Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
GSP – czyli personalizowana reklama na Twojej skrzynce mailowej
Opublikowano: 03-03-2015
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Podstawą skuteczności każdej kampanii jest precyzyjny dobór grupy docelowej. Im lepiej poznamy naszych potencjalnych klientów – ich płeć, wiek, preferencje, zainteresowania – tym łatwiej będzie nam osiągnąć zamierzone cele marketingowe. Google wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom opracowało zupełnie nowy system reklamowy. Kampanie GSP kierowane są na konta pocztowe Gmail. Stanowią one zupełnie nową formę promocji i są szansą na dotarcie do sprecyzowanego grona odbiorców w oparciu o kilka metod kierowania, w tym między innymi słowa kluczowe, wiek, płeć, czy zainteresowania. 

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
AdWords od kuchni 2014
Opublikowano: 30-12-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Zapewne znacie już YouTubeRewind: Turn Down for 2014 czy Zeitgeist Google. Tropem tych podsumowań poszliśmy również i my – Specjaliści AdWords Sunrise System. Przygotowaliśmy krótkie zestawienie najciekawszych fraz kluczowych, po których pojawiły się linki sponsorowane z naszych kampanii. Oto „AdWords od kuchni 2014".

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
CEE Google Agency Day 2014 już za nami!
Opublikowano: 22-05-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Konferencja Google w Budapeszcie pozostawiła wiele pozytywnych wrażeń. Ciekawe wystąpienia, charyzmatyczni specjaliści, dzielący się swoją pasją oraz doświadczeniami, urokliwe miasto. Na tegoroczne spotkanie stawiło się przeszło 250 osób z większości krajów Europy Środkowo - Wschodniej. Najliczniejszą grupę stanowili pracownicy polskich agencji, dlatego mimo lokalizacji, język polski był dosyć popularny. 

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Kampania w Zakupach Google. Od ID do wyświetlenia.
Opublikowano: 09-05-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Kampania w Zakupach Google opiera się na przygotowaniu pliku xml i sformułowaniu podstawowych priorytetów działań reklamowych. Czy reklamujemy tylko wybrane produkty, a może określoną markę lub kategorię w sklepie? A możemy przyjmujemy model udziału w kampanii wszystkich dostępnych produktów? Koncepcje mogą być różne. Po wskazaniu strategii przystępujemy do analizy danych, w której kluczową kwestią jest: czy nasza kampania sprzedaje, a jeśli tak, to w jakim wymiarze? W kampanii Google Shopping nie innego kryterium oceny działań jak finalizację zakupów osób trafiających do strony.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dopasowania AdWords, czyli... wszystko powinno być za darmo. Część 2.
Opublikowano: 14-03-2014
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

W AdWords nie ma miejsca na zachowawcze strategie. Wygrywa ten, kto szuka swojego miejsca na polu  konkurencji, długą frazę śląc za plecy rywala, aby ostatecznie powalić przeciwników, gdy ci ledwo trzymają się prawej strony wyników wyszukiwania. AdWords wymaga agresywnej metody poszukiwania większej liczby kliknięć i lepszego jakościowo ruchu. Kto nie ryzykuje i dopasowań nie używa, ten szampana nie pije.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Product Listing Ads, czyli jak Google staje się porównywarką cenową
Opublikowano: 22-11-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Google przyzwyczaiło nas do wprowadzania zmian, mających na celu skrócenie poszukiwania odpowiedniego produktu, jaki chcemy zakupić. Product Listing Ads poszerza także pole dla reklamodawców, chcących skutecznie promować się za pośrednictwem wyszukiwarki. Zapraszamy do zapoznania się z filmem instruującym, w jaki sposób zintegrować konta w celu uzyskania większej efektywności prowadzonych działań reklamowych.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Rozszerzenia AdWords poszerzają horyzonty
Opublikowano: 25-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Najnowsze zmiany ogłoszone na oficjalnym blogu Google AdWords znacząco podnoszą rangę funkcji, jaką są – wciąż bagatelizowane przez niektórych reklamodawców – rozszerzenia reklam. Nie są to już wyłącznie atrakcyjne dodatki, zwiększające w bliżej nieokreślonym stopniu widoczność reklamy, ale czynnik mający realny wpływ na jej ranking, a więc pozycję w stosunku do reklam konkurencyjnych.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Sunrise System Partnerem Google w nowym Programie Google Partners
Opublikowano: 21-10-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Od 1 października 2013 roku polski oddział Google wprowadził istotną zmianę w programach certyfikacji agencji specjalizujących się w prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych Google AdWords. Poprzedni system Certyfikowanych Partnerów Google (dobrze znana nazwa: "Google AdWords Certified Partner") zastąpił nowy Program: Google Partners.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
Jak użytkownik staje się klientem
Opublikowano: 29-07-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 5:45 min

Reklamodawcy decydujący się na skorzystanie z AdWords do promocji swojej działalności bardzo często podchodzą do linków sponsorowanych jako do narzędzia czysto sprzedażowego, nastawiając się wyłącznie na pozyskanie użytkowników już zdecydowanych na zakup oferowanego przez nich produktu lub usługi. Nie wyczerpuje to jednak potencjału AdWords, jak też z czasem powodować może stopniowy odpływ klientów do konkurencji.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Dopasowania AdWords, czyli jak bocian sprzątał... Sopot
Opublikowano: 12-07-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Jednym z elementów optymalizacji kampanii jest śledzenie realnie wpisywanych do wyszukiwarki fraz kluczowych, gdy w grupach reklam stosujemy dopasowania inne niż ścisłe. Z racji, że obecnie Google pyta się już o właściwie wszystko, to również reklamy mogą być wyświetlane po dość zastanawiających wpisach internautów do wyszukiwarki.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.33 - (12 głosów)
Google dla Agencji 2013. Integracja, eksport i reklamy video za 20 dolarów
Opublikowano: 21-06-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min

Spotkania branży sem z Google przekraczają granice. Tegoroczny event nie był skierowany jedynie do polskich agencji sem. Tym razem Warszawę odwiedziło również kilkadziesiąt firm z branży marketingu internetowego z kilkunastu krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Tematem spotkania był szeroko pojęty eksport, integracja rozwiązań reklamowych i… koniec Programu Google dla Agencji.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Automatyczna skrzynia reguł w AdWords
Opublikowano: 03-06-2013
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Google nieustannie dostarcza reklamodawcom nowych narzędzi mających pomóc im w pełnym dostosowaniu kampanii do swoich potrzeb, przy jednoczesnej oszczędności energii i czasu. Wiele spośród ostatnich zmian, oprócz wyraźnego ukłonu w stronę reklamy mobilnej, ma na celu automatyzację procesów zaawansowanego zarządzania kampanią.

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
4.43 - (7 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się