Google Analytics - Wstęp
Opublikowano: 08-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Google Analytics to praktyczne narzędzie, dzięki któremu, jako posiadacze stron internetowych, możemy pozyskać wiele praktycznych informacji dotyczących witryny. Są one użyteczne także dla webmasterów oraz specjalistów zajmujących się promowaniem stron. Raporty tworzone przez Analytics stanowią podstawę do wdrażania zmian oraz nowych koncepcji. Aż tyle w tym jednym, prostym w obsłudze narzędziu.
Zwrot z inwestycji – Google AdWords
Opublikowano: 29-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

To jedna z najistotniejszych kwestii, których pominąć się nie da: ile będzie kosztowała dobra reklama w Internecie? Zanim padnie określona kwota, warto zaznajomić się z tym, w jaki sposób działają linki sponsorowane i w jak można wykorzystać ich potencjał. I przekonać się, że im lepsza reklama, tym cena za nią może okazać się niższa. Jak to możliwe? Wie to Google AdWords.
Wykluczanie niewykluczone – dopasowanie wykluczające w Google AdWords
Opublikowano: 15-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Wyświetlenia to dopiero połowa sukcesu - liczą się jeszcze kliknięcia, a o nie zawalczyć nieco trudniej. Długa lista fraz z pewnością okaże się przydatna, ale warto czasem zastanowić się na sensem umieszczania całego ciągu wyrażeń. Model dopasowania wykluczającego proponowany przez Google AdWords pozwala na wybór najbardziej trafnych określeń. Jak skorzystać z tego narzędzia?
Czy to działa? Badanie skuteczności reklam AdWords
Opublikowano: 08-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Zalety korzystania z reklam AdWords znamy, ale pojawia się pytanie: czy to rzeczywiście działa? Aby na nie odpowiedzieć, należy zwrócić uwagę na bardzo istotny czynnik biorący udział w procesie promocji: trafność. Polega ona na umiejętnym dopasowaniu słów kluczowych, a także ciekawie skomponowanym tekście. Im bardziej przemyślana strategia, tym skuteczniejsze jej działanie.
Słowa kluczowe docelowo najtrafniejsze
Opublikowano: 01-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Kampania AdWords umożliwia takie wykorzystanie słów kluczowych, które pozwoli uzyskać nam jak najkorzystniejszy efekt reklamowania w Sieci. Możliwe jest takie ich łączenie, które pozwoli na wyświetlanie banerów zarówno w sieciach partnerskich, jak i całej sieci wyszukiwania. Dowiedz się, jakie to połączenia oraz co możesz zyskać dzięki przemyślanej strategii.
Zwabić klienta na linku sponsorowanym
Opublikowano: 25-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Jak skłonić Internautę do tego, aby kliknął w nasz link? Sposobów istnieje sporo. Jednym z nich jest odpowiednie zarządzanie słowami kluczowymi. Właściwe podejście do doboru fraz skończy się sukcesem - ważne jednak, aby poświęcić na to dłuższą chwilę. Podpowiadamy, jak zarządzać słowami kluczowymi, a także wskazujemy, kiedy warto je uogólniać, a kiedy poszerzać.
Napiszą o tobie w gazecie... – kampania AdWords w tradycyjnych mediach
Opublikowano: 18-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

AdWords w radiu lub gazecie? A dlaczego nie? W możliwości takiej można już korzystać w Stanach Zjednoczonych co oznacza, że niebawem taka opcja pojawi się również w Polsce. Obecność reklamy w kilku mediach nie tylko zwiększa rozpoznawalność, ale pozwala dostrzec do większej liczby klientów, a także sprzyja różnorodności przekazu. Do tego pozostają też wszystkie korzyści AdWords.
Kręć video z Google – c.d.
Opublikowano: 11-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Integracja reklam video z cała kampanią AdWords jest możliwa i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Zanim jednak skorzystamy z tej możliwości, powinniśmy sprawdzić, jakimi wskazówkami się kierować, aby stworzyć przekaz, który przyciąga uwagę i jest zgodny z wytycznymi. Istnieje kilka obostrzeń, o których warto pamiętać podczas tworzenia kampanii.
Spot na życzenie – reklamy video w kampanii Google AdWords
Opublikowano: 04-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Dobrze, jeśli komunikat trafia do odbiorcy. Jeszcze lepiej, gdy okazuje się on atrakcyjny i angażujący. Kampania AdWords okaże się jeszcze skuteczniejsza, jeśli wykorzystamy potencjał tkwiący w reklamach video. Siła takiego rozwiązania? Baner pojawia się na życzenie, a zatem w momencie wpisywania wyrażenia kluczowego - zawarty w nim adres URL bez problemu odsyła na daną stronę.
Migająca kolorowanka – kreowanie reklam graficznych w kampanii AdWords
Opublikowano: 28-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Teraz zyskasz w oczach wszystkich wzrokowców - Twoim hakiem na klientów, oprócz chwytliwego hasła, będzie też kolor. W jaki sposób przygotować kampanię, aby ta przekonała do kliknięcia, a jednocześnie nie odstraszyła swoim wyglądem? Podczas przygotowywania grafiki należy wziąć pod uwagę kilka istotnych wytycznych. Dzięki nim baner z pewnością wzbudzi zainteresowanie w użytkownikach Sieci.
Reklama AdWords – obietnica warta zaufania
Opublikowano: 21-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Kampania AdWords sprawdza się jako nośnik wielu reklam - także tych, które mają wzbudzić w odbiorcach więcej emocji niż zwykle. Mowa oczywiście o promocjach, zniżkach, upustach i innych pozytywnych elementach przekazu. Ważne jednak, aby w projektowaniu kampanii zachować pewien umiar, a także dostosować się do aktualnych wymogów. To będzie już połowa sukcesu!
Grafiki w dobrym guście – zasady Google dla reklam graficznych
Opublikowano: 16-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Poeta mawia: „idzie o to, aby było pięknie/aby było pięknie, wszystko jedno jak” - ale to nie jedyne wymogi, jakie stoją przed twórcami grafiki reklamowej. Idzie o to, aby było skutecznie. Dlatego przedstawiam pierwszą część zasad związanych z reklamami graficznymi istotnymi w prowadzeniu kampanii w Google. Oczywiście, najważniejsza jest estetyka - ale nie tylko.