Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 09.02.2017

Kalorie spalone dla Sunrise Dzieciom

Kolejny raz drużyna Sunrise Dzieciom pokazała, że można na nią liczyć nie tylko w zakresie pozycjonowania. Specjaliści od wygodnego umoszczenia się na fotelach, mistrzowscy operatorzy klawiatur i niezwyciężeni klikacze myszek poderwali się i szturmem ruszyli biegać, skakać, jeździć na rowerach. Wszystko po to, by wycisnąć … jak najwięcej od Zarządu. Tak, tak, dokładnie!

W rywalizacji „Wytapiamy złoto ze spalonych kalorii” drużyna Sunrise Dzieciom dawała z siebie wszystko, by zgubić jak najwięcej kalorii. O tytuł najbardziej zaciętego utracjusza zawalczyli Panowie i Panie. Finisz nabrał jednak rumieńców prawdziwej męskiej rywalizacji. Oklaski, nagrody i przejście w chwale i sławie po czerwonym dywanie należą się:

Maciejowi z Działu Realizacji AdWords z wynikiem 23 547 kcal, który zawstydził wszystkich i wywołał osobiste moje wyrzuty sumienia po zjedzeniu czekoladowego cukierka.

Kamilowi z Działu Pozycjonowania, który wycisnął 22 493 kcal.

Sebastianowi z Działu Pozycjonowania, który spalił równie szokujące 20 715 kcal.

W trakcie rywalizacji ujawnił się też pacemaker. Ukrytym pomocnikiem na trasie okazał się Miron, który wzorowo wypełnił honorową rolę wykręcając na rowerze 22806 kcal.

Dzięki Wam wszystkim każda kaloria zamieniona zostanie teraz przez Zarząd zgodnie z obietnicą na złotówki. Na tym nie koniec! Teraz wszyscy ciężko pracują umysłowo. W końcu takie pieniądze trzeba wydać, żeby zorganizować najfajniejszy event dla dzieciaków. Wobec tego… ciąg dalszy nastąpi.

Więcej?

Zobacz, co to znaczy Sunrise Dzieciom oraz jak zbieraliśmy kilometry w poprzednich edycjach

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55