Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:50 min Ikona 16.05.2013

Google I/O 2013

Google Play Music All Access

Podczas konferencji przedstawiciele koncernu mówili o nowej usłudze muzycznej – Google Play Music All Access jako radiu bez reguł. Koncern już od dłuższego czasu pracował nad stworzeniem usługi, która miałaby szansę konkurować z popularnymi Spotfitami. Wersja mobilna Google Play Music All Access opiera się na aplikacji Google Play Music i umożliwia dostęp do utworów zapisanych w pamięci urządzenia, jak i przeszukiwanie ogromnych zasobów Google, które są strumieniowane na żądanie. Usługa jest już dostępna w USA, a koszt abonamentu wynosi 9,99 dolarów na miesiąc. Jednocześnie Google gwarantuje wszystkim zainteresowanym 30-dniowy darmowy okres próbny. Twórcy podkreślają, że ich celem było stworzenie rozwiązania łączącego w sobie funkcjonalność muzyki „na żądanie” z radiem i umożliwiającego personalizację poprzez tworzenie indywidualnych playlist.

Knowledge Graph

Szczególnie interesującą nowością od Google, będzie dla polskich Internautów nasza rodzima wersja językowa Knowledge Graph. Graf Wiedzy to niezwykle funkcjonalna usługa, umożliwiająca prostsze i szybsze szukanie: rzeczy, ludzi, miejsc, które znajdują się w przepastnej bazie danych Google. To jeden z pierwszych kroków na drodze do stworzenia wyszukiwarki przyszłości. Poszukiwanie nie opiera się już wyłącznie na frazach, ale też odnosi się do przedmiotów i koncepcji, które opisują. Knowledge Graph pozwala na uzyskanie w krótszym czasie bardziej precyzyjnych wyników wyszukiwania. Umożliwia uzyskiwanie podsumowań oraz poszerzanie i pogłębianie kontekstu wyszukiwanej frazy.

Google+

Koncern postanowił także wprowadzić zmiany do swojego profilu społecznościowego. Największy „lifting” związany jest z komunikatorami, tzn.  Google – Talk, Google+ Messenger i Google Voice. Wszystkie narzędzia mają zostać wkrótce połączone w jedną aplikację  – Hangouts, pozwalającą użytkownikom na czatowanie, rozmowy głosowe i video oraz przesyłanie multimediów. Przemiany nastąpiły również w wyglądzie Google+, postawiono na minimalizm i tchnięto w serwis „pełnię życia” poprzez wprowadzenie wielu animowanych elementów. Portal umożliwiał będzie przeglądanie strumienia w widoku wielokolumnowym, a także automatyczne poprawianie i wybieranie najlepszych zdjęć.

Google Maps

Podczas konferencji koncern zapowiedział kilka zmian w usłudze Google Maps. W kwestii wyglądu modyfikacja będzie wyłącznie kosmetyczna. Prawdziwa metamorfoza dotyczy funkcjonalności map. Nowością w tym zakresie będzie opcja oceniania obiektów umieszczonych na mapkach, jak restauracje, hotele, itp. Prawdziwą ciekawostką okazała się informacja o funkcji mapek, informującej o aktualnych promocjach w sklepach i centrach handlowych. Nowością będzie także funkcja Explore, podpowiadająca w jakie miejsca warto się udać. Koncern daje także użytkownikom możliwość tworzenia „indywidualnych” map, gdzie zaznaczyć można punkty widokowe, ścieżki rowerowe, itp.

Źródła: Suddeutsche, Berliner Zeitung, Stern, Spiderwebs, PC Format, PC LAB

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55