Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Dzięki ostatniej aktualizacji w Narzędziach dla Webmasterów Google mamy możliwość czerpania jeszcze bardziej szczegółowych informacji o linkach przychodzących do naszej witryny, co jest bardzo wartościową informacją w pozycjonowaniu.
Dane o linkach znajdują się w zakładce Linki do Twojej witryny w sekcji Twoja witryna w sieci i podzielone są na 3 grupy:
– Treść najczęściej wskazywana przez linki.
Źródła największej liczby linków wskazane są domeny, z których, jak sama nazwa wskazuje, pochodzi największa liczba linków. Po kliknięciu w „Więcej” widzimy listę najważniejszych domen wraz z liczbą linków z danej domeny, a także liczbę podstron serwisu, do których te linki prowadzą. Te zaś możemy podejrzeć po kliknięciu w nazwę domeny.
Część Treść najczęściej wskazywana przez linki zawiera strony serwisu wskazywane przez linki z innych domen plus dodatkowo w dwóch kolumnach: liczbę linków kierujących do nich i liczbę domen źródłowych. Warte uwagi jest to, że podawane liczby uwzględniają również strony przekierowane na te z listy za pomocą kodu 301 lub 302.
Ostatnia część Jak wyglądają linki do Twoich danych to po prostu tekst zakotwiczenia linków do do danej witryny.
Aktualizacja tej sekcji Narzędzi dla Webmasterów Google z pewnością ułatwi analizę linków przychodzących do skonfigurowanej witryny, a pozycjonowanie strony internetowej, dzięki pełnym i precyzyjnym danym, będzie jeszcze efektywniejsze.
Źródło: GoogleWebmasterCentral
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: