Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Reakcje w Messengerze
Opublikowano: 11-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Pod koniec marca użytkownicy aplikacji Messenger mogą korzystać z nowej funkcji – dodawania reakcji na pojedyncze wiadomości, w tym również zdjęcia i gify. Do wyboru jest siedem emotikon: miłość, śmiech, wow, smutek, złość, kciuk w górę, kciuk w dół. To dowód na to, że emocje obrazkowe są już stałym elementem wirtualnej komunikacji. Korzystacie z nowej funkcji Messengera?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Czy pokoleniom X, Y i Z YouTube smakuje tak samo?
Opublikowano: 07-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy wiesz, że rok, w którym przyszedłeś na świat, ma wpływ na treści wideo wybierane przez Ciebie w internecie? Najnowszy raport Influenster nie pozostawia co do tego żadnych wątpliwości. Badania wyraźnie wskazują, że pokolenia X, Y oraz Z zupełnie inaczej wykorzystują YouTube'a, pozyskując z niego wiedzę pasującą do ich własnych preferencji. Co ogląda "zet", co woli "iks", a przed czym wzbrania się "igrek"?

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Google Uptime – aplikacja do oglądania filmów YouTube wraz z przyjaciółmi
Opublikowano: 04-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Oglądanie filmów ze znajomymi już nie musi ograniczać się do wspólnych spotkań przed telewizorem. Google w ramach strefy Area 120 stworzyło aplikację Uptime, która pozwala włączyć jeden film YouTube na różnych urządzeniach mobilnych z iOS i oglądać go z przyjaciółmi w czasie rzeczywistym. A wszystko bez wychodzenia z domu i spotykania się osobiście.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Prima aprilis – czym w tym roku zaskoczyły swoich Klientów znane firmy?
Opublikowano: 03-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Trochę śmiechu przyda się każdemu – niektórym nawet bardzo. Prima aprilis to jeden dzień w roku, w którym wszyscy żartownisie mogą sobie pofolgować i nie muszą się potem z tego tłumaczyć. Ludzie wtedy dzielą się na dwa sorty – Ci, którzy robią kawały i Ci, którzy się na nie nabierają (jak autorka tego posta). Jak w tym dniu bawiły się takie firmy jak Google, Amazon, Allegro, T-Mobile czy Lexus? Sprawdźmy!

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
4.62 - (13 głosów)
Sezon ogórkowy – nie w reklamie
Opublikowano: 29-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Nuda. Nic się nie dzieje. Null. Na pewno nie w reklamie. Tu ciągle coś wrze, kipi, dymi, a czasem spada jak grom z jasnego nieba – niczym tajna aktualizacja algorytmu Pingwin kilka miesięcy temu. Jednak nie można zaprzeczyć, iż w każdej branży lepsze i gorsze sezony występują. Szczególnie duże wahania widać u firm o asortymencie produktów bądź usług nastawionych na konkretną okazję lub porę roku. Jak mogą się promować? O czym powinny pamiętać? Jak wykorzystać sezon ogórkowy w branży w przygotowaniu do prawdziwych żniw?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Sprawdź Mapy Google, a powiem Ci gdzie jestem
Opublikowano: 27-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Każdy z nas zadał sobie w wielu momentach pytanie "gdzie jestem"? Niezależnie czy było to spowodowane bliskimi, którzy zastanawiali się, jak daleko jesteśmy od miejsca spotkania, czy po prostu zgubiliśmy się w obcym mieście - znajomość naszego bieżącego położenia zwiększa poczucie komfortu oraz bezpieczeństwa. Dzięki nam dowiesz się, jak sprawdzić swoją lokalizację oraz podzielić się nią z innymi.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Fun facts - ciekawostki o roślinach i zwierzętach w wyszukiwarce Google
Opublikowano: 21-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Czasami potrzebujesz zabawnych faktów, dzięki którym możesz zabłysnąć na imprezie – to ciekawy zamiennik popularnych żartów, a przy tym uczy Ciebie i słuchaczy czegoś naprawdę pożytecznego na temat otaczającego nas świata. Dostępna od połowy lutego funkcja wyszukiwarki Google umożliwia szybkie wyszukiwanie zabawnych i interesujących ciekawostek o zwierzętach, warzywach i owocach.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Uczenie maszynowe kontra trolle - Google Perspective
Opublikowano: 14-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Internet jako miejsce wolne od hejtu, wulgarnych komentarzy i wzajemnego obrażania się? Brzmi tak idyllicznie, że wręcz… nierealnie. Szczytny cel jakim jest stworzenie w Internecie przestrzeni przyjaznej dla każdego użytkownika, w którym znajduje się jedynie konstruktywna krytyka stał się jednak dla Google na tyle ważny, aby powstał Google Perspective.

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
4.00 - (6 głosów)
Atrybut hreflang a promocja za granicą
Opublikowano: 13-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Prawidłowa implementacja atrybutu hreflang ma duże znaczenie dla międzynarodowej strategii SEO. Wskazuje bowiem robotom wyszukiwarek, którą wersję językową strony należy wyświetlić użytkownikowi jako prawidłową, w zależności od tego, w jakim kraju się znajduje. Jednak często podczas wdrażania zmian pojawiają się błędy. Przeprowadzone niedawno badania naświetlają ogromną skalę tego problemu.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
3.50 - (4 głosy)
Google dyktatorem mody? Kolejny krok ku personalizacji produktu
Opublikowano: 08-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Poznajcie nowego dyktatora mody! Google zamierza właśnie opanować nasze garderoby. Przy współpracy z H&M powstaną ubrania idealne dopasowane do osobowości oraz stylu życia. Wszystko dzięki danym, które Google zdobędzie dzięki specjalnej aplikacji. Technologia „Data Dress” może zrobić furorę na rynku i wywołać niemałą burzę w świecie mody. Ale przy okazji pokaże nam kolejny wymiar personalizacji.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Jak zostać influencerem?
Opublikowano: 07-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Żaden spośród najbardziej znanych influencerów nie stał się nim z dnia na dzień. Osoby, których profile w mediach społecznościowych śledzą dziś setki tysięcy internautów również kiedyś zaczynały. Jeżeli rozwijasz się w jakiejś dziedzinie hobbystycznie lub profesjonalnie, a jednocześnie nie wyobrażasz sobie życia bez social mediów, zacznij budować swoją pozycję jako influencera.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Nowa funkcja w wyszukiwarce: O co jeszcze internauci pytają Google?
Opublikowano: 03-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Już w 2015 roku internauci ze Stanów Zjednoczonych mogli korzystać z nowej funkcji w Google: "O co jeszcze pytają internauci?". Po wpisaniu zapytania, nie tylko otrzymujemy odpowiedź, ale i listę powiązanych pytań, ukazanych w postaci przejrzystej listy. Co więcej, po wybraniu interesujących nas kwestii, Google od razu rozwija gotową odpowiedź, w pełni zaspokajając ciekawość każdego internauty. Od lutego 2017 następuje to poprzez dynamiczne ładowanie.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się