Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:15 min Ikona 22.10.2010

Jeszcze więcej szczegółów o linkach do Twojej witryny

Dzięki ostatniej aktualizacji w Narzędziach dla Webmasterów Google mamy możliwość czerpania jeszcze bardziej szczegółowych informacji o linkach przychodzących do naszej witryny, co jest bardzo wartościową informacją w pozycjonowaniu.

Dane o linkach znajdują się w zakładce Linki do Twojej  witryny w sekcji Twoja witryna w sieci i  podzielone są na 3 grupy:

– Źródła największej liczby linków,
– Jak wyglądają linki do Twoich danych,

– Treść najczęściej wskazywana przez linki.

Źródła największej liczby linków wskazane są domeny, z których, jak sama nazwa wskazuje, pochodzi największa liczba linków. Po kliknięciu w „Więcej” widzimy listę najważniejszych domen wraz z liczbą linków z danej domeny, a także liczbę podstron serwisu, do których te linki prowadzą. Te zaś możemy podejrzeć po kliknięciu w nazwę domeny.

Część Treść najczęściej wskazywana przez linki  zawiera strony serwisu wskazywane przez linki z innych domen plus dodatkowo w dwóch kolumnach: liczbę linków kierujących do nich i liczbę domen źródłowych. Warte uwagi jest to, że podawane liczby uwzględniają również strony przekierowane na te z listy za pomocą kodu 301 lub 302.

Ostatnia część Jak wyglądają linki do Twoich danych to po prostu tekst zakotwiczenia linków do do danej witryny.

Aktualizacja tej sekcji Narzędzi dla Webmasterów Google z pewnością ułatwi analizę linków przychodzących do skonfigurowanej witryny, a pozycjonowanie strony internetowej, dzięki pełnym i precyzyjnym danym, będzie jeszcze efektywniejsze.

Źródło: GoogleWebmasterCentral

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55