Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:45 min Ikona 18.11.2008

Jeśli nie maile, to co?

W założeniach było tak prosto i pięknie: wystarczy wysłać zachęcającego maila do obcego nam odbiorcy, by uczynić z niego wiernego klienta.

Ale nie dość, że stworzenie uwodzącej marketingowo wiadomości jest prawdziwą … sztuką walki, to w dodatku adresaci coraz mniej chętnie je czytają (o żywej niechęci do mailowego spamu nie ma co się rozwodzić).

Prawda jest taka, że masowe e-maile nie są najlepszą formą internetowej reklamy – wskazują na to badania firmy MailerMailer, z których wynika, że spada odsetek osób otwierających maile marketingowe i tych, które odwiedzają podane w nich strony.

Oznacza to, że warto zmienić taktykę. To nie przedsiębiorca ma szukać klienta, lecz klient przedsiębiorcy. Internet to właśnie miejsce do szukania – konsumenci wykorzystują to intensywnie. I chętniej ulegają subtelnej perswazji, zgodnej z ich preferencjami.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55