Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Atrybut hreflang a promocja za granicą
Opublikowano: 13-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Prawidłowa implementacja atrybutu hreflang ma duże znaczenie dla międzynarodowej strategii SEO. Wskazuje bowiem robotom wyszukiwarek, którą wersję językową strony należy wyświetlić użytkownikowi jako prawidłową, w zależności od tego, w jakim kraju się znajduje. Jednak często podczas wdrażania zmian pojawiają się błędy. Przeprowadzone niedawno badania naświetlają ogromną skalę tego problemu.

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
3.50 - (4 głosy)
Google dyktatorem mody? Kolejny krok ku personalizacji produktu
Opublikowano: 08-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Poznajcie nowego dyktatora mody! Google zamierza właśnie opanować nasze garderoby. Przy współpracy z H&M powstaną ubrania idealne dopasowane do osobowości oraz stylu życia. Wszystko dzięki danym, które Google zdobędzie dzięki specjalnej aplikacji. Technologia „Data Dress” może zrobić furorę na rynku i wywołać niemałą burzę w świecie mody. Ale przy okazji pokaże nam kolejny wymiar personalizacji.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Jak zostać influencerem?
Opublikowano: 07-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Żaden spośród najbardziej znanych influencerów nie stał się nim z dnia na dzień. Osoby, których profile w mediach społecznościowych śledzą dziś setki tysięcy internautów również kiedyś zaczynały. Jeżeli rozwijasz się w jakiejś dziedzinie hobbystycznie lub profesjonalnie, a jednocześnie nie wyobrażasz sobie życia bez social mediów, zacznij budować swoją pozycję jako influencera.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
Nowa funkcja w wyszukiwarce: O co jeszcze internauci pytają Google?
Opublikowano: 03-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Już w 2015 roku internauci ze Stanów Zjednoczonych mogli korzystać z nowej funkcji w Google: "O co jeszcze pytają internauci?". Po wpisaniu zapytania, nie tylko otrzymujemy odpowiedź, ale i listę powiązanych pytań, ukazanych w postaci przejrzystej listy. Co więcej, po wybraniu interesujących nas kwestii, Google od razu rozwija gotową odpowiedź, w pełni zaspokajając ciekawość każdego internauty. Od lutego 2017 następuje to poprzez dynamiczne ładowanie.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Zakupy z asystentem – kiedyś luksus, dziś codzienność
Opublikowano: 02-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Rutynowe, domowe czynności, takie jak robienie zakupów spożywczych czy sprzątanie, chociaż na samym początku wejścia w dorosłość mogą wydawać się ciekawe, z biegiem czasu stają się niesamowicie nudne. A co, gdybyśmy mieli możliwość lekkiego urozmaicenia tych rutynowych czynności? Aplikacja Google Assistant sprawia, że robienie domowych zakupów staje się wręcz ekscytujące!

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Sztuka zrozumienia mikromomentów
Opublikowano: 01-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że wpisując zapytanie w wyszukiwarkę liczymy na to, że uzyskamy jak najbardziej precyzyjną i dopasowaną do naszych oczekiwań odpowiedź. Żyjemy w świecie, w którym szybki dostęp do informacji stał się rzeczą niezbędną. Dlatego coraz większe znaczenie odgrywa nie tylko sama możliwość wyszukania informacji, ale również ich jakość. Odpowiedzią na problem rozróżnienia wartościowych dla nas treści od informacji zbędnych, są mikromomenty.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Wrócę tu, czyli funkcja Lists in Google Maps
Opublikowano: 27-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Jesteś w obcym mieście i nie masz pojęcia, w którą stronę się udać? Przyjeżdża do Ciebie znajomy, a Ty nie wiesz, co właściwie mógłbyś mu pokazać? Z pomocą przychodzi nowa funkcja od Google Maps, dzięki której będziesz mógł zaznaczyć swoje ulubione miejsca na mapie. Następnie, bez problemu udostępnisz je w mediach społecznościowych, wyślesz mailem lub SMS-em albo sprawdzisz polecane miejscówki swoich znajomych. Funkcja dostępna jest w wersji Android i iOS.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Wyszukiwanie głosowe - przyszłość czy chwilowa moda?
Opublikowano: 14-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

„Jak pozbyć się plamy z wina, Siri?” Jeszcze niedawno zadawanie swojemu telefonowi na głos pytań mogłoby zostać wzięte za objaw szaleństwa. Nie teraz – w związku ze wzrostem popularności metody wyszukiwania głosowego na ulicach coraz częściej możemy spotkać osoby dyskutujące ze swoimi smartfonami. Czy głosowe komendy mają szanse wyprzeć tradycyjne stukanie w klawiaturę?

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
4.40 - (5 głosów)
G Suite dla wydajniejszej pracy gdziekolwiek jesteś
Opublikowano: 09-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Wbrew pozorom większość błędów popełnianych przez ludzi w większych firmach wynika z nieprawidłowej komunikacji, a nie z braków w wiedzy pracowników. Ktoś czegoś nie przekaże, nie powiadomi o zmianie planów i nagle okazuje się, że nasza praca idzie na marne, bo nie dotarła do nas istotna informacja. Google proponuje rozwiązanie – G Suite, będący kontynuacją Apps for Work, który ma na celu poprawienie komunikacji w firmach, szkołach i organizacjach non-profit.

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
5.00 - (11 głosów)
Facebook jako marketingowy Gargantua? Znaczenie reklamy w mediach społecznościowych
Opublikowano: 08-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Korzystanie z mediów społecznościowych weszło nam w krew. Nie ma dnia, byśmy nie zaglądali na Facebooka czy Snapchata. Przy okazji i zupełnie niepozornie bierzemy udział w promocji kolejnych produktów. Jak pokazuje tegoroczny raport 4C Insights, wydatki na reklamę wyraźnie wzrosną w 2017 roku za sprawą popularności, jaką cieszą się obecnie serwisy społecznościowe.

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Sprawdź, czy nie dopadł cię syndrom FOMO!
Opublikowano: 06-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Czy i Ty łapiesz się na tym, że sięgasz po telefon nawet kilkanaście razy w ciągu dnia tylko po to, by zobaczyć co nowego w Social Mediach? Przeglądasz tablicę tuż przed zaśnięciem i od razu po przebudzeniu? Po dodaniu posta niecierpliwie czekasz na „lajki”? Uważaj, to mogą być początki syndromu FOMO. Dowiedz się, jak możesz go cofnąć, o ile nie jest już na to za późno ;-)

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Po co pokoleniu X YouTube?
Opublikowano: 03-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min

Obecnie pokolenie X zapewnia YouTube dodatkowe 1,5 miliarda odsłon każdego dnia. Chętnie przypominają sobie wydarzenia i ludzi z przeszłości, a przy tym starają się nadążyć za trendami w życiu swoich dzieci. Posiadają przez to bardzo duży potencjał jako grupa docelowa w działaniach marketingowych. Jednak reklamodawcy nadal skupiają się na młodszych pokoleniach.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się