Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
Targeting AdWords na smartphon'y.
Opublikowano: 08-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Internet w coraz większym stopniu gości także na urządzeniach mobilnych. Niedługo trudno będzie wyobrazić sobie, że smartfon może nie posiadać dostępu do sieci. Dlatego osoby zajmujące się marketingiem internetowym nie powinny ignorować obecnych prognoz i czym prędzej zastanowić się nad rozplanowaniem kampanii reklamowych AdWords, także w odniesieniu do urządzeń przenośnych.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Local listings Ads – czyli reklama lokalna w Google
Opublikowano: 26-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Wciąż jesteśmy świadkami coraz lepszego dopasowania wyników wyszukiwania do intencji użytkowników. Niemały wpływ na poprawę tego zjawiska ma tzw. blended search, czyli zmieszanie wyników wyszukiwania o różnej formie – map, filmików oraz obrazków. Ma to również coraz większe znaczenie dla lokalnych firm i przedsiębiorców. Dzisiaj skupimy się na Local Listings Ads, które stanowi jeden z nowych formatów w wynikach wyszukwiania.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Co dzieje się na stronie z wynikami wyszukiwania?
Opublikowano: 26-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Jak Internauci "widzą" wyniki wyszukiwania Google? Czy rozróżniają płatne od darmowych, tzw. organicznych? A jeśli tak, to które z nich chętniej wybierają i czy mocno wzbraniają się przed kliknięciem w "reklamę" AdWords? Wyniki ostatnich badań mogą dla niektórych być zaskakujące, potwierdzają jednak to, o czy od dawna specjaliści SEM wiedzą: reklama w wyszukiwarkach, właściwie niezależnie od formy, jest niezwykle skuteczna.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Wielkanoc 2010 tuż-tuż, pomyśl o biznesie
Opublikowano: 15-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Sezonowość ma bardzo duże znaczenie w każdej branży. Nie inaczej jest w przypadku prowadzenia działań promocyjnych w tym kampanii Google AdWords. Okazuje się, że sezonowe tendencje wyszukiwań internautów, mają w sobie ogromy potencjał. Zbliżające się święta, czy innego rodzaju ogólnie obchodzone lub popularne uroczystości, zachęcają nas do wpisywania w wyszukiwarkę związanych z nimi fraz. A to stanowi duży potencjał dla reklamodawców.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Rotacja linków sponsorowanych
Opublikowano: 30-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Jak to zwykle bywa, diabeł przeważnie tkwi w szczegółach. Nie inaczej jest w przypadku kampanii Google AdWords - a dokładniej jej ustawień. Kluczem do sukcesu jest ustalenie optymalnego budżetu dziennego, który nie doprowadzi do rotacji linków sponsorowanych, a więc sytuacji kiedy nasza reklama nie będzie wyświetlać się wszystkim użytkownikom wpisującym konkretne zapytanie.
Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Budżet dzienny na linki
Opublikowano: 26-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Stanowi jeden z najistotniejszych aspektów w trakcie prowadzenia kampanii linków sponsorowanych. Mowa oczywiście o budżecie dziennym, który zamierzamy przeznaczyć na naszą kampanię. Aby móc dokładnie zaplanować jego wysokość trzeba odpowiedzieć sobie na trzy pytania - do kogo skierowana jest reklama, w jakich godzinach ma się wyświetlać oraz ile chcemy przeznaczyć na nią pieniędzy.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak reklamować ofertę sezonową?
Opublikowano: 18-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Firmy proponujące swoim Klientom oferty sezonowe, powinny zwrócić większą uwagę na promocję swoich usług. Szczególnie w czasie, który uznaje się za „gorący” dla konkretnej branży - na przykład zimowe kuligi na Mazurach czy majówka nad morzem. Idealnym sposobem promocji ofert sezonowych są linki sponsorowane. O czym należy pamiętać tworząc kampanię dla tego rodzaju usług?

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama w obrazkach, czyli video w Google
Opublikowano: 29-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Nie od dziś wiadomo, że większość z nas odbiera świat przez obrazy. Przekaz aby wzbudzić nasze zainteresowanie, powinien być czytelny i przyjemny w odbiorze. Dlatego chętnie przedstawiamy go w formie obrazka, a coraz częściej - także formatu video. Dlatego warto korzystać z możliwości jakie daje nam Internet. Przedstawiamy typy reklamy AdWords w formacie video.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dwa miliony osób zrobi świąteczne e-zakupy
Opublikowano: 17-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

To już ostatni dzwonek, aby uporać się z zakupami świątecznymi i dopiąć listę prezentów dla swoich najbliższych. Jednak czy możliwe są przedświąteczne zakupy bez kolejek w sklepach? Być może jeszcze nie teraz, jednak już widać pewną nową tendencję - coraz więcej polskich konsumentów decyduje się na robienie zakupów przez Internet. I wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie się dalej rozwijał.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak pisać linki sponsorowane
Opublikowano: 30-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Tworzenie treści linków sponsorowanych wbrew pozorom wcale nie jest takie proste. No bo w jaki sposób w kilkudziesięciu znakach zawrzeć całą historię firmy, przedstawić ofertę produktów i usług bądź inne aspekty, którymi chcemy się wyróżnić? Postaramy się w kilku prostych krokach pokazać, jak powinno się pisać dobre linki sponsorowane, które staną się reklamą naszej strony.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ranking reklam Google AdWords
Opublikowano: 17-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Konsekwencją wysokiego wyniku jakości konkretnego słowa kluczowego oraz wysoko zalicytowanej stawki CPC (czyli kwoty, którą chcemy zapłacić za konkretne kliknięcie internauty w link sponsorowany) są najwyższe miejsca w rankingu reklam. Ów ranking to zestawienie płatnych linków w wynikach wyszukiwania po wpisaniu określonego wyrażenia kluczowego w Google.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
O wyniku jakości słów kilka...
Opublikowano: 10-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Czym jest „wynik jakości” w rankingu reklam sponsorowanych? To nic innego jak czynnik decydującym o tym ile kosztują nas konkretne kliknięcia, a także które miejsce zajmuje konkretny link sponsorowany w ogólnym rankingu reklam. Przedstawiamy najważniejsze kwestie, związane z wynikiem jakości oraz informacje, które są niezbędne aby skutecznie prowadzić kampanię AdWords.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się