Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Podobno dla Europejczyków Internet jest ważniejszy od pralek i samochodów (badanie YouGov). Co więcej, dla mężczyzn Internet jest ponoć ważniejszy od seksu. Dla 77 procent konsumentów dzień bez Internetu jest dniem straconym.
Dla porównania warto dodać, że bez pralki mogłoby żyć 61 procent badanych, a bez samochodu – 54 procent. W innym badaniu (Break Media) 26 procent ankietowanych mężczyzn stwierdziło, że woli oglądać w Internecie erotyczne filmiki niż uwodzić kobiety w realu.
Łącząc te dane z fenomenem portali społecznościowych, popularnością sieciowych zakupów i boomem na reklamę internetową można zauważyć, że to, co było narzędziem stało się determinantą zjawisk społecznych. Ani marketing, ani korespondencyjne przyjaźnie, ani flirty nie wyglądają już tak samo.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: