Wyższy standard skuteczności
Blog

Linki sponsorowane

Wybierz dziedzinę
Kilka odpowiedzi w kwestii linków - cz. 1
Opublikowano: 26-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:20 min
Po to właśnie jesteśmy - aby nie tylko działać, ale także rzeczowo informować o kwestiach związanych ze skutecznym promowaniem firmy w Sieci. Nie bez powodu jesteśmy przecież ekspertami. Zachęcamy do przeczytania pierwszej części naszego cyklu, w której wskazujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kampanii AdWords oraz linków reklamowych.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kilka odpowiedzi w kwestii linków - cz. 2
Opublikowano: 26-02-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Oto kolejna część cyklu, w którym odpowiadamy na pytania nurtujące tych, którzy chcą promować się w Sieci i robić to skutecznie. Dziś poświęcimy kilka słów na kwestie związane z linkami - a mianowicie temu, na jakie frazy mogą się wyświetlać oraz od czego to zależy? Dowiemy się również, dlaczego umiejętne dopasowanie wyrażenia jest tak kluczowe dla kampanii AdWords.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Jak Internet zmienia prasę
Opublikowano: 26-01-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Już od dawna nie jest tajemnicą, że Internet zmienia otaczającą nas rzeczywistość. Za jego sprawą myślimy i działamy inaczej, dostrzegamy inne zjawiska, inaczej je też odbieramy. Czasem jednak za bardzo wkracza w nasze życie, doprowadzając do sytuacji, jaka miała miejsce w przytoczonym przez nas przykładzie. Śmiać się czy może głębiej nad tym zastanowić?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Nowości w Google AdWords
Opublikowano: 11-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
AdWords daje nam do dyspozycji mnóstwo przeróżnych narzędzi, dzięki którym jesteśmy w stanie przygotować kampanię skrojoną na miarę każdych potrzeb. Obecnie do dyspozycji otrzymujemy jeszcze więcej możliwości. Analiza słów kluczowych z wyszukiwarki oraz czytelne dane modułu wyszukiwania to najnowsze sposoby na prowadzenie jeszcze efektywniejszych prac.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kontekstowo znaczy trafnie
Opublikowano: 02-12-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Google daje reklamodawcom mnóstwo możliwości, aby skutecznie promować się w Sieci. Mowa m.in. o AdWords, a jedną z możliwości w ramach tego narzędzia jest reklama kontekstowa. Polega ona głównie na zamieszczaniu linków sponsorowanych na stronach innych niż te, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania. O korzyściach dowiesz się w przygotowanym artykule.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Od linku do zakupu
Opublikowano: 18-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Co, gdy dobrze skalibrowana kampania nie przynosi zadowalających efektów? Szkopuł tkwi w tym, czego nie widać - a mianowicie procesie zakupowym. Między kliknięciem w link a dokonaniem zakupów istnieje przestrzeń, w której podejmowanych jest cały szereg decyzji. Brak efektu w postaci sprzedanego produktu nie musi oznaczać porażki, czasem wręcz przeciwnie.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Twoja fraza? Twoje prawo!
Opublikowano: 14-11-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Nieuczciwe praktyki reklamowe w Internecie są dość powszechne i niestety nie można pozbyć się ich zupełnie. Jednak Google dzielnie walczy z takim marketingiem, zastrzegając sobie prawo do odrzucania tych reklam, które nie są zgodne z ustalonymi standardami sieciowymi. Zamiast więc brać odwet i mścić się na firmie, która do woli używa Twoich znaków towarowych, lepiej zgłosić sprawę do Google.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
O raportach Google AdWords raz jeszcze
Opublikowano: 27-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Zastanawiasz się, czy Twoja reklama jest widoczna? Zawsze możesz liczyć na szczegółowy raport przygotowany przez menedżera. Na jego podstawie można łatwo i szybko ocenić, czy kampania linków sponsorowanych przynosi zamierzony efekt. Zawiera nie tylko ogólne informacje, ale także szczegółowe dane wskazujące na skuteczność reklamy, adresu URL czy zasięg linku.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Płacisz za kliknięcie - płacisz za klienta
Opublikowano: 24-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Za co płacimy, decydują się na linki sponsorowane? Za kliknięcie. To proste wyjaśnienie kryje za sobą cały szereg udogodnień, dzięki którym Google AdWords stało się tak rewolucyjnym rozwiązaniem. Opcja CPC (Cost per click) pozwala płacić za reklamę, która jest klikana - i za nic więcej. To znacznie bardziej konkurencyjne rozwiązanie dla reklamy, niż np. spot w telewizji czy komunikat w radiu.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Google Analytics – obserwacja kampanii Google AdWords
Opublikowano: 23-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Google Analytics to praktyczne narzędzie, które umożliwia śledzenie kampanii linków sponsorowanych. Pozwala na pełną kontrolę podejmowanych działań, a także oddziaływania słów kluczowych. Dzięki niemu wiesz, czy kampania funkcjonuje prawidłowo, a także czy klienci chętnie klikają w linki. Wszystko obrazują dane liczbowe skrupulatnie gromadzone przez Analytics.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Google Analytics - instalacja
Opublikowano: 13-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
Google Analytics to praktyczne narzędzie służące do analizowania statystyk stron internetowych, które do bezpłatnego użytku zostało przekazane już w 2005 roku. Ułatwia generowanie raportów, uzyskiwanie informacji o ruchu na stronie, a także zbieranie niezliczonych ilości danych. Nie da się zaprzeczyć, że jest pożytecznym rozwiązaniem dla każdego posiadacza strony www. Podpowiadamy, jak je zainstalować.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Google Analytics - Wstęp
Opublikowano: 08-10-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min
Google Analytics to praktyczne narzędzie, dzięki któremu, jako posiadacze stron internetowych, możemy pozyskać wiele praktycznych informacji dotyczących witryny. Są one użyteczne także dla webmasterów oraz specjalistów zajmujących się promowaniem stron. Raporty tworzone przez Analytics stanowią podstawę do wdrażania zmian oraz nowych koncepcji. Aż tyle w tym jednym, prostym w obsłudze narzędziu.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się