Wyższy standard skuteczności
Blog

Marketing internetowy

Wybierz dziedzinę
Growth Hacking – kontrowersyjne strategie marketingowe
Opublikowano: 25-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Marketing internetowy jest niezwykle dynamicznie rozwijającym się sposobem na pozyskanie nowych klientów. Ze względu na szerokie możliwości, ciągle powstają nowe techniki, mające zwiększyć obroty firmy przy jak najmniejszych kosztach. Jest ich tak wiele, że szybko zyskały wspólną nazwę – Growth Hacking. Czy jednak tego typu działania są na tyle skuteczne, aby wyprzeć tradycyjne sposoby?

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Facebook Stories w marketingu – jak stworzyć ciekawą historię firmy
Opublikowano: 21-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

W dzisiejszych czasach, aby zachęcić potencjalnych Klientów do zainteresowania się polecanym produktem lub świadczonymi usługami, trzeba postarać się nieco bardziej i stworzyć coś więcej niż stronę internetową i profil na Facebooku. Bardzo ważny jest stały kontakt z odbiorcą. Facebook Stories w marketingu to doskonała opcja dla przedsiębiorstw, którym zależy na utrzymywaniu dobrych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami.  

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Skróty w aplikacji Google – szybkość i personalizacja
Opublikowano: 18-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Po raz kolejny Google wychodzi naprzeciw coraz bardziej rosnącym oczekiwaniom użytkowników mobilnych. Na co inżynierowie technologicznego giganta wpadli tym razem? Na skróty – a konkretnie szybsze odsyłanie użytkowników do konkretnych stron internetowych. Co to da? To, do czego dążą dzisiaj wszyscy – jeszcze szybsze wyszukiwanie i… mniejszy wysiłek.

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Czy komputer stworzy nam content?
Opublikowano: 13-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min

Wiele firm na całym świecie prowadzi badania nad oprogramowaniem, które poradziłoby sobie z generowaniem wypowiedzi w języku naturalnym. Na razie żaden komputer nie napisał jeszcze Lalki od zera, ale powieści stworzone przy współpracy człowieka i algorytmów są już faktem. Czy copywriterzy podzielą losy pracowników fizycznych, których już teraz w procesie produkcji zastępują maszyny?

Autor
Paweł Micnas
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Reakcje w Messengerze
Opublikowano: 11-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Pod koniec marca użytkownicy aplikacji Messenger mogą korzystać z nowej funkcji – dodawania reakcji na pojedyncze wiadomości, w tym również zdjęcia i gify. Do wyboru jest siedem emotikon: miłość, śmiech, wow, smutek, złość, kciuk w górę, kciuk w dół. To dowód na to, że emocje obrazkowe są już stałym elementem wirtualnej komunikacji. Korzystacie z nowej funkcji Messengera?

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Czy pokoleniom X, Y i Z YouTube smakuje tak samo?
Opublikowano: 07-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy wiesz, że rok, w którym przyszedłeś na świat, ma wpływ na treści wideo wybierane przez Ciebie w internecie? Najnowszy raport Influenster nie pozostawia co do tego żadnych wątpliwości. Badania wyraźnie wskazują, że pokolenia X, Y oraz Z zupełnie inaczej wykorzystują YouTube'a, pozyskując z niego wiedzę pasującą do ich własnych preferencji. Co ogląda "zet", co woli "iks", a przed czym wzbrania się "igrek"?

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Google Uptime – aplikacja do oglądania filmów YouTube wraz z przyjaciółmi
Opublikowano: 04-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Oglądanie filmów ze znajomymi już nie musi ograniczać się do wspólnych spotkań przed telewizorem. Google w ramach strefy Area 120 stworzyło aplikację Uptime, która pozwala włączyć jeden film YouTube na różnych urządzeniach mobilnych z iOS i oglądać go z przyjaciółmi w czasie rzeczywistym. A wszystko bez wychodzenia z domu i spotykania się osobiście.

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Prima aprilis – czym w tym roku zaskoczyły swoich Klientów znane firmy?
Opublikowano: 03-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min

Trochę śmiechu przyda się każdemu – niektórym nawet bardzo. Prima aprilis to jeden dzień w roku, w którym wszyscy żartownisie mogą sobie pofolgować i nie muszą się potem z tego tłumaczyć. Ludzie wtedy dzielą się na dwa sorty – Ci, którzy robią kawały i Ci, którzy się na nie nabierają (jak autorka tego posta). Jak w tym dniu bawiły się takie firmy jak Google, Amazon, Allegro, T-Mobile czy Lexus? Sprawdźmy!

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
4.62 - (13 głosów)
Sezon ogórkowy – nie w reklamie
Opublikowano: 29-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min

Nuda. Nic się nie dzieje. Null. Na pewno nie w reklamie. Tu ciągle coś wrze, kipi, dymi, a czasem spada jak grom z jasnego nieba – niczym tajna aktualizacja algorytmu Pingwin kilka miesięcy temu. Jednak nie można zaprzeczyć, iż w każdej branży lepsze i gorsze sezony występują. Szczególnie duże wahania widać u firm o asortymencie produktów bądź usług nastawionych na konkretną okazję lub porę roku. Jak mogą się promować? O czym powinny pamiętać? Jak wykorzystać sezon ogórkowy w branży w przygotowaniu do prawdziwych żniw?

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Sprawdź Mapy Google, a powiem Ci gdzie jestem
Opublikowano: 27-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Kilka dni temu gigant z Mountain View zaprezentował nową funkcjonalność, która z pewnością przypadnie do gustu osobom, które często korzystają z Map Google. Już niedługo użytkownicy na całym świecie w prosty sposób będą mogli podzielić się ze znajomymi, rodziną lub innymi osobami swoją aktualną lokalizacją, informując ich gdzie dokładnie się znajdują lub kiedy dotrą na umówione spotkanie.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Fun facts - ciekawostki o roślinach i zwierzętach w wyszukiwarce Google
Opublikowano: 21-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Czasami potrzebujesz zabawnych faktów, dzięki którym możesz zabłysnąć na imprezie – to ciekawy zamiennik popularnych żartów, a przy tym uczy Ciebie i słuchaczy czegoś naprawdę pożytecznego na temat otaczającego nas świata. Dostępna od połowy lutego funkcja wyszukiwarki Google umożliwia szybkie wyszukiwanie zabawnych i interesujących ciekawostek o zwierzętach, warzywach i owocach.

Autor
Alicja Pietruś-Wróblewska
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Uczenie maszynowe kontra trolle - Google Perspective
Opublikowano: 14-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min

Internet jako miejsce wolne od hejtu, wulgarnych komentarzy i wzajemnego obrażania się? Brzmi tak idyllicznie, że wręcz… nierealnie. Szczytny cel jakim jest stworzenie w Internecie przestrzeni przyjaznej dla każdego użytkownika, w którym znajduje się jedynie konstruktywna krytyka stał się jednak dla Google na tyle ważny, aby powstał Google Perspective.

Autor
Urszula Niepewna
Ocena artykułu
4.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się