Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Pozycja reklamy zależy od Rankingu Reklamy. Jest on iloczynem ceny ofertowej CPC i wyniku jakości. Wpływ na siłę reklamy mają:
Jakie są to dokładnie czynniki? Teorii jest wiele, pewności żadnej…
Mówi się, że trzeba być długo w programie AdWords, płacić gigantyczne sumy za kliknięcie, mieć znajomości w Google:) W środowisku osób zajmujących się linkami sponsorowanymi usłyszeć można również spekulacje, że to fizyczna osoba przenosi link z prawej na lewą stronę. Tak więc, legend, przypuszczeń, pomówień jest bez liku. Jedno jest pewne, bez względu na to, czy robi to pracownik Google, czy automat, reklama musi być trafna, konkurencyjna, dobra. Znalezienie się jej na lewej stronie to nie wynik chwili, ale procesu, który może trwać od kilku do kilkudziesięciu dni.
Największą rolę odgrywa zatem doświadczenie. Biegłość i wprawa pozwalają na wyświetlenie się linku sponsorowanego na samej górze na podświetlonym tle. Linki sponsorowane prowadzone przez Sunrise System nie raz znajdowały się w tym miejscu, które nazywamy nagrodą od Google. Aby otrzymać ten ,,prezent” trzeba profesjonalnie podejść do kampanii promocyjnej. Nic nie otrzymuje się za darmo 🙂
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: