Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 13.08.2009

Jeszcze wyżej, jeszcze szybciej

We believe in change – hasło Baracka Obamy przychodzi na myśl dziś, gdy podekscytowani testujemy nową wyszukiwarkę Google. Jeszcze w fazie testów, jeszcze pre-beta, lecz widać już pierwsze zmiany na jeszcze lepsze. Przy okazji – ukłony w stronę giganta wyszukiwania – konkurencja ledwo majaczy na horyzoncie (wprowadzony z końcem lipca Bing, rozpoczęcie współpracy pomiędzy Microsoft i Yahoo) a Google Inc. już wprowadza innowacje. Nowa wyszukiwarka nosi roboczą nazwę Caffeine, ma być szybsza, dokładniejsza i bardziej kompleksowa.

Jeszcze niewiele można powiedzieć o Google Caffeine, wiemy jednak, że dobrą wyszukiwarkę można poznać po tym, jak szybko indeksuje i zwraca nowe informacje na stronach. Z naszych pierwszych testów wynika, że Google Caffeine w aspekcie aktualności pokazuje ogromną siłę.

Co to oznacza dla firm?
Google Caffeine jest jeszcze bardziej nakierowana na słowa kluczowe, co dla firm, które opierają swoją promocję na marketingu w wyszukiwarkach internetowych może w niedługim czasie oznaczać konieczność wprowadzenia zmian w strategiach promocji. Jeszcze szybsza aktualizacja stron i ich indeksowania okaże się błogosławieństwem dla tych firm, które mocno koncentrują się na pozycjonowaniu i dbają o ten aspekt marketingu. Profesjonalna praca nad stroną będzie szybciej przynosiła owoce w postaci wyższych miejsc w wyszukiwarce. Nowa wyszukiwarka może znacznie zmienić dzisiejszy układ konkurencji na pierwszych stronach wyszukiwań.

Kilka łyków czarnej kawy, dawka kofeiny i… pracę nad lepszymi pozycjami uzyskiwanymi jeszcze szybciej czas zacząć 🙂

Wszystkich zapraszamy na kawę z ekspresu do Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak szukać tematów na blog w wyszukiwarce Ikona 7:25 min 03.03.2023

Jak szukać tematów na blog w wyszukiwarce

Prowadzisz na swojej stronie blog, który nie generuje widoczności i ruchu? Twoja witryna zawiera już wiele wpisów, ale część z nich jest niektualna, a Ty dawno nie dodałeś nic nowego? A może dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem, ale nie wiesz, jakie tematy warto poruszyć, aby były poczytne i przynosiły wartościowy ruch na stronę? Jeśli tak – ten wpis jest dla Ciebie! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak „robić” Zakupy Google – praktyczny poradnik Ikona 5:55 min 01.03.2023

Jak „robić” Zakupy Google – praktyczny poradnik

Zakupy Google, czyli Google Shopping funkcjonują w Polsce od 10 lat, a mimo to świadomość na temat tej usługi wśród właścicieli firm jest wciąż niewielka. Czym właściwie są Zakupy Google i dlaczego warto z nich korzystać w ramach reklamowania sklepu w wyszukiwarce? Tego dowiesz się z mojego artykułu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 4

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zmiana domeny – jak zmienić domenę i nie stracić na SEO? Ikona 6:40 min 28.02.2023

Zmiana domeny – jak zmienić domenę i nie stracić na SEO?

Zmiana domeny internetowej w kontekście pozycjonowania to bardzo duże zagrożenie. Źle zaplanowany i przeprowadzony proces może przekreślić dotychczasowe działania na rzecz wzmocnienie widoczności strony w wyszukiwarce. Jak uchronić się przed negatywnymi skutkami zmiany domeny? Jak ochronić SEO na stronie i przeprowadzić prawidłowo migrację? O tym przeczytasz w tekście. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55