Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:10 min Ikona 20.06.2011

Google Adwords jako uzupełnienie szerszych działań marketingowych

Sposób na innowacyjne wykorzystanie wyszukiwarki Google w większej kampanii reklamowej zaprezentowała firma Hypermedia Isobar, promując swoją akcje rebrandingową. Celem działań było ukazanie nowej strategii oraz identyfikacji wizualnej firmy. Hasło przewodnie brzmiało: „Nie pozwolimy Twojej marce zasnąć”, a głównym kanałem komunikacji firmy po rebrandingu mają być media społecznościowe. Celem działań było także repozycjonowanie marki. Do grupy docelowej włączono obecnych oraz potencjalnych klientów Hypermedia.

Zdając sobie sprawę z ogromnej ilości zaproszeń, gadżetów, broszur i ulotek, którymi na co dzień obdarowywane są osoby z grupy docelowej, agencja postawiła sobie za cel stworzenie przyciągającego uwagę, intrygującego i zachęcającego komunikatu, który przekonałby partnerów biznesowych i dziennikarzy, że warto przybyć na event promujący rebranding agencji.

Osoby z grupy docelowej otrzymywały spersonalizowane zaproszenia, w których znajdowała się plastikowa karta z ich imieniem i nazwiskiem, opis dojazdu na przyjęcie, a także specjalny numer. W zaproszeniu odnaleźć można było także instrukcję nakłaniającą do wpisania swojego imienia i nazwiska w wyszukiwarce Google. Agencja Hypermedia wykupiła kampanię linków sponsorowanych, na ponad 1000 słów kluczowych, aby każdemu z 450-u zaproszonych gości, po wpisaniu w Google swoich danych, wyświetlał się link do spersonalizowanej strony, np.: „niepozwolimytwojejmarcezasnac.pl – Jan Nowaczek? Witaj Jan, zaakceptuj swoje zaproszenie”. Po kliknięciu w link użytkownik mógł zobaczyć gospodarza eventu, który opowiadał o zmianach zachodzących w firmie, zwracając się imiennie do osoby oglądającej portal. Aby przejść do szczegółów zaproszenia należało zweryfikować dane poprzez podanie numeru znajdującego się na karcie.

Dodatkowo agencja udostępniła na YouTube filmy i interaktywne gry promujące rebranding Hypermedia, w których główną rolę odgrywała zaspana marka.

Działania zakończyły się sukcesem. Z 450 zaproszonych osób na przyjęciu pojawiła się ponad połowa, a film „Nie pozwolimy Twojej marce zasnąć” obejrzało na YouTube przeszło dwa tysiące internautów.
Pokazuje to jak skuteczne są działania integrujące różne media. Umiejętne wykorzystanie możliwości kampanii linków sponsorowanych, w połączeniu z innymi aktywnościami, może przynieść zaskakująco dobre efekty.

Źródło:Interaktywne.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55