Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:00 min Ikona 14.09.2011

Internet prze w przód i drze druk

Jako uniwersalne „metamedium”, integrujące rozmaite inne, multimedialne formy przekazu, Internet coraz skuteczniej i coraz bardziej bezwzględnie wypiera przestarzałe środki komunikacji, oferując zwykle na ich miejsce znacznie atrakcyjniejszy ekwiwalent. Coraz częściej źródłem codziennej informacji dla Polaków nie są już papierowe dzienniki, ale ich cyfrowe wersje, znacznie bardziej atrakcyjne, ponieważ dostępne w niemal każdym miejscu, a także na bieżąco uaktualniane (doskonałym przykładem na cyfryzację papierowego wydawnictwa jest strona internetowa Przekroju). Ponadto wciąż dowiadujemy się o nowatorskich sposobach komunikacji przez Internet, które choć osadzone w tej samej sieci, w istocie stanowią nową jakość, oferującą użytkownikom bardziej interesujące możliwości integracji, a także większą, procentującą zaangażowaniem interaktywność. Za przykład mogą tu posłużyć choćby Webinary coraz śmielej wykorzystywane przez polskich przedsiębiorców do komunikacji z klientem, a także organizacji szkoleń i tym podobnych przedsięwzięć.

Korzystanie z Internetu według pór dnia w I kwartale 2010 i 2011r.:

Źródło: TGI SMG/KRC, I–III 2010; I–III 2011 (na dzień sporządzenia raportu dane za drugi kwartał 2011 r. były niedostępne)

Podobnie jest z reklamą w internecie – podczas gdy outdoor i reklama prasowa właściwie nie są w stanie już zaoferować nam nic nowego, jeśli chodzi o samą prezentację reklamy – Internet wciąż dostarcza nieznanych wcześniej rozwiązań w tym zakresie. Nie chodzi tu tylko o złożone strategie marketingowe, takie jak choćby omawiany niedawno na tym blogu Inbound marketing czy marketing wirusowy oparty o media społecznościowe. Co chwilę pojawiają się rozwiązania całkowicie nowatorskie, pozwalające często nie tylko z niezwykłą precyzją dotrzeć do konkretnego adresata, ale także przekazać mu komunikat reklamowy w sposób atrakcyjny, interesujący i przez to przekonujący. Przykładem takiej nowinki może być choćby (również opisywany na naszych łamach) Captcha ads czy tzw. social gaming – reklama osadzona w grach, bardzo przychylnie traktowanych przez wielu użytkowników portali społecznościowych.

Postępująca cyfryzacja przyciąga wciąż nowych użytkowników – w pierwszym kwartale 2011 roku odnotowano 2-procentowy wzrost potencjalnych konsumentów reklamy inernetowej.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55