Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:15 min Ikona 09.06.2009

Kogo nie stać na oszczędzanie

Każdego stać na oszczędzanie, ale przedsiębiorców z pewnością nie stać na oszczędzanie… na reklamach – tak wynika z badań przeprowadzonych przez Ad-ology Research. Zmniejszenie liczby reklam ma fatalny oddźwięk wizerunkowy i marketingowy: przekłada się na spadek zaufania konsumentów.

Dla przykładu: bank zmniejszający aktywność reklamową jest posądzany przez 48% swoich klientów o trudna sytuację, a przez 12% – o zniknięcie z rynku!

W przypadku tak newralgicznych usług, jakimi są usługi bankowo-finansowe przypuszczenie, że bank przeżywa trudności może spowodować niepożądane zachowania, na przykład w postaci wycofywania środków. To z kolei może przynieść efekt w postaci samospełniającej się przepowiedni.

I odwrotnie, gdy w kryzysowych czasach bank nie szczędzi środków na kampanie reklamowe, klienci aktualni i potencjalni nabierają przekonania, że mają do czynienia z dobrze prosperującą instytucją.

Podobną zależność obserwuje się w przypadku zwykłych sklepów. Jeżeli jakiś ogranicza dotychczasową strategię i słabiej zaznacza się w świadomości grupy docelowej, dla 56% klientów oznacza to słabszą kondycję sklepu, a dla 15% – bardzo złą, wręcz krytyczną.

Z kolei inwestowanie w promocję powoduje, że 47% konsumentów uważa reklamujący się sklep za zaangażowany w swoją działalność, 30% – za konkurencyjny, a 7% – za dobrze prosperujący. W tym wypadku to wydawanie pozwala więc zyskać.

Źródło: Dziennik Internautów

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55