61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
Skąd przychodzą użytkownicy – Google Analytics
Opublikowano: 07-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Witryna już jest, teraz wystarczy czekać, aż ktoś ją odwiedzi... warto jednak wiedzieć, kto i dlaczego to robi. Takie informacje są bardzo cenne, ponieważ pozwalają w porę reagować na zmiany, a także dopasowywać zawartość strony do potrzeb klientów. W tym pomoże niezastąpiony Google Analytics - narzędzie do analizowania, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Twojej strony.
Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
1.00 - (3 głosy)
Nie być nudnym – optymalizacja kampanii Google AdWords
Opublikowano: 30-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Nuda to najgorsze, co może przydarzyć się reklamie w Internecie. Aby zachęcać, pobudzać do działania, zachwycać i przynosić określony skutek, musi być atrakcyjna. A to możliwe jest tylko, jeśli stale ją udoskonalamy. Użytkownicy Sieci okazują się coraz bardziej wybredni: wiedzą czego chcą, a co im nie służy. Potrzeba jest zatem ciągła optymalizacja kampanii.
Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Niech się dzieje - zwiększanie ruchu w kampanii Google AdWords
Opublikowano: 23-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Jak zwiększyć ruch w kampanii Google AdWords? Mamy na to kilka sprawdzonych sposobów. Warto wiedzieć: jak powinna wyglądać fraza, w jaki sposób przyporządkować konkretną reklamę do konkretnych wyrażeń, a także jak wyeksponować dane frazy, aby te zachęciły użytkownika do kliknięcia w reklamę. Szczegółowe wskazówki znajdziecie w naszym artykule.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Prognoza trafniejsza niż przewidywanie pogody... narzędzie prognozowania odwiedzin serwisu
Opublikowano: 16-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min
Wybór słowa kluczowego nie wystarczy - warto nieco wczuć się w rolę internauty i spróbować odgadnąć, co pomyśli na temat przygotowywanej kampanii. Na szczęście przedsiębiorca nie musi robić tego sam. Pomoże mu w tym narzędzie prognozowania odwiedzin. Jest ono dostępne dla każdego reklamodawcy w kampanii AdWords. Wystarczy wpisać słowo kluczowe, aby zyskać mnóstwo cennych informacji.
Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Partyzantka w wyszukiwarkach... - Google ma sposób na nieuczciwych klikaczy
Opublikowano: 02-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Prowadzisz własny biznes? Inwestujesz w kampanie reklamowe w sieci? Swoje działania opierasz na AdWords i zauważyłeś, że założony budżet nagle przestał wystarczać? Musisz mieć świadomość, że konkurencja nie śpi. Niektórzy sięgają po wątpliwe etycznie praktyki, by zyskać przewagę nad konkurentem. Być może Ty też padłeś ofiarą internetowego sabotażu „złodzieja klików”!

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Trochę ruchu... - formaty reklam w kampanii Google AdWords
Opublikowano: 27-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
 
Nie da się nie zauważyć – kampanie AdWords to naprawdę dobry sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Należy jednak robić to z głową, by nie wyrzucić pieniędzy w błoto. Reklamy graficzne, animowane, wideo, lokalne, a może na telefon komórkowy? Który format wybrać i czym się kierować przy podjęciu decyzji? I właśnie o tym, jakie możliwości daje nam AdWords, będzie nasz artykuł.
Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama kontekstowa - sposób na zarobek w sieci
Opublikowano: 21-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Nie wystarczy dobra strona internetowa, by odnieść sukces w sieci. Jeśli chcemy zarabiać, musimy podjąć szereg działań zwiększających obecność naszej witryny w Internecie. Ciekawym rozwiązaniem jest reklama kontekstowa – zarówno z punktu widzenia reklamodawcy, jak i reklamobiorcy. Co to takiego i jak na tym zarabiać? W poszukiwaniu odpowiedzi zapraszamy do lektury!

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Konto według własnego uznania? W kampanii Google AdWords to proste
Opublikowano: 19-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Przemyślana strategia - to słowo-klucz we wszelkiego rodzaju kampaniach reklamowych. Zanim podejmiemy jakiekolwiek działania, musimy się dokładnie zastanowić nad tym, co, komu i w jakim celu chcemy przekazać. Następnym krokiem będzie dopasowanie przekazu do celu oraz grupy odbiorców. Proste i logiczne, prawda? W artykule wyjaśniamy, jak to wygląda w kampanii AdWords.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Sezon na sukces – promocja wyrażeń sezonowych
Opublikowano: 14-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Sezonowość kojarzy nam się zazwyczaj z sadownictwem i ogrodnictwem. Jednak zjawisko to już dawno wkradło się w inne dziedziny życia! Zauważyliście, że reklamy różnią się w zależności od pory roku? Zwróciliście uwagę na zróżnicowany asortyment w sklepach w poszczególnych miesiącach, a także w okresach przedświątecznych? Sezonowość ma także ogromny wpływ na… pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach!

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Użytkownicy więcej klikają na reklamy Google
Opublikowano: 13-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Czy mniejsza liczba kliknięć w linki sponsorowane oznacza zmniejszenie popularności oraz skuteczności AdWords? Niekoniecznie. Większa liczba kliknięć nie zawsze oznacza zainteresowanie ofertą. Nowe techniki pozwolą zminimalizować przypadkowe kliknięcia, a tym samym zwiększyć kliknięcia potencjalnych klientów. Kampania AdWords stawia na jakość, a nie na ilość!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Konto pod kontrolą - raporty Google AdWords
Opublikowano: 12-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

W każdej kampanii kluczową rolę odgrywa monitorowanie jej przebiegu oraz analizowanie efektów. Pozwoli to ocenić skuteczność prowadzonych działań oraz wprowadzić ewentualne zmiany. AdWords daje w tym zakresie wiele możliwości raportowania – statystyki skuteczności słowa kluczowego, adresu URL, typu reklamy, kampanii, zasięgu, częstotliwości i znacznie więcej!

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Reklama warta kliknięcia, koszt wart reklamy - warunki płatności w kampanii AdWords.
Opublikowano: 05-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

By zyskać na kampanii reklamowej, najpierw trzeba w nią zainwestować pewne środki. AdWords daje możliwość swobodnego ustalania kosztów – to Ty decydujesz, ile wydasz na linki sponsorowane. Na jakiej podstawie kalkulowany jest koszt w systemie AdWords? Jak ustalić optymalny budżet kampanii zapewniający jak największą widoczność reklam? Swoimi doświadczeniami dzielimy się w poniższym artykule.

Autor
Jurek Maciej
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się