Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 22.03.2010

Jesteśmy Przyjazną Firmą

„Klient nasz pan” – to wszechobecne hasło często oznacza tylko marketingowy slogan, który bardzo szybko jest weryfikowany przez rynek i całe otoczenie biznesowe. Takie deklaracje są – na szczęście dla kontrahentów i konsumentów – mierzalne. W minionych miesiącach zdecydowaliśmy na poddanie standardów obsługi klienta i relacji biznesowych wnikliwej kontroli w ramach Programu Firma Przyjazna Klientowi. Uwieńczeniem tego procesu jest certyfikat Programu, którym zostaliśmy uhonorowani – jako jedyna firma z branży marketingu w wyszukiwarkach – podczas Gali w dniu 15 marca 2010r. w Warszawie.

Firma Przyjazna Klientowi
Reprezentujący Spółkę Wiceprezes Zarządu Paweł Rybak w elitarnym gronie laureatów Programu Firma Przyjazna Klientowi

Program ma na celu ocenę poziomu obsługi klienta w organizacji. Opiera się na bardzo szczegółowym audycie, obejmującym wszechstronną analizę satysfakcji klientów firmy prowadzoną przy użyciu profesjonalnych metod badawczych, w tym badania kwestionariuszowego adresowanego do klientów.
W trakcie weryfikacji ocenie poddana została obsługa prowadzona przez naszych pracowników telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem strony internetowej oraz w bezpośrednim kontakcie z klientami. Zbadano sprawność, kulturę i sumienność obsługi za pomocą badania mystery client. Ważnym etapem była także ankieta samooceny, rozmowy z osobami odpowiedzialnymi za politykę kontaktu z klientami oraz benchmarkowe badania porównawcze z innymi podmiotami gospodarczymi.
Tak wszechstronny audyt pozwolił na zgromadzenie licznych – bardzo pozytywnych i życzliwych – głosów kontrahentów, opiniujących atmosferę współpracy z Sunrise System – formę planowania i wdrażania strategii reklamowych, kontakt merytoryczny w trakcie współpracy oraz opiekę z naszej strony w ramach aktywnej polityki lojalnościowej.

Jako laureaci Programu Firma Przyjazna Klientowi należymy do elitarnego grona przedsiębiorstw. Dziękujemy za każdy oddany głos, każdą opinię i refleksję na temat naszych standardów. Przyznane Godło stanowi przede wszystkim gwarancję dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że nasza Spółka naprawdę stawia ich potrzeby na pierwszym miejscu. Jest przy tym niepodważalną gwarancją przełożenie pewnej filozofii zarządzania na faktyczną kulturę organizacyjną.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55