Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Reklamy Google AdWords zmieniają swój wygląd, rozmiar i treść. Od kliku dni w ustawieniach konta kampanii dostępna jest nowa opcja, dzięki której możliwe jest poszerzenie treści linku sponsorowanego o jeden lub dwa wiersze. W nowych reklamach AdWords mogą więc pojawić się: adres, numer telefonu oraz linki prowadzące do podstron serwisu i obrazy produktów (ta opcja na razie dostępna jest tylko w USA). Nowe linki mogą się pojawić zarówno w sieci Google, wynikach wyszukiwania, stronach docelowych, jak i w Google Maps. Usprawnienie, nadające linkom nowe wersy do zagospodarowania, ma na celu jeszcze korzystniejsze i jeszcze konkretniejsze sprofilowanie reklam pojawiających się po zgłoszeniu zapytania przez internautę. Jeszcze niedawno było tak: Jeśli dajmy na to: użytkownik sieci, znajdujący się w podpoznańskich Komornikach, szuka zakładu gotowego naprawić mu auto, to po zgłoszeniu zapytania do wyszukiwarki pojawią się linki sponsorowane mechaników samochodowych. Teraz jest tak: W powyżej zarysowanej sytuacji obok reklam mechaników pojawią się: numer telefonu i dokładny adres tylko tych zakładów, które znajdują się w najbliższym sąsiedztwie właściciela zepsutego auta. To od reklamodawcy zależy co i jak umieści w nowych linkach. Może być to tylko numer telefonu, a może być również pełny adres wraz z danymi kontaktowymi. Dodanie nowych elementów jest bezpłatne i dokonuje się je w koncie Menedżera AdWords poprzez wypełnienie, prezentowanego poniżej okienka z danymi:
Tak jak w przypadku dobrze nam znanych kampanii AdWords, reklamodawca decydujący się na włączenie do swoich linków nowych opcji, płaci za każde kliknięcie prowadzące do strony, niezależnie od tego, czy są to kliknięcia w numer telefonu, adres czy dodatkowe linki do podstron. Ważne, że internauta przechodzi na stronę, która go zainteresowała. A o to przecież chodzi w linkach sponsorowanych Google AdWords. O typach rozszerzeń, opcjach dodatkowych i Google Maps wspomnę w najbliższym czasie.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: