Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Kryzys? Obserwowane ostatnio trudności na rynkach finansowych i załamanie koniunktury w niektórych gałęziach gospodarki w przypadku Google nie są odczuwalne – w III kwartale bieżącego roku korporacja zanotowała wyniki lepsze od spodziewanych. Między lipcem a wrześniem Google odnotowało wzrost zysku netto o 26 procent. Dochody firmy na wrzesień wyniosły 5,54 miliarda dolarów.
Według samej korporacji, hossa Google w czasach powszechnej bessy to efekt świetnego produktu. Ani wyszukiwarka, ani reklama online nie stają się mniej pożyteczne, a co za tym idzie – popularne ani dochodowe.
„Jesteśmy bardzo realistyczni odnośnie klimatu makroekonomicznego, ale jesteśmy też optymistyczni co do przyszłości Google” – stwierdził Eric Schmidt, dyrektor wykonawczy Google.
Reklama online ma niezachwiane oddziaływanie, jest przecież stosunkowo tania. Zarówno w latach tłustych, jak i wobec obcinania funduszy – tania i skuteczna reklama jest bardzo pożądanym narzędziem. Może nawet bardziej niż kiedykolwiek, w momencie kryzysu przedsiębiorcy pilnie potrzebują promocji.
Źródło: Wirtualnemedia
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: