Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Sposób na innowacyjne wykorzystanie wyszukiwarki Google w większej kampanii reklamowej zaprezentowała firma Hypermedia Isobar, promując swoją akcje rebrandingową. Celem działań było ukazanie nowej strategii oraz identyfikacji wizualnej firmy. Hasło przewodnie brzmiało: „Nie pozwolimy Twojej marce zasnąć”, a głównym kanałem komunikacji firmy po rebrandingu mają być media społecznościowe. Celem działań było także repozycjonowanie marki. Do grupy docelowej włączono obecnych oraz potencjalnych klientów Hypermedia.
Zdając sobie sprawę z ogromnej ilości zaproszeń, gadżetów, broszur i ulotek, którymi na co dzień obdarowywane są osoby z grupy docelowej, agencja postawiła sobie za cel stworzenie przyciągającego uwagę, intrygującego i zachęcającego komunikatu, który przekonałby partnerów biznesowych i dziennikarzy, że warto przybyć na event promujący rebranding agencji.
Osoby z grupy docelowej otrzymywały spersonalizowane zaproszenia, w których znajdowała się plastikowa karta z ich imieniem i nazwiskiem, opis dojazdu na przyjęcie, a także specjalny numer. W zaproszeniu odnaleźć można było także instrukcję nakłaniającą do wpisania swojego imienia i nazwiska w wyszukiwarce Google. Agencja Hypermedia wykupiła kampanię linków sponsorowanych, na ponad 1000 słów kluczowych, aby każdemu z 450-u zaproszonych gości, po wpisaniu w Google swoich danych, wyświetlał się link do spersonalizowanej strony, np.: „niepozwolimytwojejmarcezasnac.pl – Jan Nowaczek? Witaj Jan, zaakceptuj swoje zaproszenie”. Po kliknięciu w link użytkownik mógł zobaczyć gospodarza eventu, który opowiadał o zmianach zachodzących w firmie, zwracając się imiennie do osoby oglądającej portal. Aby przejść do szczegółów zaproszenia należało zweryfikować dane poprzez podanie numeru znajdującego się na karcie.
Dodatkowo agencja udostępniła na YouTube filmy i interaktywne gry promujące rebranding Hypermedia, w których główną rolę odgrywała zaspana marka.
Działania zakończyły się sukcesem. Z 450 zaproszonych osób na przyjęciu pojawiła się ponad połowa, a film „Nie pozwolimy Twojej marce zasnąć” obejrzało na YouTube przeszło dwa tysiące internautów.
Pokazuje to jak skuteczne są działania integrujące różne media. Umiejętne wykorzystanie możliwości kampanii linków sponsorowanych, w połączeniu z innymi aktywnościami, może przynieść zaskakująco dobre efekty.
Źródło:Interaktywne.com
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: