Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 01.04.2015

Kto ufa reklamom w Internecie?

Młodzież oraz studenci najbardziej skorzy są zaufać reklamom, jakie spotykają w Internecie, w tym głównie na forach i portalach społecznościowych. Duży wpływ mają także reklamy widziane w telewizji czy w kinie. Korzystnie oceniają również billboardy, z jakimi spotykają się na ulicach.

 

Grupa określana jako młodzi dorośli, czyli w przedziale wiekowym 25-34 lat, najchętniej korzysta z informacji zawartych na stronach producentów, które uważa za najbardziej wiarygodne. Ogromną skuteczność mają także polecenia od znajomych.

 

W przypadku dorosłych w wieku 35-44 lat wzrasta zaufanie do reklam video, jakie można spotkać w Internecie. Nadal chętnie korzystają także ze stron producentów, na których można znaleźć najbardziej szczegółowe informacje.

 

Osoby w wieku dojrzałym, czyli pomiędzy 45 a 55 rokiem życia, kierują swoją uwagę głównie na reklamy zamieszczone w prasie, a także programy telewizyjne, które zawierają lokowanie produktów. Po 55 roku życia zaufanie budzą już najczęściej tylko reklamy, jakie można spotkać w gazetach.

 

Młodzi mają więc o wiele większe zaufanie do informacji, do jakich mają dostęp za pomocą nowoczesnych technologii. Produkt oferowany przez Internet ma największe szanse na popularność u tej grupy wiekowej. Osoby pracujące i zakładające rodziny przykładają większą wagę do konkretnych, wartościowych informacji o produkcie, dlatego w ich przypadku największą skutecznością odznaczają się teksty zamieszczone na internetowych stronach producentów. W osobach starszych elektroniczne przekazy nie budzą zaufania, dlatego chętniej oglądają reklamy, na jakie natykają się w bardziej tradycyjnych źródłach.

 

Dzięki przeprowadzonym badaniom reklamodawcy mogą zwiększyć skuteczność promocyjnych materiałów, kierując je za pomocą najchętniej wybieranych nośników do konkretnej grupy docelowej. Takie działania mogą znacząco wpłynąć na sprzedaż oraz zainteresowanie danym produktem, dlatego warto szerzej zainteresować się tym tematem.

 

Źródło: socialpress.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55