Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Google uruchomiło wiosną 2007 roku usługę – Google Street View.
Usługa jednym słowem pozwala podróżować internaucie po miastach, ulicach dzięki panoramicznym zdjęciom, wcześniej wykonanym przez kamery zamontowane na samochodzie. Dotychczas usługa wzbudziła wiele kontrowersji w krajach, gdzie ją wprowadzono. Jednym z silnych głosów sprzeciwu, był głos mieszkańców miasteczka North Oaks w stanie Minnesota. Żądanie było jedno – usunąć kompletnie miasteczko z tej usługi. Nietuzinkowość North Oaks polega na tym, że całe jest własnością prywatną, więc Google nie miało wyboru.
Mimo wzrastających protestów, Google opatentowała sposób umieszczania reklam w Street View i Google Maps. Znaleźli nową metodę umieszczania reklam. Poprzez Street View reklamy pojawiają się na samochodach, budynkach, billboardach. Co nowego? Opatentowano metodę zmiany treści reklam na bardziej aktualne. Spektakle, menu, repertuar będą regularnie uaktualniane, a o tym czyja reklama będzie miała się znajdować np. na billboardzie w Nowym Jorku, będzie decydowała licytacja.
Źródło: Dziennik Internautów, Read Write
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: