Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
Zwrot z inwestycji – Google AdWords
Opublikowano: 29-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
To jedna z najistotniejszych kwestii, których pominąć się nie da: ile będzie kosztowała dobra reklama w Internecie? Zanim padnie określona kwota, warto zaznajomić się z tym, w jaki sposób działają linki sponsorowane i w jak można wykorzystać ich potencjał. I przekonać się, że im lepsza reklama, tym cena za nią może okazać się niższa. Jak to możliwe? Wie to Google AdWords.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wykluczanie niewykluczone – dopasowanie wykluczające w Google AdWords
Opublikowano: 15-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Wyświetlenia to dopiero połowa sukcesu - liczą się jeszcze kliknięcia, a o nie zawalczyć nieco trudniej. Długa lista fraz z pewnością okaże się przydatna, ale warto czasem zastanowić się na sensem umieszczania całego ciągu wyrażeń. Model dopasowania wykluczającego proponowany przez Google AdWords pozwala na wybór najbardziej trafnych określeń. Jak skorzystać z tego narzędzia?
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Czy to działa? Badanie skuteczności reklam AdWords
Opublikowano: 08-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Zalety korzystania z reklam AdWords znamy, ale pojawia się pytanie: czy to rzeczywiście działa? Aby na nie odpowiedzieć, należy zwrócić uwagę na bardzo istotny czynnik biorący udział w procesie promocji: trafność. Polega ona na umiejętnym dopasowaniu słów kluczowych, a także ciekawie skomponowanym tekście. Im bardziej przemyślana strategia, tym skuteczniejsze jej działanie.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Słowa kluczowe docelowo najtrafniejsze
Opublikowano: 01-09-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min
Kampania AdWords umożliwia takie wykorzystanie słów kluczowych, które pozwoli uzyskać nam jak najkorzystniejszy efekt reklamowania w Sieci. Możliwe jest takie ich łączenie, które pozwoli na wyświetlanie banerów zarówno w sieciach partnerskich, jak i całej sieci wyszukiwania. Dowiedz się, jakie to połączenia oraz co możesz zyskać dzięki przemyślanej strategii.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Zwabić klienta na linku sponsorowanym
Opublikowano: 25-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min
Jak skłonić Internautę do tego, aby kliknął w nasz link? Sposobów istnieje sporo. Jednym z nich jest odpowiednie zarządzanie słowami kluczowymi. Właściwe podejście do doboru fraz skończy się sukcesem - ważne jednak, aby poświęcić na to dłuższą chwilę. Podpowiadamy, jak zarządzać słowami kluczowymi, a także wskazujemy, kiedy warto je uogólniać, a kiedy poszerzać.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Napiszą o tobie w gazecie... – kampania AdWords w tradycyjnych mediach
Opublikowano: 18-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min
AdWords w radiu lub gazecie? A dlaczego nie? W możliwości takiej można już korzystać w Stanach Zjednoczonych co oznacza, że niebawem taka opcja pojawi się również w Polsce. Obecność reklamy w kilku mediach nie tylko zwiększa rozpoznawalność, ale pozwala dostrzec do większej liczby klientów, a także sprzyja różnorodności przekazu. Do tego pozostają też wszystkie korzyści AdWords.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kręć video z Google – c.d.
Opublikowano: 11-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Integracja reklam video z cała kampanią AdWords jest możliwa i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Zanim jednak skorzystamy z tej możliwości, powinniśmy sprawdzić, jakimi wskazówkami się kierować, aby stworzyć przekaz, który przyciąga uwagę i jest zgodny z wytycznymi. Istnieje kilka obostrzeń, o których warto pamiętać podczas tworzenia kampanii.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Spot na życzenie – reklamy video w kampanii Google AdWords
Opublikowano: 04-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Dobrze, jeśli komunikat trafia do odbiorcy. Jeszcze lepiej, gdy okazuje się on atrakcyjny i angażujący. Kampania AdWords okaże się jeszcze skuteczniejsza, jeśli wykorzystamy potencjał tkwiący w reklamach video. Siła takiego rozwiązania? Baner pojawia się na życzenie, a zatem w momencie wpisywania wyrażenia kluczowego - zawarty w nim adres URL bez problemu odsyła na daną stronę.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Migająca kolorowanka – kreowanie reklam graficznych w kampanii AdWords
Opublikowano: 28-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Teraz zyskasz w oczach wszystkich wzrokowców - Twoim hakiem na klientów, oprócz chwytliwego hasła, będzie też kolor. W jaki sposób przygotować kampanię, aby ta przekonała do kliknięcia, a jednocześnie nie odstraszyła swoim wyglądem? Podczas przygotowywania grafiki należy wziąć pod uwagę kilka istotnych wytycznych. Dzięki nim baner z pewnością wzbudzi zainteresowanie w użytkownikach Sieci.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama AdWords – obietnica warta zaufania
Opublikowano: 21-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min
Kampania AdWords sprawdza się jako nośnik wielu reklam - także tych, które mają wzbudzić w odbiorcach więcej emocji niż zwykle. Mowa oczywiście o promocjach, zniżkach, upustach i innych pozytywnych elementach przekazu. Ważne jednak, aby w projektowaniu kampanii zachować pewien umiar, a także dostosować się do aktualnych wymogów. To będzie już połowa sukcesu!
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Grafiki w dobrym guście – zasady Google dla reklam graficznych
Opublikowano: 16-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Poeta mawia: „idzie o to, aby było pięknie/aby było pięknie, wszystko jedno jak” - ale to nie jedyne wymogi, jakie stoją przed twórcami grafiki reklamowej. Idzie o to, aby było skutecznie. Dlatego przedstawiam pierwszą część zasad związanych z reklamami graficznymi istotnymi w prowadzeniu kampanii w Google. Oczywiście, najważniejsza jest estetyka - ale nie tylko.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Skąd przychodzą użytkownicy – Google Analytics
Opublikowano: 07-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Witryna już jest, teraz wystarczy czekać, aż ktoś ją odwiedzi... warto jednak wiedzieć, kto i dlaczego to robi. Takie informacje są bardzo cenne, ponieważ pozwalają w porę reagować na zmiany, a także dopasowywać zawartość strony do potrzeb klientów. W tym pomoże niezastąpiony Google Analytics - narzędzie do analizowania, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Twojej strony.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
1.00 - (3 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się