Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 25.02.2010

Kluczowe mapy w Google

Od momentu dostępu polskich internautów do narzędzia opartego na mapach Google – Centrum Firm Lokalnych, jeszcze łatwiej firmy mogą dotrzeć do internauty i jednocześnie ich potencjalnego klienta. Właściciele firm dzięki mapom Google mogą zamieścić dodatkowe informacje w wyszukiwarce na temat swojej działalności, aby być jeszcze łatwiej wyszukanym oraz zauważalnym. Oprócz samej nazwy firmy możemy wprowadzić takie informacje jak: godziny otwarcia naszej siedziby, zakres usług, formy płatności oraz atrakcyjne zdjęcia lub filmy. Obok nazwy firmy znajduje się duża mapa z pozaznaczanymi czerwonymi szpilkami wskazującymi lokalizację firmy.

Mapy w zależności od stopnia popularności frazy mogą przybrać formaty: widoku jednej firmy, trzech firm lub dziesięciu firm.
Aby firma znalazła się na Mapach Google, najpierw musi zostać dodana do Centrum Firm Lokalnych. Można to zrobić na dwa sposoby: ręcznie, kiedy właściciel firmy osobiście umieszcza wpis o swojej działalności lub automatycznie, kiedy firma została dodana z innego źródła, np. z
informacji opartych na danych w Panoramie Firm.

O wysokiej pozycji wpisu na Mapach Google decyduje kilka czynników. Głównie jest to odpowiednio przygotowany opis firmy, czyli: nazwa firmy
wraz z streszczeniem oferty oraz z zawartymi wyrażeniami kluczowymi. Istotne są również kategorie, do których jest przyporządkowana firma
(każda może być przyporządkowana do pięciu kategorii stanowiących dla niej jednocześnie newralgiczne słowa kluczowe). Kolejnym czynnikiem jest fizyczna lokalizacja firmy – położenie blisko centrum miasta, w powiązaniu, z którym chcemy się wyświetlać, ma dobry wpływ na pozycję w
wynikach.
Klientom Mapy Google służą do szybkiego wyszukiwania wskazówek dojazdu oraz adresów, więc warto być widocznym i sprawić aby droga do naszej siedziby była prosta i jeszcze łatwiejsza do odnalezienia.

Mapy Google

Źródła: Biblioteczka Komputer Świata „Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu.” nr 04/2009

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55