Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 23.04.2009

Klucz do bogactwa

Klucz do bogactwa Dla poprawienia sobie samopoczucia: 66% Amerykanów twierdzi, że twórcy i nadawcy reklamy są częściowo winowajcami kryzysu, bo… wykreowali potrzeby i skusili konsumentów do zakupu. Ta spychologia ma drugie dno – odbiorcy sami przyznają się do dużej podatności na przekaz reklamowy. Reklamodawca nie ma powodu, by się tym martwić 🙂 Idzie przecież o to, by to rozsądnie i dla obustronnej satysfakcji wykorzystać. W dorocznym badaniu Internet Ad Barometer przepytano 300 globalnie znanych firm o to, jakimi kanałami reklamowymi będą docierać do klientów – w czasie kryzysu właśnie.

W odpowiedzi 37% ankietowanych zadeklarowało, że budżety reklamowe dotąd lokowane w TV przeniesione będą do Internetu. Z gazet na rzecz Sieci zrezygnuje 32% reklamodawców, a z magazynów – 46%.

Niemal połowa badanych reprezentujących znane marki wskazuje również, że Internet jest zasadniczym elementem strategii promocyjno-marketingowych. Zwiększa się także nakład na kampanię linków sponsorowanych – 64% spośród najlepszych graczy na rynku inwestuje więcej w reklamę w płatnych wynikach wyszukiwania.

Trudne czasy mobilizują do przewartościowań i nacisku na efektywność promocji. Internet to przystań na trudne czasy – i niezły start w lepsze!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55