Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Google to przestrzeń możliwości – możemy korzystać z licznych narzędzi, nie tylko wyszukiwarki. Kampanię reklamową Google AdWords można prowadzić w witrynach wyszukiwania i informacyjnych, w określonych serwisach www, na blogach – wszystko po to, by reklamodawca jeszcze trafniej docierał do grupy docelowej i by treść linku była idealnie zgodna z zainteresowaniami i potrzebami użytkownika.
Zamieszczanie linków sponsorowanych na stronach innych niż wyniki wyszukiwania, nosi miano reklamy kontekstowej. By jakakolwiek grupa reklam zyskała ten status, wystarczy umiejętnie kierować ją na miejsca docelowe. System AdWords umożliwia wybór witryny, w której chcemy wyświetlać nasz link. Kryterium dopasowywania może być także słowo kluczowe.
Jakie to daje korzyści? Przekaz reklamowy maksymalnie treściwy i sensownie adresowany: wśród informacji związanych tematycznie i widocznych dla osób, które świadomie i intencjonalnie ich poszukują.
Popularność takich kampanii rośnie: nieograniczona liczba serwisów internetowych pozwala każdemu reklamodawcy znaleźć przestrzeń dogodną dla niego.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: