Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 15.03.2011

Klient tuż za rogiem

Czy można prowadzić kampanie reklamową w wyszukiwarce, nie posiadając własnej strony www? Oczywiście, że można. „Kliknij, aby połączyć” – tryb kampania AdWords na iPhony i inne urządzenia przenośne wyposażone w przeglądarkę internetową z pełną funkcjonalnością – umożliwiają takie cuda. Czyli bez strony można promować firmę w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli do tego wszystkiego doda się jeszcze czterokrotny wzrost liczby zapytań do Google kierowany ze strony telefonów komórkowych mamy wniosek jasny – nie prowadzenie kampanii reklamowych kierowanych na urządzenia przenośne z przeglądarką o pełnej funkcjonalności to błąd. Dla wyjaśnienie – przeglądarka o pełnej funkcjonalności obsługuje standardowe strony internetowe pisane w języku HTML, jak również wyświetla w wynikach Google – reklamy AdWords.

Boom na iPhony, iPody i całą plejadę smartfonów doprowadził do wzrostu zainteresowań reklamodawców wyszukiwaniami mobilnymi. Idealnie będzie, gdy w momencie zaistnienia potrzeby u klienta, poświadczonej wpisaniem zapytania do Google, w podręcznym komputerze (zwanej potocznie komórką) wyświetla się mapka ulicy, na której znajduje się użytkownik wraz z informacjami, kto, gdzie, jak i za ile – zaspokoi potrzebę internauty. Augmented reality w formie czystej – to najbliższa przyszłość wyszukiwań w Google.

Zatem już teraz trzeba doceniać internautę mobilnego. Warto poza kampaniami na strony wyszukiwania, strony kontekstowe wzmocnione remarketingiem tworzyć kampanie na urządzenia przenośne. Reklam na stronach wyników w urządzeniach przenośnych jest mniej – pięć a nie dziesięć czy jedenaście, jak ma to miejsce na stronach Google wyświetlanych w komputerach stacjonarnych czy laptopach. Inaczej wygląda również struktura mobilnych linków sponsorowanych, są po prostu krótsze. Z doświadczenia wiem również, że takie reklamy osiągają solidny CTR, czyli wysoką liczbę kliknięć w reklamę.

Kierując się w stronę puenty: reklamodawcy, doceniajcie internautę mobilnego, to przyszłość wyszukiwań. I to bardzo bliska.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55