Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
Sunrise System Certyfikowanym Partnerem Google
Opublikowano: 27-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Z końcem kwietnia Google wprowadziło nową Certyfikację dla firm: AdWords Certified Partner. Zmiana motywowana była przede wszystkim chęcią podniesienia poprzeczki dla Specjalistów AdWords zajmujących się prowadzeniem kampanii reklamowych w linkach sponsorowanych. Dlatego też Google wdrożyło nowe, kilkustopniowe egzaminy, wyższe progi zaliczenia testów oraz większą kontrolę nad Certyfikowanymi Partnerami.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.75 - (4 głosy)
CPC vs. CPM; spór o miejsce na stronie
Opublikowano: 18-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min

System AdWords dla oceny, który z dwóch linków sponsorowanych rozliczanych poprzez CPC i CPM zajmie miejsce reklamowe, wykorzystuje tzw. efektywny CPM – eCPM. Na straży licytacji miejsc w witrynach Google i na stronach docelowych wyliczanych w postaci eCPM stoi Weryfikator Cen systemu AdWords. Monitorując cały proces, obniża realne ceny za 1000 wyświetleń i jedno kliknięcie.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.13 - (8 głosów)
Prestiżowa praca dzięki kampanii Google AdWords
Opublikowano: 17-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Ten przykład pokazuje, że kreatywność (a także znajomość Google AdWords) się opłaca! Amerykański copywriter Alec Brownstein wpadł na genialny pomysł, aby za pomocą Google AdWords zainteresować swoją osobą najbardziej prestiżowe agencje reklamowe w Nowym Jorku. Co dokładnie zrobił i czy udało mu się uzyskać zamierzony efekt? Na pewno warto poznać jego historię.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Recenzje i testy produktów w Google?
Opublikowano: 27-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Czy czeka nas kolejny krok w kierunku zwiększenia wygody użytkowników, podczas buszowania w sieci? Wygląda na to, że tak! Google poinformował na swoim blogu, że bezpośrednio w wynikach wyszukiwania chce publikować recenzje oraz oceny produktów. Na razie jeszcze do końca nie wiadomo skąd mają być pobierane opinie na temat produktów, a także jak usługa będzie działała w Polsce.

Autor
Bartosz Beyer
Ocena artykułu
3.33 - (3 głosy)
Reklama kontekstowa to nie tylko AdSense
Opublikowano: 22-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 3:40 min

Google AdSense to najpopularniejszy system reklamy kontekstowej w polskim Internecie. Jednak nie jedyny. Mimo dominacji potentata ze Stanów Zjednoczonych polskie systemy reklam kontekstowej mają również swój udział w rynku SEM. Poza Google AdSense liczą się m. in. OnetBoksy. Reklamy tego typu rozliczane są w modelu CPC i/lub CPM.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Mobilna reklama a inwestycje gigantów
Opublikowano: 09-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

AdMob to firma, która w 2009 roku została wykupiona przez Google. Zajmuje się ona wyświetlaniem reklam w różnego rodzaju aplikacjach na telefonach komórkowych. Czy to oznacza, że już niedługo możemy spodziewać się prawdziwej rewolucji w dziedzinie reklam mobilnych? Wskazuje na to coraz bardziej zwiększone zainteresowanie tym tematem nie tylko ze strony koncernu Google, ale również Apple.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Jak ponownie zainteresować klienta reklamą? Wykorzystaj remarketing w AdWords!
Opublikowano: 30-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Jak poinformować klienta o naszej nowej promocji? Do powrotu do naszego sklepu? Można do tego użyć ogromnych możliwości optymalizacji kampanii AdWords i zmienić parametry pojawiania się wyświetlanych reklam. Efektem uruchomienia tej funkcjonalności będzie możliwość wyświetlenia specjalnej reklamy z promocyjną ofertą wszystkim tym klientom, którzy byli już na naszej stronie

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Więcej informacji na temat tego "co w AdWords piszczy."
Opublikowano: 25-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Doczekaliśmy się polskiego wydania oficjalnego bloga Google poświęconego tematyce Google AdWords. Szczegółowo i na bieżąco, "co w AdWords" piszcyz, jak zmieniają się trendy, narzędzia, funkcjonalności. Dzięki nowemu źródłu informacji osoby preferujące język polski przy swych poszukiwaniach danych w internecie będą mogły poszerzać swoją wiedzę na temat tej formy reklamy PPC (pay per click).

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Zbliża się Wielkanoc - co mogą zrobić reklamodawcy?
Opublikowano: 25-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Powoli wszyscy przygotowujemy się do Świąt Wielkanocnych. Konsumenci często doceniają, gdy firmy angażują odbiorców i przygotowują coś specjalnego na różne wydarzenia. Zbliżające się święta stanowią zatem doskonałą okazję do podjęcia podobnych działań. Jeżeli prowadzisz firmę i nie masz pomysłu na to, co mógłbyś zrobić, w tym poście podpowiadamy kilka rozwiązań.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Idzie nowe w linkach sponsorowanych
Opublikowano: 24-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Google wciąż coś zmienia – tym razem przyszła pora na reklamy AdWords. Tym, co ulegnie modyfikacji, jest wygląd, rozmiar oraz treść. Już od kilku dni możemy zaobserwować m.in. nową funkcję w ustawieniach konta, która umożliwia nam zmianę ułożenia treści linku sponsorowanego. Dzisiaj mówimy o tym, co dokładnie jest inaczej i jakie może to dać nam korzyści.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
O budżecie i realnych cenach za kliknięcia
Opublikowano: 16-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Nie da się prowadzić kampanii firm z bardzo konkurencyjnych branż z budżetem dziennym na bardzo niskim poziomie. Na szczęście nie mamy do czynienia z sytuacją nagłego, wręcz lawinowego wzrostu cen za pojedyncze kliknięcie. Na straży zdrowego rozsądku licytacji stoi tzw. Weryfikator Cen Google. Najważniejsze jest jednak to, że wysoki budżet dzienny pozwala na agresywną strategię reklamową, co prowadzi do... niskich kosztów za kliknięcia.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.14 - (7 głosów)
Targeting AdWords na smartphon'y.
Opublikowano: 08-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Internet w coraz większym stopniu gości także na urządzeniach mobilnych. Niedługo trudno będzie wyobrazić sobie, że smartfon może nie posiadać dostępu do sieci. Dlatego osoby zajmujące się marketingiem internetowym nie powinny ignorować obecnych prognoz i czym prędzej zastanowić się nad rozplanowaniem kampanii reklamowych AdWords, także w odniesieniu do urządzeń przenośnych.

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się