Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 28.10.2009

Google dla agencji – Google dla klienta

 Jak pomóc przedsiębiorcom w  wyeksponowaniu ich przewag konkurencyjnych w zatłoczonym środowisku internetowy? Te pytania nurtują nas i inspirują do opracowywania nowych rozwiązań i strategii marketingowych w Internecie, pomocnych firmom ze wszystkich branż gospodarki w osiąganiu sukcesu w Internecie.

Między innymi w poszukiwaniu nowych odpowiedzi na te pytania Ania Wojciechowska i Łukasz Machura reprezentowali Sunrise System podczas spotkania „Google dla agencji”, zorganizowanym przez polski oddział Google w warszawskiej Fabryce Trzciny w dniu 13 października.

Jak odnieść sukces w Internecie i jak go zmierzyć?

W programie spotkania znalazły się tematy takie jak:

SEM – jak to robić? Co małe i średnie firmy wiedzą o reklamie w internecie? Kampania idealna: jak dostosować kampanię do celów klienta, jakich narzędzi użyć, jak zbudować kampanię wysokiej jakości? Jak się wyróżnić? AdWords to nie wszystko. Mohammad Gawdad mówił o potrzebie obserwowania trendów, Piotr Kowalski o celach, narzędziach i strategiach dobrej kampanii. Specjaliści z Google naświetlili pewne tendencje dojrzałych i wschodzących rynków internetowych – ważną informacją jest na przykład fakt, iż duża liczba firm nie ma jeszcze strony internetowej, a spośród nich część nie zamierza jej tworzyć.

Świadczy to o wciąż niskim stanie wiedzy na temat roli i możliwości Internetu – dużo jest jeszcze do zrobienia. Z drugiej strony, firmy obecne w Internecie odczuwają już duży ścisk, ostrą rywalizację i oddech konkurencji na plecach, stąd kluczowym jest dla nich wywalczenie sobie priorytetowej pozycji w naturalnych i sponsorowanych wynikach wyszukiwania.

Badania i obserwacje Google pokazują, że sektor małych i średnich przedsiębiorstw jest dużym polem do działania, jeżeli chodzi o budowanie strategii e-marketingowych i uczenie się, jak z internauty zrobić wiernego klienta.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55