać? Na te pytania szukajcie odpowiedzi w poniższym artykule.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
AMP w głównych mobilnych wynikach wyszukiwania?
Opublikowano: 20-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Wygląda na to, że wrzesień jest początkiem dobrej zmiany dla osób posiadających sprzęt mobilny połączony z siecią. Strony z AMP (Accelerated Mobile Pages) ruszyły na podbój głównych wyników wyszukiwania, co jest swoistą zachętą (a właściwie w niedługim czasie może stać się nawet koniecznością) dla właścicieli stron chcących podnieść między innymi UX swojej witryny.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Nowa funkcjonalność na Mapach Google
Opublikowano: 05-09-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Mapy Google nieustannie się zmieniają, dostosowując się do wymagań użytkowników i regularnie wprowadzając opcje, dzięki którym nawigacja staje się łatwiejsza i przyjemniejsza. Tym razem wprowadzono kolejną funkcjonalność usprawniającą zarządzanie lokalizacjami - nie tylko możemy wszystkie zobaczyć na mapie, ale też bezpośrednio z panelu przenieść się do widoku poszczególnych miejsc.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się