Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
„Klient nasz pan” – to wszechobecne hasło często oznacza tylko marketingowy slogan, który bardzo szybko jest weryfikowany przez rynek i całe otoczenie biznesowe. Takie deklaracje są – na szczęście dla kontrahentów i konsumentów – mierzalne. W minionych miesiącach zdecydowaliśmy na poddanie standardów obsługi klienta i relacji biznesowych wnikliwej kontroli w ramach Programu Firma Przyjazna Klientowi. Uwieńczeniem tego procesu jest certyfikat Programu, którym zostaliśmy uhonorowani – jako jedyna firma z branży marketingu w wyszukiwarkach – podczas Gali w dniu 15 marca 2010r. w Warszawie.
Reprezentujący Spółkę Wiceprezes Zarządu Paweł Rybak w elitarnym gronie laureatów Programu Firma Przyjazna Klientowi
Program ma na celu ocenę poziomu obsługi klienta w organizacji. Opiera się na bardzo szczegółowym audycie, obejmującym wszechstronną analizę satysfakcji klientów firmy prowadzoną przy użyciu profesjonalnych metod badawczych, w tym badania kwestionariuszowego adresowanego do klientów.
W trakcie weryfikacji ocenie poddana została obsługa prowadzona przez naszych pracowników telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem strony internetowej oraz w bezpośrednim kontakcie z klientami. Zbadano sprawność, kulturę i sumienność obsługi za pomocą badania mystery client. Ważnym etapem była także ankieta samooceny, rozmowy z osobami odpowiedzialnymi za politykę kontaktu z klientami oraz benchmarkowe badania porównawcze z innymi podmiotami gospodarczymi.
Tak wszechstronny audyt pozwolił na zgromadzenie licznych – bardzo pozytywnych i życzliwych – głosów kontrahentów, opiniujących atmosferę współpracy z Sunrise System – formę planowania i wdrażania strategii reklamowych, kontakt merytoryczny w trakcie współpracy oraz opiekę z naszej strony w ramach aktywnej polityki lojalnościowej.
Jako laureaci Programu Firma Przyjazna Klientowi należymy do elitarnego grona przedsiębiorstw. Dziękujemy za każdy oddany głos, każdą opinię i refleksję na temat naszych standardów. Przyznane Godło stanowi przede wszystkim gwarancję dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że nasza Spółka naprawdę stawia ich potrzeby na pierwszym miejscu. Jest przy tym niepodważalną gwarancją przełożenie pewnej filozofii zarządzania na faktyczną kulturę organizacyjną.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: