Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Jak pomóc przedsiębiorcom w wyeksponowaniu ich przewag konkurencyjnych w zatłoczonym środowisku internetowy? Te pytania nurtują nas i inspirują do opracowywania nowych rozwiązań i strategii marketingowych w Internecie, pomocnych firmom ze wszystkich branż gospodarki w osiąganiu sukcesu w Internecie.
Między innymi w poszukiwaniu nowych odpowiedzi na te pytania Ania Wojciechowska i Łukasz Machura reprezentowali Sunrise System podczas spotkania „Google dla agencji”, zorganizowanym przez polski oddział Google w warszawskiej Fabryce Trzciny w dniu 13 października.
Jak odnieść sukces w Internecie i jak go zmierzyć?
W programie spotkania znalazły się tematy takie jak:
SEM – jak to robić? Co małe i średnie firmy wiedzą o reklamie w internecie? Kampania idealna: jak dostosować kampanię do celów klienta, jakich narzędzi użyć, jak zbudować kampanię wysokiej jakości? Jak się wyróżnić? AdWords to nie wszystko. Mohammad Gawdad mówił o potrzebie obserwowania trendów, Piotr Kowalski o celach, narzędziach i strategiach dobrej kampanii. Specjaliści z Google naświetlili pewne tendencje dojrzałych i wschodzących rynków internetowych – ważną informacją jest na przykład fakt, iż duża liczba firm nie ma jeszcze strony internetowej, a spośród nich część nie zamierza jej tworzyć.
Świadczy to o wciąż niskim stanie wiedzy na temat roli i możliwości Internetu – dużo jest jeszcze do zrobienia. Z drugiej strony, firmy obecne w Internecie odczuwają już duży ścisk, ostrą rywalizację i oddech konkurencji na plecach, stąd kluczowym jest dla nich wywalczenie sobie priorytetowej pozycji w naturalnych i sponsorowanych wynikach wyszukiwania.
Badania i obserwacje Google pokazują, że sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest dużym polem do działania, jeżeli chodzi o budowanie strategii e-marketingowych i uczenie się, jak z internauty zrobić wiernego klienta.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: