Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
Local listings Ads – czyli reklama lokalna w Google
Opublikowano: 26-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Wciąż jesteśmy świadkami coraz lepszego dopasowania wyników wyszukiwania do intencji użytkowników. Niemały wpływ na poprawę tego zjawiska ma tzw. blended search, czyli zmieszanie wyników wyszukiwania o różnej formie – map, filmików oraz obrazków. Ma to również coraz większe znaczenie dla lokalnych firm i przedsiębiorców. Dzisiaj skupimy się na Local Listings Ads, które stanowi jeden z nowych formatów w wynikach wyszukwiania.

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Co dzieje się na stronie z wynikami wyszukiwania?
Opublikowano: 26-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Jak Internauci "widzą" wyniki wyszukiwania Google? Czy rozróżniają płatne od darmowych, tzw. organicznych? A jeśli tak, to które z nich chętniej wybierają i czy mocno wzbraniają się przed kliknięciem w "reklamę" AdWords? Wyniki ostatnich badań mogą dla niektórych być zaskakujące, potwierdzają jednak to, o czy od dawna specjaliści SEM wiedzą: reklama w wyszukiwarkach, właściwie niezależnie od formy, jest niezwykle skuteczna.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Wielkanoc 2010 tuż-tuż, pomyśl o biznesie
Opublikowano: 15-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Sezonowość ma bardzo duże znaczenie w każdej branży. Nie inaczej jest w przypadku prowadzenia działań promocyjnych w tym kampanii Google AdWords. Okazuje się, że sezonowe tendencje wyszukiwań internautów, mają w sobie ogromy potencjał. Zbliżające się święta, czy innego rodzaju ogólnie obchodzone lub popularne uroczystości, zachęcają nas do wpisywania w wyszukiwarkę związanych z nimi fraz. A to stanowi duży potencjał dla reklamodawców.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Rotacja linków sponsorowanych
Opublikowano: 30-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Jak to zwykle bywa, diabeł przeważnie tkwi w szczegółach. Nie inaczej jest w przypadku kampanii Google AdWords - a dokładniej jej ustawień. Kluczem do sukcesu jest ustalenie optymalnego budżetu dziennego, który nie doprowadzi do rotacji linków sponsorowanych, a więc sytuacji kiedy nasza reklama nie będzie wyświetlać się wszystkim użytkownikom wpisującym konkretne zapytanie.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Budżet dzienny na linki
Opublikowano: 26-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Stanowi jeden z najistotniejszych aspektów w trakcie prowadzenia kampanii linków sponsorowanych. Mowa oczywiście o budżecie dziennym, który zamierzamy przeznaczyć na naszą kampanię. Aby móc dokładnie zaplanować jego wysokość trzeba odpowiedzieć sobie na trzy pytania - do kogo skierowana jest reklama, w jakich godzinach ma się wyświetlać oraz ile chcemy przeznaczyć na nią pieniędzy.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak reklamować ofertę sezonową?
Opublikowano: 18-01-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Firmy proponujące swoim Klientom oferty sezonowe, powinny zwrócić większą uwagę na promocję swoich usług. Szczególnie w czasie, który uznaje się za „gorący” dla konkretnej branży - na przykład zimowe kuligi na Mazurach czy majówka nad morzem. Idealnym sposobem promocji ofert sezonowych są linki sponsorowane. O czym należy pamiętać tworząc kampanię dla tego rodzaju usług?

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama w obrazkach, czyli video w Google
Opublikowano: 29-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Nie od dziś wiadomo, że większość z nas odbiera świat przez obrazy. Przekaz aby wzbudzić nasze zainteresowanie, powinien być czytelny i przyjemny w odbiorze. Dlatego chętnie przedstawiamy go w formie obrazka, a coraz częściej - także formatu video. Dlatego warto korzystać z możliwości jakie daje nam Internet. Przedstawiamy typy reklamy AdWords w formacie video.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Dwa miliony osób zrobi świąteczne e-zakupy
Opublikowano: 17-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

To już ostatni dzwonek, aby uporać się z zakupami świątecznymi i dopiąć listę prezentów dla swoich najbliższych. Jednak czy możliwe są przedświąteczne zakupy bez kolejek w sklepach? Być może jeszcze nie teraz, jednak już widać pewną nową tendencję - coraz więcej polskich konsumentów decyduje się na robienie zakupów przez Internet. I wszystko wskazuje na to, że ten trend będzie się dalej rozwijał.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak pisać linki sponsorowane
Opublikowano: 30-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Tworzenie treści linków sponsorowanych wbrew pozorom wcale nie jest takie proste. No bo w jaki sposób w kilkudziesięciu znakach zawrzeć całą historię firmy, przedstawić ofertę produktów i usług bądź inne aspekty, którymi chcemy się wyróżnić? Postaramy się w kilku prostych krokach pokazać, jak powinno się pisać dobre linki sponsorowane, które staną się reklamą naszej strony.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ranking reklam Google AdWords
Opublikowano: 17-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Konsekwencją wysokiego wyniku jakości konkretnego słowa kluczowego oraz wysoko zalicytowanej stawki CPC (czyli kwoty, którą chcemy zapłacić za konkretne kliknięcie internauty w link sponsorowany) są najwyższe miejsca w rankingu reklam. Ów ranking to zestawienie płatnych linków w wynikach wyszukiwania po wpisaniu określonego wyrażenia kluczowego w Google.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
O wyniku jakości słów kilka...
Opublikowano: 10-11-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Czym jest „wynik jakości” w rankingu reklam sponsorowanych? To nic innego jak czynnik decydującym o tym ile kosztują nas konkretne kliknięcia, a także które miejsce zajmuje konkretny link sponsorowany w ogólnym rankingu reklam. Przedstawiamy najważniejsze kwestie, związane z wynikiem jakości oraz informacje, które są niezbędne aby skutecznie prowadzić kampanię AdWords.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak zrobić biznes za pomocą Google, czyli gdzie soczewka, a gdzie okular (c.d.)
Opublikowano: 08-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Prezentujemy kolejną część naszego mini poradnika, na temat prowadzenia kampanii reklamowej przy pomocy Google AdWords. Jeśli prowadzisz własną działalność i szukasz sposób na promocję w Internecie swoich produktów lub usług, koniecznie dowiedz się jak zrobić biznes za pomocą Google. Zachęcamy do lektury kolejnych punktów naszego podsumowania.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się