Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W ocenie firmy badawczej Millward Brown Google po raz kolejny zajęło pierwsze miejsce w rankingu najbardziej wartościowych marek.
W stosunku do 2008 r. wartość marki Google wzrosła o 16%. W pierwszej dziesiątce znalazły się także takie globalne brandy jak: Microsoft, Coca Cola, IBM, McDonalds, Apple, China Mobile, GE Money Bank, Vodafone i Marlboro.
Google nie sprzedaje kultowych napojów ani samochodów. Większości swoich użytkowników i sympatyków niczego za pieniądze nie sprzedaje. Oferuje ideę – ładu i logicznej hierarchii informacji w czasach, gdy informacja jest bardziej wartościowa niż jakikolwiek produkt. To ta idea warta jest 100 miliardów dolarów.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: