Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 03.12.2008

Klient na celowniku

Wiedzą, co lubimy oglądać, jaka reklama może nas zachęcić, co przyciągnie naszą uwagę…. Cudotwórcy reklamy? Nie, twórcy reklamy behawioralnej.

Ta odmiana reklamy ma z założenia trafiać do tych odbiorców, którzy zostali uznani za idealny target przekazu na podstawie swojego zachowania w Internecie i preferencji odnośnie oglądanych stron. Jak można namierzyć takich użytkowników? Temu służą pliki cookies – programy rejestrujące to, co robimy w Sieci. Dzięki zebranym informacjom można personalizować koszyk zakupowy, obsługę logowania w serwisach. W efekcie – miłośniczka ciuchów zobaczy reklamę ubrań według najnowszych trendów, a pasjonat samochodów – super oferty na nowe auta albo reklamę magazynów motoryzacyjnych.

Według osób prowadzących takie kampanie, wyróżnia je niesamowita skuteczność i procent pozytywnej reakcji użytkowników – w końcu mają to, czego chcą.

Można powiedzieć, że jest to jeden z trafniejszych sposobów na pozyskanie zainteresowania konsumentów. Z drugiej jednak strony – czy badania oparte na donosach z plików cookies są rzeczywiście tak miarodajne? Czy fakt, iż odwiedzam regularnie na przykład serwisy na temat urody, mody i gotowania – sprawi, że natychmiast kupię reklamowany mi krem, buty albo książkę kucharską? Niekoniecznie, czasem i w sieci uprawiamy tzw. windowshoping – oglądanie zamiast kupowania.

Za to jeśli użytkownik sam się domaga jakichś treści, wpisując zapytanie – podanie mu oferty na tacy jest jak najbardziej strzałem w pierwszą dziesiątkę (najlepiej, jeśli to pierwsza dziesiątka wyników;) )

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55