Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Tym razem nie w teatrze, a w rozległym kompleksie Soho Park na warszawskiej Pradze odbyła się konferencja – Google dla Agencji. Edycja 2011, podobnie jak poprzednia, poświęcona była przede wszystkim nowym narzędziom Google, portalowi „Google dla Agencji” i wskazówkom jak zjednać jeszcze nieprzekonanych do AdWords klientów. Spotkanie realizowane było w trzech sesjach: sesja nowości, sesja sprzedażowa i sesja produktowa. Przed pracownikami polskich agencji wystąpili m.in. Agnieszka Tomalak – Google dla Agencji, Mariusz Gąsiewski – Google Polska, blog Ittechnology, Michał Kramarz – Retail Industry Manager Google Irlandia, Adam Dębowski, specjalista NLP oraz Piotr Marzec – account manager automotive Google Polska.
Największym zainteresowaniem cieszyło się – co nikogo pewnie nie dziwi – wystąpienie Adama Dębowskiego („Ciekawostki ze świata programowania neurolingwistycznego”). Czy ktoś po tym spotkaniu znalazł sposób na dotarcie do tajemniczego guzika w mózgu, którego naciśniecie decyduje o kupnie u klienta – trudno orzec. Na pewno takie informacje („ciekawostki”) są, i będą, bardzo przydatne w naszej codziennej pracy nad ofertami, na spotkaniach z klientem i
w momencie raportowania efektów kampanii.
Nie mniej interesujące były prezentacje Michała Kramarza (jedno wystąpienie solo, drugie wespół z Agatą Pilacińską – Jakubowską z Google Polska). W tych wypowiedziach autorzy skupili się na sposobach eksportowania i na prezentowaniu przed klientem najważniejszych danych z konta kampanii. Dużo było również pojedynczych wskazówek, swoistych smaczków, które specjalista prowadzący kampanie AdWords lubi najbardziej.
Nie zawiódł również zawsze trzymający dobry poziom Mariusz Gąsiewski. Autor bloga Ittechnology skupił się na metodach optymalizacji kampanii w świetle nowych elementów na koncie oraz na synergii narzędzi SEO i SEM.
Podsumowując, tegoroczne spotkanie, choć prowadzone w dość gorącej atmosferze (brak dostatecznej klimatyzacji w sali Soho Park), stało na wyraźnie lepszym poziomie niż Google dla Agencji 2010. Tak trzymać i do zobaczenia w 2012 roku. Może tym razem w lożach Stadionu Narodowego:)
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: