Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Dla poprawienia sobie samopoczucia: 66% Amerykanów twierdzi, że twórcy i nadawcy reklamy są częściowo winowajcami kryzysu, bo… wykreowali potrzeby i skusili konsumentów do zakupu. Ta spychologia ma drugie dno – odbiorcy sami przyznają się do dużej podatności na przekaz reklamowy. Reklamodawca nie ma powodu, by się tym martwić 🙂 Idzie przecież o to, by to rozsądnie i dla obustronnej satysfakcji wykorzystać. W dorocznym badaniu Internet Ad Barometer przepytano 300 globalnie znanych firm o to, jakimi kanałami reklamowymi będą docierać do klientów – w czasie kryzysu właśnie.
W odpowiedzi 37% ankietowanych zadeklarowało, że budżety reklamowe dotąd lokowane w TV przeniesione będą do Internetu. Z gazet na rzecz Sieci zrezygnuje 32% reklamodawców, a z magazynów – 46%.
Niemal połowa badanych reprezentujących znane marki wskazuje również, że Internet jest zasadniczym elementem strategii promocyjno-marketingowych. Zwiększa się także nakład na kampanię linków sponsorowanych – 64% spośród najlepszych graczy na rynku inwestuje więcej w reklamę w płatnych wynikach wyszukiwania.
Trudne czasy mobilizują do przewartościowań i nacisku na efektywność promocji. Internet to przystań na trudne czasy – i niezły start w lepsze!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: