Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Google postanowił przejść metamorfozę wiosenną – już od tygodnia przyzwyczaja nas do nowego interfejsu. Pierwsze doniesienia o zmianach w wyglądzie pojawiły się w listopadzie zeszłego roku i od tego czasu kilka tysięcy użytkowników dzięki instalowanym losowo plikom cookie mogło zapoznać się z tym, co powszechne stało się 6 maja. A zmian jest sporo. Google postanowił zwrócić nam uwagę na ciekawe opcje wyszukiwania, które dotąd były ukryte.
Po lewej stronie znajdziemy więc teraz pasek nawigacyjny dopasowany do zapytania. Szukasz frazy związanej z lokalizacją? Google od razu podpowie Ci, ze warto spojrzeć na mapę. Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o nowej książce? Google przypomni o Google Books. Wpisujesz hasło związane z obrazami? Google zasugeruje przeszukanie grafiki. Przykłady można by mnożyć, aby jednak postępować zgodnie z filozofią Google – a więc być jak najbardziej użytecznym dla internauty w możliwie prosty sposób – wymienię tylko najważniejsze kategorie. W menu po lewej stronie możemy znaleźć: grafikę, filmy, blogi, mapy, wiadomości, książki, aktualizacje i dyskusje. Dla wszystkich ciekawskich Google ma dużo więcej opcji, wystarczy tylko… poszukać 🙂
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: