Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 26.10.2009

Internet daje siłę

Fakt, iż w Internecie każdy może wyrazić swoje zdanie ma ogromne znaczenie dla twórców kampanii społecznych. „Stare media” pozwalają jedynie zobaczyć czy usłyszeć o problemie, w Internecie natomiast mamy możliwość nie tylko zgodzić się z daną kampanią lub ją zanegować, ale przede wszystkim ją spopularyzować.

Dobrze zaplanowana akcja ma szanse trafić na portale społecznościowe, blogi, popularne serwisy, co skutkuje natychmiastowym wzrostem rozpoznawalności oraz szybkim wzrostem ilości linków – a tym samym lepszej pozycji w Google. Ciekawym przykładem kampanii, która zdobyła wielu zwolenników, jest akcja promowania poprawnej pisowni w Internecie (http://bykom-stop.avx.pl/). Strona jest popierana przez kilka znaczących serwisów i odbiła się echem w Internecie, niekoniecznie jednak trafiła w swój target. Okazuje się bowiem, że najbardziej zainteresowane były nią osoby, które dbają o poprawność swych pisanych wypowiedzi, natomiast ci, którym w tym względzie daleko do ideału, najczęściej ją ignorowali lub próbowali zbijać argumenty twierdząc np. że pisownia nie ma znaczenia. Akcja przedostała się do innych mediów, jej skutek jest jednak niemierzalny, więc trudno dyskutować tu o sukcesie lub jego braku.

Wybór Internetu na miejsce rozprzestrzeniania kampanii społecznej wynika czasem z jego ograniczonej cenzury – tu przytoczyć można akcję organizacji Women’s Aid zwracającą uwagę na przemoc wobec kobiet. Spot kampanii był na tyle brutalny, że stacje telewizyjne odmówiły emisji. Dosłowny przekaz przemawia szczególnie do młodych osób – dzięki obecności w Internecie projekt miał szanse trafić do większego gremium.

Znamy kilka przykładów akcji, które z Internetu przedostały się „na zewnątrz” i z pewnością będą one coraz liczniejsze, choć nie jest to jeszcze powszechne. Należy pamiętać, że każda kampania społeczna ma skłonić do zastanowienia się nad danym problemem, więc jej rozpowszechnienie jest sprawą kluczową – do tego zaś Internet nadaje się wybitnie.

Źródło: Magazyn Internet

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55