Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Młodzież oraz studenci najbardziej skorzy są zaufać reklamom, jakie spotykają w Internecie, w tym głównie na forach i portalach społecznościowych. Duży wpływ mają także reklamy widziane w telewizji czy w kinie. Korzystnie oceniają również billboardy, z jakimi spotykają się na ulicach.
Grupa określana jako młodzi dorośli, czyli w przedziale wiekowym 25-34 lat, najchętniej korzysta z informacji zawartych na stronach producentów, które uważa za najbardziej wiarygodne. Ogromną skuteczność mają także polecenia od znajomych.
W przypadku dorosłych w wieku 35-44 lat wzrasta zaufanie do reklam video, jakie można spotkać w Internecie. Nadal chętnie korzystają także ze stron producentów, na których można znaleźć najbardziej szczegółowe informacje.
Osoby w wieku dojrzałym, czyli pomiędzy 45 a 55 rokiem życia, kierują swoją uwagę głównie na reklamy zamieszczone w prasie, a także programy telewizyjne, które zawierają lokowanie produktów. Po 55 roku życia zaufanie budzą już najczęściej tylko reklamy, jakie można spotkać w gazetach.
Młodzi mają więc o wiele większe zaufanie do informacji, do jakich mają dostęp za pomocą nowoczesnych technologii. Produkt oferowany przez Internet ma największe szanse na popularność u tej grupy wiekowej. Osoby pracujące i zakładające rodziny przykładają większą wagę do konkretnych, wartościowych informacji o produkcie, dlatego w ich przypadku największą skutecznością odznaczają się teksty zamieszczone na internetowych stronach producentów. W osobach starszych elektroniczne przekazy nie budzą zaufania, dlatego chętniej oglądają reklamy, na jakie natykają się w bardziej tradycyjnych źródłach.
Dzięki przeprowadzonym badaniom reklamodawcy mogą zwiększyć skuteczność promocyjnych materiałów, kierując je za pomocą najchętniej wybieranych nośników do konkretnej grupy docelowej. Takie działania mogą znacząco wpłynąć na sprzedaż oraz zainteresowanie danym produktem, dlatego warto szerzej zainteresować się tym tematem.
Źródło: socialpress.pl
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: