Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 24.03.2010

Idzie nowe w linkach sponsorowanych

Reklamy Google AdWords zmieniają swój wygląd, rozmiar i treść. Od kliku dni w ustawieniach konta kampanii dostępna jest nowa opcja, dzięki której możliwe jest poszerzenie treści linku sponsorowanego o jeden lub dwa wiersze. W nowych reklamach AdWords mogą więc pojawić się: adres, numer telefonu oraz linki prowadzące do podstron serwisu i obrazy produktów (ta opcja na razie dostępna jest tylko w USA). Nowe linki mogą się pojawić zarówno w sieci Google, wynikach wyszukiwania, stronach docelowych, jak i w Google Maps. Usprawnienie, nadające linkom nowe wersy do zagospodarowania, ma na celu jeszcze korzystniejsze i jeszcze konkretniejsze sprofilowanie reklam pojawiających się po zgłoszeniu zapytania przez internautę. Jeszcze niedawno było tak: Jeśli dajmy na to: użytkownik sieci, znajdujący się w podpoznańskich Komornikach, szuka zakładu gotowego naprawić mu auto, to po zgłoszeniu zapytania do wyszukiwarki pojawią się linki sponsorowane mechaników samochodowych. Teraz jest tak: W powyżej zarysowanej sytuacji obok reklam mechaników pojawią się: numer telefonu i dokładny adres tylko tych zakładów, które znajdują się w najbliższym sąsiedztwie właściciela zepsutego auta. To od reklamodawcy zależy co i jak umieści w nowych linkach. Może być to tylko numer telefonu, a może być również pełny adres wraz z danymi kontaktowymi. Dodanie nowych elementów jest bezpłatne i dokonuje się je w koncie Menedżera AdWords poprzez wypełnienie, prezentowanego poniżej okienka z danymi:

Tak jak w przypadku dobrze nam znanych kampanii AdWords, reklamodawca decydujący się na włączenie do swoich linków nowych opcji, płaci za każde kliknięcie prowadzące do strony, niezależnie od tego, czy są to kliknięcia w numer telefonu, adres czy dodatkowe linki do podstron. Ważne, że internauta przechodzi na stronę, która go zainteresowała. A o to przecież chodzi w linkach sponsorowanych Google AdWords. O typach rozszerzeń, opcjach dodatkowych i Google Maps wspomnę w najbliższym czasie.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55