Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
We believe in change – hasło Baracka Obamy przychodzi na myśl dziś, gdy podekscytowani testujemy nową wyszukiwarkę Google. Jeszcze w fazie testów, jeszcze pre-beta, lecz widać już pierwsze zmiany na jeszcze lepsze. Przy okazji – ukłony w stronę giganta wyszukiwania – konkurencja ledwo majaczy na horyzoncie (wprowadzony z końcem lipca Bing, rozpoczęcie współpracy pomiędzy Microsoft i Yahoo) a Google Inc. już wprowadza innowacje. Nowa wyszukiwarka nosi roboczą nazwę Caffeine, ma być szybsza, dokładniejsza i bardziej kompleksowa.
Jeszcze niewiele można powiedzieć o Google Caffeine, wiemy jednak, że dobrą wyszukiwarkę można poznać po tym, jak szybko indeksuje i zwraca nowe informacje na stronach. Z naszych pierwszych testów wynika, że Google Caffeine w aspekcie aktualności pokazuje ogromną siłę.
Google Caffeine jest jeszcze bardziej nakierowana na słowa kluczowe, co dla firm, które opierają swoją promocję na marketingu w wyszukiwarkach internetowych może w niedługim czasie oznaczać konieczność wprowadzenia zmian w strategiach promocji. Jeszcze szybsza aktualizacja stron i ich indeksowania okaże się błogosławieństwem dla tych firm, które mocno koncentrują się na pozycjonowaniu i dbają o ten aspekt marketingu. Profesjonalna praca nad stroną będzie szybciej przynosiła owoce w postaci wyższych miejsc w wyszukiwarce. Nowa wyszukiwarka może znacznie zmienić dzisiejszy układ konkurencji na pierwszych stronach wyszukiwań.
Kilka łyków czarnej kawy, dawka kofeiny i… pracę nad lepszymi pozycjami uzyskiwanymi jeszcze szybciej czas zacząć 🙂
Wszystkich zapraszamy na kawę z ekspresu do Google…
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: