Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:45 min Ikona 30.03.2010

Jak ponownie zainteresować klienta reklamą? Wykorzystaj remarketing w AdWords!

Google ponownie rozwinął funkcjonalność panelu AdWords, a tym samym ponownie umożliwił skuteczniejszą reklamę dla użytkowników linków sponsorowanych. Dokładnie dotyczy to reklamy kontekstowej zamieszczanej w sieci partnerskiej Google.

 

Skuteczna strategia pozyskiwania klientów.

 

Funkcją tą jest remarketing. Cóż to oznacza? Najlepiej pokazać to na przykładzie. Załóżmy, że sprzedajemy artykuły turystyczne, między innymi namioty. Klient poszukujący odpowiedniej oferty trafił na naszą stronę dzięki wysokiej pozycji strony w wyszukiwarce Google. Już miał dokonać zakupu, jednak rozmyślił się, gdyż cena wydała się zbyt wysoka. W takiej sytuacji powrót Klienta do naszego sklepu jest raczej wątpliwy. Zapamiętał nas jako „drogich”.

 

Powrót do straconych klientów

 

Być może straciliśmy klienta, a my właśnie wpadliśmy na pomysł zrobienia szybkiej promocji, obniżki, krótkiej wyprzedaży. Klient już zniechęcił się, nie wróci do nas sam z siebie. Jak poinformować klienta o naszej nowej promocji? Do powrotu do naszego sklepu? Można do tego użyć ogromnych możliwości optymalizacji kampanii AdWords i zmienić parametry pojawiania się wyświetlanych reklam.

Efektem uruchomienia tej funkcjonalności będzie możliwość wyświetlenia specjalnej reklamy z promocyjną ofertą wszystkim tym klientom, którzy byli już na naszej stronie, nie dokonali zakupu, a aktualnie przeglądają stronę należącą do sieci partnerskiej Google. Tą metodą można w prosty sposób dotrzeć ponownie z treścią reklamową do klientów, którzy wcześniej nie zainteresowali się naszą ofertą.

Według Google, remarketing warto zastosować w przypadku firm, których klienci dobrze reagują na jej treści reklamowe oraz na oferty specjalne. Można w ten sposób promowaćsię też dla internautów ponownie odwiedzających nasz sklep, którzy już dokonali zakupu, albo kliknęli w wybrany przez nas produkt (np. konkretny model namiotu).

Źródło: AdWords Blogspot

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55