Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
Siła tkwi w słowach - zasady redagowania reklam Google AdWords
Opublikowano: 21-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Właściwe sformułowanie treści linku sponsorowanego to klucz do sukcesu – chwytliwa reklama „uwodzi” internautę. Typowa reklama tekstowa AdWords zbudowana jest – jak wiadomo na podstawie poprzednich lekcji - z kilku komponentów: Nagłówek (25 znaków włącznie ze spacjami): Opis (dwa wiersze po 35 znaków włącznie ze spacjami każdy) Wyświetlany adres URL (35 znaków włącznie ze spacjami).

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Lokalizacja docelowego użytkownika - jak to się robi?
Opublikowano: 14-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Kto myślał, że pozostaje w sieci anonimowy i jest nie do namierzenia, tkwi w ogromnym błędzie. Google ma bowiem kilka sprawdzonych sposobów, by ustalić lokalizację danego użytkownika – na podstawie domeny, adresu IP, analizy zapytania, a także ustawienia języka. Dzięki temu można zlokalizować pożądanych przez reklamodawcę użytkowników i zdecydować o wyświetlaniu reklam niektórym z nich.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Strategia międzynarodowa - kierowanie linków sponsorowanych według kryterium językowego
Opublikowano: 07-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Jak dotrzeć z kampanią reklamową do międzynarodowego grona odbiorców? Niestety, Google nie zrobi tego za nas. Musimy sformułować tekst reklamy w kilku językach oraz kierować odpowiednią reklamę do użytkowników danego języka. Na szczęście Google AdWords umożliwia nam strategię międzynarodowego kierowania kampanii. Jak się za to zabrać? Przygotowaliśmy kilka cennych wskazówek.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Geograficzne nakierowanie kampanii linków sponsorowanych
Opublikowano: 01-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

W przypadku firm o zasięgu regionalnym warto postawić na skierowanie kampanii reklamowej do użytkowników z konkretnego obszaru. Dzięki temu nasza reklama dotrze do węższego grona odbiorców, ale daje to szansę na to, że reklama trafi do większej grupy potencjalnych klientów. Oznacza to, że kampania stanie się bardziej efektywna – a o to właśnie chodzi w  Google AdWords!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ani rusz bez poprawnych wyrażeń kluczowych!
Opublikowano: 25-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
 
Dobór odpowiednich wyrażeń kluczowych to podstawa każdej kampanii w wyszukiwarce Google. Nie jest to łatwe zadanie, szczególnie w przypadku firm oferujących zróżnicowany asortyment oraz usługi. Jak zatem się za to zabrać? O czym należy pamiętać? Najszybszym i najprostszym sposobem będzie skorzystanie z pomocy doświadczonego, certyfikowanego specjalisty AdWords.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wybór dopasowania wyrażenia kluczowego
Opublikowano: 17-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Ścisłe, wykluczające, do wyrażenia, przybliżone, wbudowane… Dopasowanie ma niejedno oblicze. Nas interesują dopasowania wyrażenia kluczowego w kampanii reklamowej AdWords. Nie jest to prosty temat, niezwykle istotny. Dlatego zapraszamy do lektury jednego z kilku naszych artykułów na ten temat. Z naszą pomocą świat AdWords przestanie mieć przed Tobą tajemnice!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Linki sponsorowane? Z czym to się je?
Opublikowano: 10-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Każdy użytkownik Internetu ma z nimi do czynienia. Jednak nie każdy zwraca uwagę na to, że niektóre z wyników wyszukiwania Google to tzw. linki sponsorowane. Można je znaleźć na samej górze nad wynikami naturalnymi bądź też po prawej stronie. O co dokładnie chodzi z tą formą reklamy w sieci? Jak zbudować link sponsorowany? Chętnie podzielimy się z Wami swoją wiedzą.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Jak doprowadzić do tego, aby znaleźć się na podświetlonym polu nad wynikami organicznymi?
Opublikowano: 04-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Konkurencja nie śpi. Coraz więcej przedsiębiorców inwestuje w reklamy w sieci – w końcu Internet staje się podstawowym źródłem informacji dla coraz większego grona odbiorców. Jak skonstruować kampanię reklamową, by prześcignąć konkurencję? Od czego zależy pozycja naszej reklamy i jej siła? Bez wątpienia jest to właściwie sformułowana treść reklamy, historyczny współczynnik i klikalności, ale nie tyko!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nieprawidłowe kliknięcia - jak Google je wykrywa?
Opublikowano: 26-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

W kampanii AdWords wielokrotnie spotkacie się z pojęciem kliknięć. Dziś chcielibyśmy zwrócić Waszą uwagę na kliknięcia nieprawidłowego. Czym one są, jakie są ich konsekwencje dla reklamodawcy oraz jak ich uniknąć? To przypadkowe kliknięcia, a może celowe działania konkurencji? Odpowiedzi na te i inne pytania szukajcie u naszych certyfikowanych specjalistów od AdWords.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się