Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Do tego, jak popularną wyszukiwarką jest Google, nikogo nie trzeba przekonywać. Świadczy o tym chociażby fakt, że do codziennego języka wkradło się pojęcie Googlowania informacji, co równoznaczne jest z poszukiwaniem danych na stronach internetowych.
W grudniu 2013 zakończono badanie ruchu pochodzącego z wybranych wyszukiwarek na stronach internetowych. Wynika z niego, że aż 93% polskich internautów posługuje się właśnie Google. Zanotowało ono jednak dwuprocentowy spadek w porównaniu z ubiegłym rokiem (95% w grudniu 2012r.). Mimo tego wciąż pozostaje liderem na polskim rynku.
Żródło: marketingprzykawie.pl
Na początku 2011 roku zadebiutowała u nas polska wersja Yahoo!, która uplasowała się na 3. miejscu w tegorocznym zestawieniu. Odnotowała one jednocześnie największy wzrost z 0,1% udziału w generowanym ruchu do 1,7%. Na drugim miejscu znajdziemy produkt Microsoftu, jakim jest wyszukiwarka Bing.
W klasyfikacji znalazły się również polskie wyszukiwarki, takie jak Onet, WP orz Interia.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: