Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Wszystko po to, by lepiej optymalizować odpowiedzi na zapytania szukających. Pozycjonowanie również musi się do tego dostosować. Lider rynku wyszukiwarek, Google, zaczął stosować taką praktykę całkiem niedawno.
Dotychczas w wynikach wyszukiwania najczęściej pojawiał się tylko tytuł strony jako link do danej witryny, teraz Google pójdzie w ślady Binga – a więc także będzie czerpać z anchor tekstu i nagłówków.
Ale nie skończyło się tylko na tym: jeśli tytuł strony jest krótki, Google dorzuca nazwę strony na jego końcu.
Źródło: SEOBOOK
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: